quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
En Zhenar loop jij geen kans inelkaar gemept te worden daar in het homoparadijs dat Amsterdam heet? Of heb jij in reallife geen homofiele maniertjes?
Huh?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ja zo van die mooie foto van jou met je veter in de taart hij was kwijt
mooi, doei danquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Juist niet freund. Ich habe es gewust
*dropt*quote:
Och ermquote:
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
En Zhenar loop jij geen kans inelkaar gemept te worden daar in het homoparadijs dat Amsterdam heet? Of heb jij in reallife geen homofiele maniertjes?
Mensen diequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik toon menselijke interesse met een ietwat afstandelijk toontje hihi...
25.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
20 jaar? ik kan t nie geloven schatje 20 jaar?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?![]()
Nee dusEn ik kom bijna nooit in homokroegen, dus loopt ook geen gevaar opgewacht te worden in de Regulierdwarsstraat
![]()
Welles!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?![]()
Nee dusEn ik kom bijna nooit in homokroegen, dus loopt ook geen gevaar opgewacht te worden in de Regulierdwarsstraat
![]()
Ik zeg geen hihi over mijzelf lul. Ik hihi OM mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mensen die [afbeelding]hihi[afbeelding] over zichzelf zeggen![]()
ik denk met boter op je hoofd in de goot?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
Was het leven vroeger noiu zoveel simpeler? SOtje maken, savonds een feestje, leuke meisjes, beetje blowen. En waar eindig je dan?
Fout!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk met boter op je hoofd in de goot?
mja, waarom een uitkering?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Fout!!Met je uitkering in de kroeg.
Dude... Zehnar is echt zo straight acting als het maar kanquote:
Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... Zehnar is echt zo straight acting als het maar kan!
Dude... zeg maar niks als je hem niet in het echt hebt gezienquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.
Wat is daar nou leuk aan? Juist wel wat zeggen! Al je vooroordelen eruit spugen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... zeg maar niks als je hem niet in het echt hebt gezien.
quote:
Waar sta jij ondertussen op de schaal van Adje---------------Daniel Craig?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou spontaan homo worden als hij op mij zou vallen.
Ja maar ik ben niet zo. Gay-gay. Weet je. Ik ben straight-Gay.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan word je in elkaar geslagen door mensen die je haten
Ik snap je nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Waar sta jij ondertussen op de schaal van Adje---------------Daniel Craig?
Je mag toch geen tubgirl posten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Hij is een leftieNetals ik
!
.
[afbeelding]
Damnquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Hij is een leftieNetals ik
!
.
[afbeelding]
Dat verschil vervalt als je toch in de mond van een andere vent hangtquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo. Gay-gay. Weet je. Ik ben straight-Gay.
Wie zegt dat ik dat midden op straat doequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat verschil vervalt als je toch in de mond van een andere vent hangt
Whehequote:
Dat doen homos toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat midden op straat doe![]()
Die slungel van Paul de Leeuwquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
WheheWeet ik niet. Want ik weet niet wie Adje is
.
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weet jij dan wel zeker dat je homo bent?
13.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die gast is zo één uit een dozijn gast.
Hey D, je bent er volgens mij echt zelf éénquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weet jij dan wel zeker dat je homo bent?
Ja maar wel uit een lekker dozijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die gast is zo één uit een dozijn gast.
Mallerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey D, je bent er volgens mij echt zelf één.
Welneequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar wel uit een lekker dozijn.![]()
13 in een dozijn = standaard/doorsnee ofzo.quote:
Ik ben een vrouw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Maar jah... tis geen Daniel Craig
. Dus geen leuk gespreksonderwerp voor mij
.
Terug naar vrouwen dan maar.
Oh ja.. dat zocht ik dus... wist het even niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
13 in een dozijn = standaard/doorsnee ofzo.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Maar jah... tis geen Daniel Craig
. Dus geen leuk gespreksonderwerp voor mij
.
Terug naar vrouwen dan maar.
Misschien straks met Re.quote:
Ja. DIe is zo knap. En ze is nog zo jong. Nu al succesvol. Damn.quote:
Ooit getwijfeld? Dat je wakker werd en dacht...goedemorgen......Karin?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Re het volgende:
riep iemand mijn naam?
Hij moet morgen werken, kom overdag maar langs dan.quote:
Leukste nummerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja. DIe is zo knap. En ze is nog zo jong. Nu al succesvol. Damn.
PLease dont stop the music, music!11![]()
ware het niet dat karin niet mijn naam isquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ooit getwijfeld? Dat je wakker werd en dacht...goedemorgen......Karin?
Morgen is maandagquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij moet morgen werken, kom overdag maar langs dan.
Die was trouwens gericht aan Dizer die mij beschuldigde van vuige praktijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nu ik er over nadenk ik heb ooit weleens gedacht: weet ik zeker dat ik op vrouwen val? Ik zal 13 geweest zijn. De gedachte aan zoenen met een jongen was genoeg om mij voor mijn kop te slaan. Walgelijk leek het mij, leek ja, ik heb het nooit echt uitgeprobeerd en weet het dus niet zeker. Misschien is het weer een van mijn vooroordelen. Maar net als mijn vooroordeel over domme negers met piemels van 40cm hoef ik de waarheid niet te weten.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Re het volgende:
riep iemand mijn naam?
Ik vind m wel bij je passenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Re het volgende:
[..]
ware het niet dat karin niet mijn naam is
Dat weet ik.quote:
Vind het geen slecht nummer, maar ze heeft zo veel betere nummersquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind Shut up and drive (ofzo)
Echt 3x niks![]()
Volgens mij zitten in al haar nummers sampletjes, deuntjes van oude nummers. Ook in Shut up % Drive.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind Shut up and drive (ofzo)
Echt 3x niks![]()
Barbie Girl [dans smiley]quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Aqua en Toybox ook nog steeds vrolijke nummers.
Neuken und so.quote:
Roses are red my dear my lovequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja. En My oh My. En Eenie Meenie miney Moo. Roses are Red. Enzo!
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Aqua en Toybox ook nog steeds vrolijke nummers.
nee hoor maar vanavond mag je gewoon doodquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Re ben jij van nature een knorrige man? Zo kom je op mij in SC altijd over.
Aquaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummer.
Hoe ging ie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummer.
Waarom? Mag ook via PM. Hoor t graag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor maar vanavond mag je gewoon dood
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
! Maaruh.. serieus.. wat gaan we doen dan?
Dat is mijn favo van hunquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Roses are red my dear my love
Violets are bluehueeeee
Sugar is sweet my dear
But not as sweet as....youuuuuuuu
oh, okquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik wacht met smart op je PM Re
Effe een kopje melk drinken
Ik hoor niet ieder dag dat ik dood zou mogenquote:
geheel niets hoor, morgen weer een dagquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik hoor niet ieder dag dat ik dood zou mogenVandaar graag wat uitleg. Wat heb jij tegen mij?
Nou niet meer zo knorrig tegen mij doen hoorquote:
Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat het wat anders wordt. Heb nog geen week geleden CR gekekenquote:
doe beter je bestquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nou niet meer zo knorrig tegen mij doen hoor
Je bent vast een lieve man, maar ik krijg 'm nooit te zien
hier 24 S03 Ep 13quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat het wat anders wordt. Heb nog geen week geleden CR gekeken.
Ik vind dat ik al genoeg doe. Ik stuur Erik na elke nare homo grap een geruststellend pmmetje: what more can I do?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Re het volgende:
[..]
doe beter je best... en ooit zul je oogsten
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moeeeeeeeeet eeeeeeeeeen PIEMEL in [dans smiley]quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!
Ik interpreteer dat maar als een compliment![]()
Dat was echt een dear diary moment voor je of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nu ik er over nadenk ik heb ooit weleens gedacht: weet ik zeker dat ik op vrouwen val? Ik zal 13 geweest zijn. De gedachte aan zoenen met een jongen was genoeg om mij voor mijn kop te slaan. Walgelijk leek het mij, leek ja, ik heb het nooit echt uitgeprobeerd en weet het dus niet zeker. Misschien is het weer een van mijn vooroordelen. Maar net als mijn vooroordeel over domme negers met piemels van 40cm hoef ik de waarheid niet te weten.
Ik vind Re altijd wel goedgeluimd eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Re ben jij van nature een knorrige man? Zo kom je op mij in SC altijd over.
dat laat ik mooi in het middenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al genoeg doe. Ik stuur Erik na elke nare homo grap een geruststellend pmmetje: what more can I do?Of neem jij mij serieus als psychoot?
Van al mijn posts van vanavond zegt die nog het meest jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was echt een dear diary moment voor je of niet?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moeeeeeeeeet eeeeeeeeeen PIEMEL in [dans smiley]
Dat doet mij pijn. Hoe kan ik je duidelijk maken dat ik een regular joe ben? Gewoon Jan met de petquote:
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef bar_rel het volgende:
Even met mijn 3 schattige hondjes lopen..
..laaater !
Je moet meer gebruik maken van het imago "man met een duister verleden en onzekere mentale toestand". Chicks geilen daaropquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn. Hoe kan ik je duidelijk maken dat ik een regular joe ben? Gewoon Jan met de petZonder drank of heroineverslaving. En al helemaal zonder 16 maanden therapie.
Het gebruik van "16 maanden" geeft het credibility he
Oh God, weet iemand Barry's echte naam? Bel de politiequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?![]()
[afbeelding]
Voor mij is de keuze gevallen op:quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?![]()
[afbeelding]
Daar hoef ik toch niet zoveel voor te lullenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet meer gebruik maken van het imago "man met een duister verleden en onzekere mentale toestand". Chicks geilen daarop![]()
![]()
En ik ook natuurlijk![]()
Jouw walks on the wild side klinken als een verhaal van Giphartquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch niet zoveel voor te lullenLeren jack, wapen en volledige uitkering op zak, zonnebril op en de nacht in.
Ik weet zn echte naamquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh God, weet iemand Barry's echte naam? Bel de politieStraks wordt hij inelkaar geslagen door gekker moslims/fanatieke Wilders-aanhangers
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw walks on the wild side klinken als een verhaal van Giphart![]()
Oh, hij is terecht.quote:
En je doet niks? Hup, snel, spring van Re af en bel de politie. Homo's redden het niet lang op de streets of Amsterdamquote:
*snik*quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jammer dat ik geen prive PM contact met Re heb gehad vanavondIk had graag gepraat over fotografie, het leven, het fotograferen van leven. Van bloemen die in bloei staan. De zonnebloemvelden in Zuid-Frankrijk, de wind die eroverheen raast. Een tepel van MissBliss die als een donkere wolk een schaduw werpt op het picknickkleed. Het leven is mooi en Re had mij daarover kunnen vertellen.
Dat leven is idd niet voor iedereen weggelegd. Er zijn velen gestorven die droom na te jagen. De een gevloerd door de drank, de ander de spuit, de ander levenslang de gevangenis in na een wilde snuifpartij die eindigde in een Amsterdams cafe met drie doden. En dan de meest trieste. Die ene, die in zijn jacht op geluk doordraait. Die het niet meer weet. Als de pijn van de realiteit te hels is, dan moet je de realiteit aanpassen. Dan kun je worden opgesloten, maar de pijn is weg.quote:
Damn, jij blijft morgen bij treinen vandaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat leven is idd niet voor iedereen weggelegd. Er zijn velen gestorven die droom na te jagen. De een gevloerd door de drank, de ander de spuit, de ander levenslang de gevangenis in na een wilde snuifpartij die eindigde in een Amsterdams cafe met drie doden. En dan de meest trieste. Die ene, die in zijn jacht op geluk doordraait. Die het niet meer weet. Als de pijn van de realiteit te hels is, dan moet je de realiteit aanpassen. Dan kun je worden opgesloten, maar de pijn is weg.
Net terug van terrasje pikken; geeindigd met een warme choco met slagroom, 't was koudquote:
Damn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Net terug van terrasje pikken; geeindigd met een warme choco met slagroom, 't was koud(zomer, wat nou zomer...)
Zo maar opwarmen in m'n bedje... *brrr*
(dus nee, niet dood, zo koud was het nu ook weer niet)
Dat is hetzelfde als lekker...?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb een keer warme chocolademelk met marsmellows erin gehad.
GUNSTIG.
GUNSTIG zeg ik je![]()
![]()
Ik ga mijn gunstig warme sloffen ff opgraven...quote:
Nou enquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:24 schreef Bupatih het volgende:
"Gunstig" als stopwoord gebruiken is echt zó zomer 1996.
Altijd....dat eten enzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ik ga mijn gunstig warme sloffen ff opgraven...
Hm.... houden we erin
(owja, de Amerikaanse versie van Fear Factor is goor)
Zie je mij er negatief over oordelen?quote:
Nee klopt, kwam ik achteraf ook achter.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie je mij er negatief over oordelen?NEE! Nou dan!
Nou nou.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een veel te negatieve en vijandige instelling, bar_rie. Dat gaat je nog een keer opbreken. En het siert je allerminst.
Bupatihs zelfverbeteringslessen zijn altijd hartverwarmendquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een veel te negatieve en vijandige instelling, bar_rie. Dat gaat je nog een keer opbreken. En het siert je allerminst.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Re het volgende:
[..]
laat die vullingen eens nakijken man...
Ik stond vanmorgen op de trein te wachten en toen kwam er een hele lelijke dikke vrouw met een papegaai op haar schouder naar mij toequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Damn, jij blijft morgen bij treinen vandaan![]()
ga je de psychologische kant op?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef Dizer het volgende:
Zo, net ingeschreven voor het vakStatistiek
Schadequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je de psychologische kant op?!![]()
nee, ik ga niet teruglezen enzo...
ik had 't meer over z'n studierichting, de diagnose's van de sc'ers heb ik eeuwen geleden al gesteldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
SchadeIk had gehoopt op een diagnose.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Bupatih het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)doet-zelfmoordpoging
Ow ja, dat was een toffe en vooral inzichtvolle postquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't meer over z'n studierichting, de diagnose's van de sc'ers heb ik eeuwen geleden al gesteld
dankquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Zhenar het volgende:
Ow ja, dat was een toffe en vooral inzichtvolle post![]()
![]()
![]()
Ik remember me dat (duh!).quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ps. wist niet dat hij met Kate Hudson (remember?!) was geweest...
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank
ik weet alleen niet meer zo goed wat ik ook alweer had geconcludeerd
En ik? Kan me de diagnose niet meer herinnerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeld![]()
En Dizer was manisch-depressief![]()
Puberteitquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Heeft ze ook iets over mij gezegd?
oh ja, Dizer was bipolairquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeld![]()
En Dizer was manisch-depressief![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, Dizer was bipolair
ik zou jou inderdaad wel met iets als grootheidswaanzin kunnen hebben bestempeld
Bupa kreeg waarschijnlijk dezelfde diagnose...
MB was volgens mij borderliner![]()
![]()
Dada / G_H weet ik echt niet meer. Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis misschien?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
Dada / G_H weet ik echt niet meer. Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis misschien?!
quote:Er is een aantoonbare anti-sociale gedragsstoornis die begonnen is voor het 16e levensjaar.
als jij betaalt....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
He maar Babs, wat dacht je van een dinner voor twee?
welnee, ik heb ook geen principes....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je gaat geen probleem maken over waar het geld vandaan komt he?
OMG! UTFS, N00B!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand castingbureaus in Amsterdam?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mijn God, hoe kan ik jullie hoofdjes zo op hol brengen als ik me niet kan inleven??He maar Babs, wat dacht je van een dinner voor twee?
Ik ben gewoon niet in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan voor jou helemaal niets bedenken!!![]()
zal jij dan n.... norm.... normaal zijn!?!?!??
Iew! Je noemde hem.... normaal!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik heb wel principesquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee, ik heb ook geen principes....
maar wel honger
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in een hokje te stoppen.
Ik kwam even niet op zijn naamquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG! UTFS, N00B!
Wat dacht je van, euh... ene Harry Klooster? Ik zeg maar wat, hoor...
Flikker op met dat gemindfuckquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nu geef je jezelf toch iets teveel props
Wiens hoofdjes heb je allemaal op hol gebracht? En kwam dat op hol brengen wel door jou, of gewoon door het feit dat betreffende “slachtoffers” reeds labiel waren?
![]()
Sssst! Ik schaam me ervoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih heeft trouwens exploding head syndrome, wat wel tof is bij zijn grootheidswaanzin![]()
Gaat een beetje lastig als ik het nooit heb gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met de clearasil?
Ben je al gestopt met de clearasil?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssst! Ik schaam me ervoor.[afbeelding]
OMG, daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Maar nee joh, atb is natuurlijk een onwijze dwangneuroot!![]()
Hedde gij schone handen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG, daar zat ik ook al aan te denken.![]()
Eerst met je linkerhersenhelft en toen met je rechterhersenhelft?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik ga nergens heen zonder Dizer en Zhenarquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nog bepaalde eettentjes in gedachten? Onthoudt dat ik geen rijbewijs hebWe nemen gewoon een taxi, dan kun jij lekker een alcoholisch drankje nuttigen
En geen zorgen we spreken op een "publiek punt" af dus het is niet nodig om Dizer en Zhenar mee te nemen
Ik schakel mijn linkerhersenhelft uit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst met je linkerhersenhelft en toen met je rechterhersenhelft?
Je gelooft je eigen onzindiagnose toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nergens heen zonder Dizer en Zhenar
dus zeg het maar: alles of niks![]()
Ik mis haar ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Airelle is al lang niet meer hier geweest...
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik mis haar ook![]()
Weet iemand haar echte naam???
Snel, bel de politie danquote:
Volgens mij is Christine al bezig met een 'Gezocht'-topic in GC.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Snel, bel de politie dan
Volgens mij is ze gestikt doen de boekenkast met studieboeken op haar viel
Manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is Christine al bezig met een 'Gezocht'-topic in GC.
Deze post schreeuwt echt "daterape"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb wel principes
Nog bepaalde eettentjes in gedachten? Onthoudt dat ik geen rijbewijs hebWe nemen gewoon een taxi, dan kun jij lekker een alcoholisch drankje nuttigen
En geen zorgen we spreken op een "publiek punt" af dus het is niet nodig om Dizer en Zhenar mee te nemen
Dacht je dat echt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, Dizer was bipolair
ik zou jou inderdaad wel met iets als grootheidswaanzin kunnen hebben bestempeld
Bupa kreeg waarschijnlijk dezelfde diagnose...
MB was volgens mij borderliner![]()
![]()
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
ben jij zo neurotisch dan?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Joeyquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze post schreeuwt echt "daterape"![]()
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de restquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik pm Babs wel effe.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mij
Ik kan niet tegen grote menigtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
ik BEN ook een hypochonder.... en ook nog 's hechtingsgestoord......quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijn [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
da's dan alleen bij jou....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoorquote:
neehee, gewoon 'n leuke hippe tentquote:Ik ga iig niet in de snackbar zitten Babs
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.quote:
Jij zei MEGA, dan verwacht ik minstens 100 manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoor
[..]
neehee, gewoon 'n leuke hippe tent
ps. kijk onze smileys eens leuk palingsyndroom zijn (van boven naar beneden... of andersom natuurlijk!!)
Bij wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.
Dwangmatig PI's toevoegen aan élke post.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dwangmatig FOK!ken is eenieder hier wel bekend ja
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
maar, maar, maar..... oke....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isToon daadkracht en de massa volgt vanzelf!
![]()
oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Whehehe!Moet je dit teken
҉
eens kopïeren en plakken in het reageervenster. En dan gaan typen.
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
҉blabla
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren niet
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!
Er staat nu toch 'albalb'?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus niet
Bij mn 2e post. Deze staat nu ook weer andersom, maar weet niet of het bij invoeren ook zo is dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef babette21 het volgende:
҉best bizar dit
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dus)
edit: moeilijk he, kopiëren![]()
eksterisme?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
Is hier geen diagnose voor Babs? Volgens mij hadden de inheemse bewoners van Amerika hier ook last van. Gefascineerd zijn van glinsterende dingetjes enzo.
Vleierquote:
Babette is veel te goed voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Motto: we lossen de problemen zelf wel op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kutquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Babette is veel te goed voor hem.
En toch weet ik het!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kut
Geef d'r eens ongelijk.quote:Maar het zal niet gebeuren volgens mijZe is nogal bang geworden
![]()
![]()
Zelfs met lijfwachten Dizer en Zhenar wil ze niet afspreken in Den Haag
҉Paltos, ouwe vlerk! Hoe is het leven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Paltos het volgende:
҉Wtf Bbq! Geniaal tekentje!
Dit is toch veel griezeliger?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef Paltos het volgende:
҉Mja, dat valt mee, ik heb morgen een herexamen, maar ben nogal zenuwachtig!![]()
¡uǝʇɐɹdǝǝɯ ɹǝʌo ɹǝ uɐʞ ʞı uǝ ¡ʞɾılǝʞʞɐɯ ǝʞʞıʇsʇɹɐɥ uɾız suǝɯɐxǝɹǝɥ 'ƃuoɾquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef Paltos het volgende:
҉Mja, dat valt mee, ik heb morgen een herexamen, maar ben nogal zenuwachtig!![]()
dat heb ik heul nooit gezegd!?!?!?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zelfs met lijfwachten Dizer en Zhenar wil ze niet afspreken in Den Haag
Hoe doe je dat nuweer!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
¡uǝʇɐɹdǝǝɯ ɹǝʌo ɹǝ uɐʞ ʞı uǝ ¡ʞɾılǝʞʞɐɯ ǝʞʞıʇsʇɹɐɥ uɾız suǝɯɐxǝɹǝɥ 'ƃuoɾ
Das arrogant zegquote:
Mooi dan, afspraak staat: The Hague met Babs en D, Zquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik heul nooit gezegd!?!?!?![]()
Kluivert. Puntertje. 1-0.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Das arrogant zeg
Je kent mij niet eens
Pijn door merg en been...afwijzing...dat doet me denken aan die avond in 1995
Nee. Klopt. Sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nuweer!![]()
En jij hebt nooit herexamen gehad in België, toch?![]()
op 6 okt. dus... om 17.00 uur (nou vooruit, 16.30, dan is het nog niet zo drukquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mooi dan, afspraak staat: The Hague met Babs en D, Z
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat heeft dat met afwijzing te maken? Alsof ik op de bank zat
Welke zender?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef babette21 het volgende:
Clouseau op de radio
Dan kan ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
op 6 okt. dus... om 17.00 uur (nou vooruit, 16.30, dan is het nog niet zo druk)
Ja, en dan zitten we net lekker te praten over cognitieve dissonantie reductie en dan haal je opeens je kettingszaag tevoorschijn en hak je ons in bloederige stukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan kan ik nietSerieus. Nou misschien maar heb die ochtend en middag een aantal dingen. Kom op zeg, effe gezellig met zn viertjes ergens babbelen over psychologie enzo
Boeiend, ze komen toch, net als jij (als je door de auditie komtquote:
Hoe kan ik jullie van mijn eerbare bedoelingen overtuigen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, en dan zitten we net lekker te praten over cognitieve dissonantie reductie en dan haal je opeens je kettingszaag tevoorschijn en hak je ons in bloederige stukkenMij niet gezien!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |