Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
ben jij zo neurotisch dan?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
OMG, daar zat ik ook al aan te denken.![]()
Joeyquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze post schreeuwt echt "daterape"![]()
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de restquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik pm Babs wel effe.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mij
Ik kan niet tegen grote menigtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
ik BEN ook een hypochonder.... en ook nog 's hechtingsgestoord......quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijn [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
da's dan alleen bij jou....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoorquote:
neehee, gewoon 'n leuke hippe tentquote:Ik ga iig niet in de snackbar zitten Babs
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.quote:
Jij zei MEGA, dan verwacht ik minstens 100 manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoor
[..]
neehee, gewoon 'n leuke hippe tent
ps. kijk onze smileys eens leuk palingsyndroom zijn (van boven naar beneden... of andersom natuurlijk!!)
Bij wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.
Dwangmatig PI's toevoegen aan élke post.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dwangmatig FOK!ken is eenieder hier wel bekend ja
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
maar, maar, maar..... oke....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isToon daadkracht en de massa volgt vanzelf!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |