quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in een hokje te stoppen.
Ik kwam even niet op zijn naamquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG! UTFS, N00B!
Wat dacht je van, euh... ene Harry Klooster? Ik zeg maar wat, hoor...
Flikker op met dat gemindfuckquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nu geef je jezelf toch iets teveel props
Wiens hoofdjes heb je allemaal op hol gebracht? En kwam dat op hol brengen wel door jou, of gewoon door het feit dat betreffende “slachtoffers” reeds labiel waren?
![]()
Sssst! Ik schaam me ervoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih heeft trouwens exploding head syndrome, wat wel tof is bij zijn grootheidswaanzin![]()
Gaat een beetje lastig als ik het nooit heb gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met de clearasil?
Ben je al gestopt met de clearasil?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssst! Ik schaam me ervoor.[afbeelding]
OMG, daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Zhenar het volgende:
Maar nee joh, atb is natuurlijk een onwijze dwangneuroot!![]()
Hedde gij schone handen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG, daar zat ik ook al aan te denken.![]()
Eerst met je linkerhersenhelft en toen met je rechterhersenhelft?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ik ga nergens heen zonder Dizer en Zhenarquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nog bepaalde eettentjes in gedachten? Onthoudt dat ik geen rijbewijs hebWe nemen gewoon een taxi, dan kun jij lekker een alcoholisch drankje nuttigen
En geen zorgen we spreken op een "publiek punt" af dus het is niet nodig om Dizer en Zhenar mee te nemen
Ik schakel mijn linkerhersenhelft uit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerst met je linkerhersenhelft en toen met je rechterhersenhelft?
Je gelooft je eigen onzindiagnose toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nergens heen zonder Dizer en Zhenar
dus zeg het maar: alles of niks![]()
Ik mis haar ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Airelle is al lang niet meer hier geweest...
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik mis haar ook![]()
Weet iemand haar echte naam???
Snel, bel de politie danquote:
Volgens mij is Christine al bezig met een 'Gezocht'-topic in GC.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Snel, bel de politie dan
Volgens mij is ze gestikt doen de boekenkast met studieboeken op haar viel
Manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is Christine al bezig met een 'Gezocht'-topic in GC.
Deze post schreeuwt echt "daterape"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb wel principes
Nog bepaalde eettentjes in gedachten? Onthoudt dat ik geen rijbewijs hebWe nemen gewoon een taxi, dan kun jij lekker een alcoholisch drankje nuttigen
En geen zorgen we spreken op een "publiek punt" af dus het is niet nodig om Dizer en Zhenar mee te nemen
Dacht je dat echt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, Dizer was bipolair
ik zou jou inderdaad wel met iets als grootheidswaanzin kunnen hebben bestempeld
Bupa kreeg waarschijnlijk dezelfde diagnose...
MB was volgens mij borderliner![]()
![]()
Dada / G_H weet ik echt niet meer. Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis misschien?!
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
ben jij zo neurotisch dan?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Joeyquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze post schreeuwt echt "daterape"![]()
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de restquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Dacht je dat echt?
En is bipolair en borderliner niet hetzelfde?![]()
Ik ben trouwens geen borderliner, fyi
.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, je bent al ver voorbij de border. The line is a dot to you!![]()
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh (in ieder geval niet meer dan bij de rest)
bipolair is manisch depressief, dus niet hetzelfde
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik pm Babs wel effe.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Babs meer gevaar bij de stemmingswisselingen van Dizer dan bij mij
Ik kan niet tegen grote menigtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
ik BEN ook een hypochonder.... en ook nog 's hechtingsgestoord......quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig maar, anders zou jij een hypochonder by proxy zijn [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
da's dan alleen bij jou....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:Het enige gevaar van Dizers stemmingswisselingen is dat 'ie soms opeens geen zin meer heeft om te knuffelen
![]()
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoorquote:
neehee, gewoon 'n leuke hippe tentquote:Ik ga iig niet in de snackbar zitten Babs
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.quote:
Jij zei MEGA, dan verwacht ik minstens 100 manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, de kans dat er 100 man komt is vrij klein hoor
[..]
neehee, gewoon 'n leuke hippe tent
ps. kijk onze smileys eens leuk palingsyndroom zijn (van boven naar beneden... of andersom natuurlijk!!)
Bij wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als je met per se een aandoening zou willen geven, dan komt neurose wel in aanmerking denk ik.
Dwangmatig PI's toevoegen aan élke post.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dwangmatig FOK!ken is eenieder hier wel bekend ja
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik pm ook niet zonder Dizer en Zhenar![]()
![]()
dat restaurant ken ik niet, ben niet zo van de fancy toko's...
maar goed, ik wil op zich best 'ns een uitzondering maken hoor![]()
BTW: gaat die mega-afscheids-verjaardagsmeet nou nog door!??!?!!?
maar, maar, maar..... oke....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Als je wil dat het doorgaat, moet je er niet zo onzeker over doen. Niemand komt naar een evenement als de organisatie er niet eens zeker van isToon daadkracht en de massa volgt vanzelf!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |