Ik ga mijn gunstig warme sloffen ff opgraven...quote:
Nou enquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:24 schreef Bupatih het volgende:
"Gunstig" als stopwoord gebruiken is echt zó zomer 1996.
Altijd....dat eten enzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ik ga mijn gunstig warme sloffen ff opgraven...
Hm.... houden we erin
(owja, de Amerikaanse versie van Fear Factor is goor)
Zie je mij er negatief over oordelen?quote:
Nee klopt, kwam ik achteraf ook achter.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie je mij er negatief over oordelen?NEE! Nou dan!
Nou nou.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een veel te negatieve en vijandige instelling, bar_rie. Dat gaat je nog een keer opbreken. En het siert je allerminst.
Bupatihs zelfverbeteringslessen zijn altijd hartverwarmendquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een veel te negatieve en vijandige instelling, bar_rie. Dat gaat je nog een keer opbreken. En het siert je allerminst.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Re het volgende:
[..]
laat die vullingen eens nakijken man...
Ik stond vanmorgen op de trein te wachten en toen kwam er een hele lelijke dikke vrouw met een papegaai op haar schouder naar mij toequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Damn, jij blijft morgen bij treinen vandaan![]()
ga je de psychologische kant op?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef Dizer het volgende:
Zo, net ingeschreven voor het vakStatistiek
Schadequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je de psychologische kant op?!![]()
nee, ik ga niet teruglezen enzo...
ik had 't meer over z'n studierichting, de diagnose's van de sc'ers heb ik eeuwen geleden al gesteldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
SchadeIk had gehoopt op een diagnose.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Bupatih het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)doet-zelfmoordpoging
Ow ja, dat was een toffe en vooral inzichtvolle postquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't meer over z'n studierichting, de diagnose's van de sc'ers heb ik eeuwen geleden al gesteld
dankquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Zhenar het volgende:
Ow ja, dat was een toffe en vooral inzichtvolle post![]()
![]()
![]()
Ik remember me dat (duh!).quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ps. wist niet dat hij met Kate Hudson (remember?!) was geweest...
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank
ik weet alleen niet meer zo goed wat ik ook alweer had geconcludeerd
En ik? Kan me de diagnose niet meer herinnerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeld![]()
En Dizer was manisch-depressief![]()
Puberteitquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Heeft ze ook iets over mij gezegd?
oh ja, Dizer was bipolairquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet nog dat je mij een narcistisch complex (oid) had toebedeeld![]()
En Dizer was manisch-depressief![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, Dizer was bipolair
ik zou jou inderdaad wel met iets als grootheidswaanzin kunnen hebben bestempeld
Bupa kreeg waarschijnlijk dezelfde diagnose...
MB was volgens mij borderliner![]()
![]()
Dada / G_H weet ik echt niet meer. Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis misschien?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef babette21 het volgende:
Dada / G_H weet ik echt niet meer. Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis misschien?!
quote:Er is een aantoonbare anti-sociale gedragsstoornis die begonnen is voor het 16e levensjaar.
als jij betaalt....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
He maar Babs, wat dacht je van een dinner voor twee?
welnee, ik heb ook geen principes....quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je gaat geen probleem maken over waar het geld vandaan komt he?
OMG! UTFS, N00B!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand castingbureaus in Amsterdam?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mijn God, hoe kan ik jullie hoofdjes zo op hol brengen als ik me niet kan inleven??He maar Babs, wat dacht je van een dinner voor twee?
Ik ben gewoon niet in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan voor jou helemaal niets bedenken!!![]()
zal jij dan n.... norm.... normaal zijn!?!?!??
Iew! Je noemde hem.... normaal!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik heb wel principesquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee, ik heb ook geen principes....
maar wel honger
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |