quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
! Maaruh.. serieus.. wat gaan we doen dan?
Dat is mijn favo van hunquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Roses are red my dear my love
Violets are bluehueeeee
Sugar is sweet my dear
But not as sweet as....youuuuuuuu
oh, okquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik wacht met smart op je PM Re
Effe een kopje melk drinken
Ik hoor niet ieder dag dat ik dood zou mogenquote:
geheel niets hoor, morgen weer een dagquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik hoor niet ieder dag dat ik dood zou mogenVandaar graag wat uitleg. Wat heb jij tegen mij?
Nou niet meer zo knorrig tegen mij doen hoorquote:
Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat het wat anders wordt. Heb nog geen week geleden CR gekekenquote:
doe beter je bestquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nou niet meer zo knorrig tegen mij doen hoor
Je bent vast een lieve man, maar ik krijg 'm nooit te zien
hier 24 S03 Ep 13quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat het wat anders wordt. Heb nog geen week geleden CR gekeken.
Ik vind dat ik al genoeg doe. Ik stuur Erik na elke nare homo grap een geruststellend pmmetje: what more can I do?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Re het volgende:
[..]
doe beter je best... en ooit zul je oogsten
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moeeeeeeeeet eeeeeeeeeen PIEMEL in [dans smiley]quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!
Ik interpreteer dat maar als een compliment![]()
Dat was echt een dear diary moment voor je of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nu ik er over nadenk ik heb ooit weleens gedacht: weet ik zeker dat ik op vrouwen val? Ik zal 13 geweest zijn. De gedachte aan zoenen met een jongen was genoeg om mij voor mijn kop te slaan. Walgelijk leek het mij, leek ja, ik heb het nooit echt uitgeprobeerd en weet het dus niet zeker. Misschien is het weer een van mijn vooroordelen. Maar net als mijn vooroordeel over domme negers met piemels van 40cm hoef ik de waarheid niet te weten.
Ik vind Re altijd wel goedgeluimd eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Re ben jij van nature een knorrige man? Zo kom je op mij in SC altijd over.
dat laat ik mooi in het middenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al genoeg doe. Ik stuur Erik na elke nare homo grap een geruststellend pmmetje: what more can I do?Of neem jij mij serieus als psychoot?
Van al mijn posts van vanavond zegt die nog het meest jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was echt een dear diary moment voor je of niet?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moeeeeeeeeet eeeeeeeeeen PIEMEL in [dans smiley]
Dat doet mij pijn. Hoe kan ik je duidelijk maken dat ik een regular joe ben? Gewoon Jan met de petquote:
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef bar_rel het volgende:
Even met mijn 3 schattige hondjes lopen..
..laaater !
Je moet meer gebruik maken van het imago "man met een duister verleden en onzekere mentale toestand". Chicks geilen daaropquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn. Hoe kan ik je duidelijk maken dat ik een regular joe ben? Gewoon Jan met de petZonder drank of heroineverslaving. En al helemaal zonder 16 maanden therapie.
Het gebruik van "16 maanden" geeft het credibility he
Oh God, weet iemand Barry's echte naam? Bel de politiequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?![]()
[afbeelding]
Voor mij is de keuze gevallen op:quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een Legally Blond flashback?![]()
[afbeelding]
Daar hoef ik toch niet zoveel voor te lullenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet meer gebruik maken van het imago "man met een duister verleden en onzekere mentale toestand". Chicks geilen daarop![]()
![]()
En ik ook natuurlijk![]()
Jouw walks on the wild side klinken als een verhaal van Giphartquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch niet zoveel voor te lullenLeren jack, wapen en volledige uitkering op zak, zonnebril op en de nacht in.
Ik weet zn echte naamquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh God, weet iemand Barry's echte naam? Bel de politieStraks wordt hij inelkaar geslagen door gekker moslims/fanatieke Wilders-aanhangers
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jouw walks on the wild side klinken als een verhaal van Giphart![]()
Oh, hij is terecht.quote:
En je doet niks? Hup, snel, spring van Re af en bel de politie. Homo's redden het niet lang op de streets of Amsterdamquote:
*snik*quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jammer dat ik geen prive PM contact met Re heb gehad vanavondIk had graag gepraat over fotografie, het leven, het fotograferen van leven. Van bloemen die in bloei staan. De zonnebloemvelden in Zuid-Frankrijk, de wind die eroverheen raast. Een tepel van MissBliss die als een donkere wolk een schaduw werpt op het picknickkleed. Het leven is mooi en Re had mij daarover kunnen vertellen.
Dat leven is idd niet voor iedereen weggelegd. Er zijn velen gestorven die droom na te jagen. De een gevloerd door de drank, de ander de spuit, de ander levenslang de gevangenis in na een wilde snuifpartij die eindigde in een Amsterdams cafe met drie doden. En dan de meest trieste. Die ene, die in zijn jacht op geluk doordraait. Die het niet meer weet. Als de pijn van de realiteit te hels is, dan moet je de realiteit aanpassen. Dan kun je worden opgesloten, maar de pijn is weg.quote:
Damn, jij blijft morgen bij treinen vandaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat leven is idd niet voor iedereen weggelegd. Er zijn velen gestorven die droom na te jagen. De een gevloerd door de drank, de ander de spuit, de ander levenslang de gevangenis in na een wilde snuifpartij die eindigde in een Amsterdams cafe met drie doden. En dan de meest trieste. Die ene, die in zijn jacht op geluk doordraait. Die het niet meer weet. Als de pijn van de realiteit te hels is, dan moet je de realiteit aanpassen. Dan kun je worden opgesloten, maar de pijn is weg.
Net terug van terrasje pikken; geeindigd met een warme choco met slagroom, 't was koudquote:
Damn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Net terug van terrasje pikken; geeindigd met een warme choco met slagroom, 't was koud(zomer, wat nou zomer...)
Zo maar opwarmen in m'n bedje... *brrr*
(dus nee, niet dood, zo koud was het nu ook weer niet)
Dat is hetzelfde als lekker...?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb een keer warme chocolademelk met marsmellows erin gehad.
GUNSTIG.
GUNSTIG zeg ik je![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |