Leukste nummerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja. DIe is zo knap. En ze is nog zo jong. Nu al succesvol. Damn.
PLease dont stop the music, music!11![]()
ware het niet dat karin niet mijn naam isquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ooit getwijfeld? Dat je wakker werd en dacht...goedemorgen......Karin?
Morgen is maandagquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij moet morgen werken, kom overdag maar langs dan.
Die was trouwens gericht aan Dizer die mij beschuldigde van vuige praktijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nu ik er over nadenk ik heb ooit weleens gedacht: weet ik zeker dat ik op vrouwen val? Ik zal 13 geweest zijn. De gedachte aan zoenen met een jongen was genoeg om mij voor mijn kop te slaan. Walgelijk leek het mij, leek ja, ik heb het nooit echt uitgeprobeerd en weet het dus niet zeker. Misschien is het weer een van mijn vooroordelen. Maar net als mijn vooroordeel over domme negers met piemels van 40cm hoef ik de waarheid niet te weten.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Re het volgende:
riep iemand mijn naam?
Ik vind m wel bij je passenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef Re het volgende:
[..]
ware het niet dat karin niet mijn naam is
Dat weet ik.quote:
Vind het geen slecht nummer, maar ze heeft zo veel betere nummersquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind Shut up and drive (ofzo)
Echt 3x niks![]()
Volgens mij zitten in al haar nummers sampletjes, deuntjes van oude nummers. Ook in Shut up % Drive.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind Shut up and drive (ofzo)
Echt 3x niks![]()
Barbie Girl [dans smiley]quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Aqua en Toybox ook nog steeds vrolijke nummers.
Neuken und so.quote:
Roses are red my dear my lovequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja. En My oh My. En Eenie Meenie miney Moo. Roses are Red. Enzo!
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Aqua en Toybox ook nog steeds vrolijke nummers.
nee hoor maar vanavond mag je gewoon doodquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Re ben jij van nature een knorrige man? Zo kom je op mij in SC altijd over.
Aquaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummer.
Hoe ging ie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de twee.. maar één van hun had een mooi nummer. Kwam van de film Sliding Doors. Echt een mooi nummer.
Waarom? Mag ook via PM. Hoor t graag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor maar vanavond mag je gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |