quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
En Zhenar loop jij geen kans inelkaar gemept te worden daar in het homoparadijs dat Amsterdam heet? Of heb jij in reallife geen homofiele maniertjes?
Huh?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ja zo van die mooie foto van jou met je veter in de taart hij was kwijt
mooi, doei danquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Juist niet freund. Ich habe es gewust
*dropt*quote:
Och ermquote:
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
En Zhenar loop jij geen kans inelkaar gemept te worden daar in het homoparadijs dat Amsterdam heet? Of heb jij in reallife geen homofiele maniertjes?
Mensen diequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik toon menselijke interesse met een ietwat afstandelijk toontje hihi...
25.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
20 jaar? ik kan t nie geloven schatje 20 jaar?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?![]()
Nee dusEn ik kom bijna nooit in homokroegen, dus loopt ook geen gevaar opgewacht te worden in de Regulierdwarsstraat
![]()
Welles!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk je dat ik al handenwapperend door Amsterdam huppel in een leren broek met een gat aan de achterkant terwijl ik giechelend "Joehoooeeee!" kir naar appetijtelijke mannen die voorbij lopen?![]()
Nee dusEn ik kom bijna nooit in homokroegen, dus loopt ook geen gevaar opgewacht te worden in de Regulierdwarsstraat
![]()
Ik zeg geen hihi over mijzelf lul. Ik hihi OM mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mensen die [afbeelding]hihi[afbeelding] over zichzelf zeggen![]()
ik denk met boter op je hoofd in de goot?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
Was het leven vroeger noiu zoveel simpeler? SOtje maken, savonds een feestje, leuke meisjes, beetje blowen. En waar eindig je dan?
Fout!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk met boter op je hoofd in de goot?
mja, waarom een uitkering?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Fout!!Met je uitkering in de kroeg.
Dude... Zehnar is echt zo straight acting als het maar kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |