oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Whehehe!Moet je dit teken
҉
eens kopïeren en plakken in het reageervenster. En dan gaan typen.
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
҉blabla
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren niet
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!
Er staat nu toch 'albalb'?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus niet
Bij mn 2e post. Deze staat nu ook weer andersom, maar weet niet of het bij invoeren ook zo is dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef babette21 het volgende:
҉best bizar dit
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dus)
edit: moeilijk he, kopiëren![]()
eksterisme?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
Is hier geen diagnose voor Babs? Volgens mij hadden de inheemse bewoners van Amerika hier ook last van. Gefascineerd zijn van glinsterende dingetjes enzo.
Vleierquote:
Babette is veel te goed voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Motto: we lossen de problemen zelf wel op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kutquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Babette is veel te goed voor hem.
En toch weet ik het!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kut
Geef d'r eens ongelijk.quote:Maar het zal niet gebeuren volgens mijZe is nogal bang geworden
![]()
![]()
Zelfs met lijfwachten Dizer en Zhenar wil ze niet afspreken in Den Haag
҉Paltos, ouwe vlerk! Hoe is het leven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Paltos het volgende:
҉Wtf Bbq! Geniaal tekentje!
Dit is toch veel griezeliger?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef Paltos het volgende:
҉Mja, dat valt mee, ik heb morgen een herexamen, maar ben nogal zenuwachtig!![]()
¡uǝʇɐɹdǝǝɯ ɹǝʌo ɹǝ uɐʞ ʞı uǝ ¡ʞɾılǝʞʞɐɯ ǝʞʞıʇsʇɹɐɥ uɾız suǝɯɐxǝɹǝɥ 'ƃuoɾquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef Paltos het volgende:
҉Mja, dat valt mee, ik heb morgen een herexamen, maar ben nogal zenuwachtig!![]()
dat heb ik heul nooit gezegd!?!?!?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zelfs met lijfwachten Dizer en Zhenar wil ze niet afspreken in Den Haag
Hoe doe je dat nuweer!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
¡uǝʇɐɹdǝǝɯ ɹǝʌo ɹǝ uɐʞ ʞı uǝ ¡ʞɾılǝʞʞɐɯ ǝʞʞıʇsʇɹɐɥ uɾız suǝɯɐxǝɹǝɥ 'ƃuoɾ
Das arrogant zegquote:
Mooi dan, afspraak staat: The Hague met Babs en D, Zquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik heul nooit gezegd!?!?!?![]()
Kluivert. Puntertje. 1-0.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Das arrogant zeg
Je kent mij niet eens
Pijn door merg en been...afwijzing...dat doet me denken aan die avond in 1995
Nee. Klopt. Sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nuweer!![]()
En jij hebt nooit herexamen gehad in België, toch?![]()
op 6 okt. dus... om 17.00 uur (nou vooruit, 16.30, dan is het nog niet zo drukquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mooi dan, afspraak staat: The Hague met Babs en D, Z
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat heeft dat met afwijzing te maken? Alsof ik op de bank zat
Welke zender?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef babette21 het volgende:
Clouseau op de radio
Dan kan ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
op 6 okt. dus... om 17.00 uur (nou vooruit, 16.30, dan is het nog niet zo druk)
Ja, en dan zitten we net lekker te praten over cognitieve dissonantie reductie en dan haal je opeens je kettingszaag tevoorschijn en hak je ons in bloederige stukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan kan ik nietSerieus. Nou misschien maar heb die ochtend en middag een aantal dingen. Kom op zeg, effe gezellig met zn viertjes ergens babbelen over psychologie enzo
Boeiend, ze komen toch, net als jij (als je door de auditie komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |