oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Whehehe!Moet je dit teken
҉
eens kopļeren en plakken in het reageervenster. En dan gaan typen.
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
҉blabla
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op preview doet ie wel leuk, maar bij invoeren niet
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffft, echt niet. Het zonnetje is veel toffer!
Er staat nu toch 'albalb'?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik op preview klikte was mn tekst andersom, bij invoeren dus niet
Bij mn 2e post. Deze staat nu ook weer andersom, maar weet niet of het bij invoeren ook zo is dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef babette21 het volgende:
҉best bizar dit
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh mijn god!!! jullie krijgen toch niet hetzelfde als ik he??!?!??!?? (mijn ontslagbrief dus)
edit: moeilijk he, kopiėren![]()
eksterisme?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
Is hier geen diagnose voor Babs? Volgens mij hadden de inheemse bewoners van Amerika hier ook last van. Gefascineerd zijn van glinsterende dingetjes enzo.
Vleierquote:
Babette is veel te goed voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Motto: we lossen de problemen zelf wel op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zouden Babette en Giechel_Ho wel een tof stel zijn overigens![]()
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kutquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Babette is veel te goed voor hem.
En toch weet ik het!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je hebt ons allebei nog nooit ontmoet, kut
Geef d'r eens ongelijk.quote:Maar het zal niet gebeuren volgens mijZe is nogal bang geworden
![]()
![]()
Zelfs met lijfwachten Dizer en Zhenar wil ze niet afspreken in Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |