ik heb 50 posts per pagina, en dan heb je 7 pagina's.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:13 schreef shakedown het volgende:
pagina 7... gaan we pagina 8 nog halen vannacht?
40 posts geloof ik toch per pagina? of zijn het er hier meer? nah pauze is alweer voorbij... the unit maar es gaan kijken...
Dit is toch het nieuwe topic alquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:19 schreef shakedown het volgende:
mm dan moeten we al een neiuw topic hebben... nah het is nacht.. ga er niet vanuit dat een beheerder 's nachts op is....
'bedankt voor die blühme'?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag bedankkaartjes schrijven![]()
Bijvoorbeeldquote:
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
Alsof mannen geen ochtendhumeur kunnen hebben
Ik heb trouwens idd een ochtendhumeurHet is maar kwestie van eens duidelijk te maken wat ik dan niet kan verdragen. Eén van die zaken is praten. Ik kan het niet verdragen dat mensen hele gesprekken willen voeren als ik om 6.15u moet opstaan om te gaan werken. Laat me gewoon mijn ontbijt opeten en laat me heel rustig naar mijn werk vertrekken en alles komt goed. Maar kom aub op zo'n ontieglijk uur niet af met de vraag: "moet je gaan werken?" "nee, ik sta voor mijn plezier op om 6.15uur om een lekker lange dag te hebben
" sommige mensen he
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En jij staat toch voor je plezier om 6.15 op?
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4uquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat is het antwoord nou
En pas je op dat je je tong niet tussen je tanden hebt dan, anders zeg je alsnog iets grofs
Je moet ook weer niet teveel slaap krijgen natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4u![]()
Als ik om 10u opsta, heb ik trouwens geen last van ochtendhumeur hoor
Kaduk nog wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je msn kaduk??![]()
Hoi.Was gezellig vannacht hier zag ik.
Of ik ben aan het 'werken'quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vreemde vraag toch? Niet bij msn te zien moet kaduk zijn.
Tis zondag man.quote:
Hoi.quote:
Meestal wel, nog met een paar tussenpauzes, maar meestal val ik dan wel vlugger in slaap hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet teveel slaap krijgen natuurlijk
Slaap je dan wel van 4 tot 10?
Die kans is al kleinquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis zondag man.hoevaak werk jij nu op zondag. De kans is groter dat het ding niet werkt.
Gewoon uitslapen tot woensdag dan. Je moet toch nog uren opmakenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal wel, nog met een paar tussenpauzes, maar meestal val ik dan wel vlugger in slaap hoor
En dat betekent wel dat ik tegen de woensdag wel al een wrak ben want eigenlijk heb ik veel slaap nodig![]()
Dat zou nog eens een goed idee zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot woensdag dan. Je moet toch nog uren opmaken
Dan laat je dat door een collega doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goed idee zijn![]()
Ik heb jammergenoeg al een afspraak staan morgenochtend om 10u met een student.
Dat is nogal moeilijk aangezien ik net voor zo'n zaken ben aangenomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan laat je dat door een collega doen
ja en, ze hebben toch wel een back-up voor je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk aangezien ik net voor zo'n zaken ben aangenomen
Nopezquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja en, ze hebben toch wel een back-up voor je?
En als jij niet aanwezig bent hebben de studenten pechquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik ben de enige die die job uitoefent.
Ze kunnen me altijd via mail bereiken als er problemen zijn. Maar als ze hun studietraject willen bepalen, moeten ze wachten tot ik er ben, als er andere problemen zijn (die niet echt met school te maken hebben bv) zullen ze toch ook eventjes moeten wachten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als jij niet aanwezig bent hebben de studenten pech
Das niet handig mocht jij er langere tijd niet zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze kunnen me altijd via mail bereiken als er problemen zijn. Maar als ze hun studietraject willen bepalen, moeten ze wachten tot ik er ben, als er andere problemen zijn (die niet echt met school te maken hebben bv) zullen ze toch ook eventjes moeten wachten.
Ik ben er normaalgezien 4 of 4.5 dagen per week, dus het moet al lukken dat ik er niet ben als ze me nodig hebben. En ik werk meestal wel op afspraak![]()
Sommige zaken kunnen ook door het secretariaat afgehandeld worden, maar niet alles.
I know...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet handig mocht jij er langere tijd niet zijn![]()
Hebben we die duitsersquote:
Dat hebben bazen altijd hequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
I know...
Maar als ik langere tijd afwezig ga zijn, word ik normaalgezien wel vervangen (bij zwangerschapsverlof bv, al blijf ik erbij dat mijn baas liever zal hebben dat we er nog een tijdje mee wachten)
Ja, dat vind ik er ook heel leuk aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt wel -zo te zien- veel meer verantwoordelijkheid gekregen bij je nieuwe baan Leo!
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik er ook heel leuk aan![]()
Ik gebruik mijn hersenen weer helemaal in vergelijking met het lesgeven
Ik gaf een éénuursvak. Ik kan je garanderen dat 25 lessen uitleggen hoe ze een bestand moeten opslaan op den duur nogal saai wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel was
Ik ben weg, biermarkt(je) pakken
welja, neem de hele markt maar meequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel was
Ik ben weg, biermarkt(je) pakken
Goed punt!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
.
Dat zijn er 3, en de overige 47?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Na 2x 'Gulden Draak', 1x wieckse witte, 2x 'de blauwe tram' wel ja
Die heb ik geeneens geprobeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn er 3, en de overige 47?
Terug dan om die overige 49 te proberenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die heb ik geeneens geprobeerd
2x 10,5%, 2x 8%, 2x 4.5%, 1x5% gaat wat aantikken.
Overigens waren 't er 52
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug dan om die overige 49 te proberen
En dan nog moeilijk doen over details ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ook nog wel functioneren morgennnnnnnn
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog moeilijk doen over details ook
je hebt natuurlijk wel naar de nps gekeken, herhaling van Freddy Mercury docuquote:
ja, denk hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah welkom terug Fles. Doelen gehaald?
Nee sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry
Heb dus net iemand zijn Porsche tegen de vangrail zien zetten.dan ben je wel een enorme verliezurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zou zomaar kunnen ja. Niet de spoiler lezen danquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Wordt het niet herhaald op vrijdag?
Dat heb ik al gedaan, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen ja. Niet de spoiler lezen dan
Niekequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef leonieke het volgende:
Hey...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke![]()
![]()
![]()
moeten we weer ff knuffen soms hmm?
Mwoa, ik mag niet ontevreden zijnquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik mag niet ontevreden zijnHoewel Brussel Zuid - Eigenbrakel een knetter tering lastig stuk is
magoe, ook voor jou een bordje
[afbeelding]
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef leonieke het volgende:
Wat leuk!
Ah ja, nu kan ik het maar bekennen, mijn man heeft idd een eigen stad![]()
MET station
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzen
Ja, ik ben nog op zoek naar een station Bouteille-Centralquote:
We hebben in Duitsland een straat gevonden met de voornaam van Q.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzen
Oh nou, die zoen wordt wel een beetje weggemoffeld hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, voor de mensen die de creatieve kant van phille eens willen zien:
Klik
Weggemoffeld?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, die zoen wordt wel een beetje weggemoffeld hoorWaarom?
Mooi Leoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, voor de mensen die de creatieve kant van phille eens willen zien:
Klik
Je hebt er toch een foto van?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
We hebben in Duitsland een straat gevonden met de voornaam van Q.
Ja leuk boerke, maar dat is heleMAAL een kutlandquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
Oh, en ik heb mijn dorp in Frankrijk. Heb ik ook nog ergens een gare kiek van.
[afbeelding]
Ik zeg het doorquote:
Jah. Maar mag ik die wel posten van Q vraag ik me dan af?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef leonieke het volgende:
Je hebt er toch een foto van?
neequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah. Maar mag ik die wel posten van Q vraag ik me dan af?
Daarom. Dus dat doe ik niet.quote:
Maar wij kunnen best even knuffelen op de late zondagavond. Voor de lol.quote:
Wat is er? Of is het het ik-heb-geen-zin-om-morgen-te-werken-gevoel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh
Dat ook nog jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat is er? Of is het het ik-heb-geen-zin-om-morgen-te-werken-gevoel?
Slaapwelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou kribbetje in
Over 10 minuten komt de trein aan die ik eigenlijk had willen nemen
Prikt er bij die ene smilie een doorn in zijn/haar oogquote:
Nee, die knipoogt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef es70 het volgende:
Prikt er bij die ene smilie een doorn in zijn/haar oog. Kijkt een beetje moeilijk...
Ohquote:
Whehehe.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef JDude het volgende:
Prison Break. Als je die gaat kijken vergeet je dat je ondertussen ook nog zou moeten werken
.
dan hoef ik het morgenochtend niet te doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:00 schreef Kuukske het volgende:
Brood smeren en dan naar bed. Logische volgorde, maar welterusten West.
Dat andere subforum.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:14 schreef shakedown het volgende:
ONZ?
quote:
Applaus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:16 schreef shakedown het volgende:
? onzin voor je leven?
hahaha lang leven nachtdienst hey..quote:
Voor de unit moet je bij qu zijn, ik vind het een amerikaansequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:23 schreef shakedown het volgende:
[..]
hahaha lang leven nachtdienst hey..
trouwen je had gelijk the unit is cool!! heb seizoen 1 bijna helemaal kunnen kijken vannacht... zo meteen de rest...
Mja best wel. Ben benieuwd hoe het met werken gaat. Heb de afgelopen week weinig tot niets gedaan behalve een beetje winkelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het wel beter ondertussen?
Ga maar weer werken dan ja, al dat geld van het winkelen weer terugverdienenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja best wel. Ben benieuwd hoe het met werken gaat. Heb de afgelopen week weinig tot niets gedaan behalve een beetje winkelen.
Nope sorry, maar er zijn zat andere leuke series hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef shakedown het volgende:
owh dacht dat jij me die aanrade.
Volgens mij heb ik daar al eens iets over gehoord. En als die het was was het goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:29 schreef shakedown het volgende:
travelers lijkt me ook wel leuk eigenlijk. vanaf volgende week op de nederlandse tv...
Mja goed planquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ga maar weer werken dan ja, al dat geld van het winkelen weer terugverdienen
Ja, om de een of andere reden vliegt dat geld zo weg.quote:
Af en toe heb ik het gevoel dat NOS trager is qua nieuws dan RTL, maar denk dat dit over en weer is; ene keer RTL, andere NOS.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:16 schreef Ynske het volgende:dr is een persconferentie over Uruzgan om half 9.
RTL heeft t al op teletekst staan, dat dit ook live uitgezonden word etc
en wie komt er weer achteraan hobbelen? juistem de NOS
t word ook live uitgezonden, maar t op teletekst zetten homaar
af en toe? zeg maar bijna altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat NOS trager is qua nieuws dan RTL, maar denk dat dit over en weer is; ene keer RTL, andere NOS.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:49 schreef Ynske het volgende:
hey marc
wanneer moet je naar de huisarts?
Ook niet echt verrassend meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
Dr is weer een Nederlander omgekomen in Uruzgan
Ik ben eventjes helemaal niet op de hoogte...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
er was een extra live journaal net. er blijkt weer een nederlander omgekomen te zijn in Uruzgan. iets met geraakt bij het uitstappen van de auto geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben eventjes helemaal niet op de hoogte...?
Nja, dat is een keuze van de NOS. Dat het niet te begrijpen is voor ons, achquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
er was een extra live journaal net. er blijkt weer een nederlander omgekomen te zijn in Uruzgan. iets met geraakt bij het uitstappen van de auto geloof ik.
echt weer geniaal, RTL schakelt over naar een persconferentie die live bezig is, en wat doet de NOS? die blijft weer achter, zij brengen het nieuws wel om 9 uur
[afbeelding]
professionele tekst overigens op TT
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
Goede soldaat was dat wel. Hij heeft iig 1 mijn gevonden
Leuk vakantieland ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
Spannend!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
oei het spookt bij mij.![]()
Laatste post mat fruts 10.18. ga ik kijken zie ik laatste post 09.55
En mijn hallo allemaal is weg.
Zal deze er wel komen te staan??
Dat heb je niet goed gedaan danquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is daarnet total loss verklaard. Oops als de mijne dat al is heb ik 2 andere autobezitters ook erg ongelukkig gemaakt
damnquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is daarnet total loss verklaard. Oops als de mijne dat al is heb ik 2 andere autobezitters ook erg ongelukkig gemaakt
Botsinkje die niet zo hard ging. Alleen hard genoeg om (denk ik nu) 3 autos naar de klote te helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
wat is er gebeurd met je auto dan Pheno?
heb denk ik wat gemist
Omfg..quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Botsinkje die niet zo hard ging. Alleen hard genoeg om (denk ik nu) 3 autos naar de klote te helpen.
Voor mezelf boeit het niet, klein eigen risico en ik overleef het wel, maar die mensen hadden oude bakken, die niets meer waard zijn
Kom niet in hillywoodquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dat heb ik dus, ik ben als de dood dat iemand tegen mij aanrijd, en de auto niet meer kan tuffen.
Dagwaarde is nihil tot nul
tot 2 uur daarna ben ik vrijquote:
Dat is voor ons heel goed te begrijpenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, dat is een keuze van de NOS. Dat het niet te begrijpen is voor ons, ach
Kleurtjesquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ha, ik ga bij opties geen andere kleurtjes invoeren, want dan kan ik geen topic meer lezen.
Nogmaal hoi.
waar? en hoe? enneh vertell wat je plannen zijnquote:
Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar? en hoe? enneh vertell wat je plannen zijn
Haal je wel het kapje van de lens, of heb je geen kapje???quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog niet
ligt aan de lens van een de dopjes ligt bij de prairiehondjes in Blijdorpquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haal je wel het kapje van de lens, of heb je geen kapje???
dat snap ik maar vertellquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog niet
Uhh, die zin is een beetje vreemd, maar ik begrijp nu dat je een lens zonder dopje hebtquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de lens van een de dopjes ligt bij de prairiehondjes in Blijdorp
mij gedacht!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is voor ons heel goed te begrijpenZal ff een mooie bak worden zeg, het is daar fucking OORLOG ja. Het is geen koekhappen, vlaggetjes uitdelen en vriendjes maken. Het is OORLOG daar. En dan vind ik het van de zotte om voor ieder slachtoffer hals over kop een extra journaal en een persconferentie in te lassen. Sensatiehoeren bij RTL
Zo
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, die zin is een beetje vreemd, maar ik begrijp nu dat je een lens zonder dopje hebt
en dat die hondjes daar veel speelplezier aan hebben gehad.
En waarom zijn die hondjes in blijdorp wat meer dan die in Gaia?quote:
omdat ik ze nog nooit in Gaia gezien hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom zijn die hondjes in blijdorp wat meer dan die in Gaia?![]()
Die willen ook wel eens spelen hoor.
Je dook er niet achteraan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik ze nog nooit in Gaia gezien hebdie zaten altijd verstopt.
gewoon een lompe actie, plons, en weg wassie
Jij wil te graagquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je dook er niet achteraan?Dat zou pas leuke foto's hebben gegeven.
quote:
Op eens woensdagmiddag in een vakantie. Is misschien niet het beste planquote:
Vandaag joh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op eens woensdagmiddag in een vakantie. Is misschien niet het beste plan
Aso zeg, wie danquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh, shit. Wel.
Geen idee!quote:
Je cam meenemen was niet handig?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
moet tot 3 uur werken, dan nog naar huis cam halen. gaat me niet lukken ben ik bang
Toen was je al in Artisquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt el serieus.Vanmorgen om 9 uur.
Ow, andere keer dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
moet tot 3 uur werken, dan nog naar huis cam halen. gaat me niet lukken ben ik bang
ik wist dat toch niet avn te voren vanmoregn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je cam meenemen was niet handig?
morgen of woensdag kan welquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
morgen of woensdag kan wel
donderdag ga ik naar de boekenbeurs
en vrijdag tja
Weet ik niet, blijkbaar niet, Marc ook met zijn spontane ideen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist dat toch niet avn te voren vanmoregn?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zucht. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/artis_overvallen.html
zeg, ga je lekker?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, blijkbaar niet, Marc ook met zijn spontane ideen.![]()
Kassa van Aertis is overvallen vanmorgen, net na de openingquote:
Enkel voor geld, wat een onzin om een dierentuin te overvallenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zucht. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/artis_overvallen.html
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ja idd.
[..]
uhuh.nog even doorgaan.
Wat moeten ze dan jatten in een dierentuin? De leeuwenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel voor geld, wat een onzin om een dierentuin te overvallen
Even later is ook een bibliotheek overvallen, misschien dezelfde geweest enquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan jatten in een dierentuin? De leeuwen
Je voelt het tot onder je tafel he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja, toeJe doet het echt lekker
En dan ga je een bibliotheek overvallenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even later is ook een bibliotheek overvallen, misschien dezelfde geweest en
was hun "winst" iets aan de lage kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |