Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar? en hoe? enneh vertell wat je plannen zijn
Haal je wel het kapje van de lens, of heb je geen kapje???quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog niet
ligt aan de lens van een de dopjes ligt bij de prairiehondjes in Blijdorpquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haal je wel het kapje van de lens, of heb je geen kapje???
dat snap ik maar vertellquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op richten met een camera en dan afdrukken. Verder was ik nog niet
Uhh, die zin is een beetje vreemd, maar ik begrijp nu dat je een lens zonder dopje hebtquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de lens van een de dopjes ligt bij de prairiehondjes in Blijdorp
mij gedacht!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is voor ons heel goed te begrijpenZal ff een mooie bak worden zeg, het is daar fucking OORLOG ja. Het is geen koekhappen, vlaggetjes uitdelen en vriendjes maken. Het is OORLOG daar. En dan vind ik het van de zotte om voor ieder slachtoffer hals over kop een extra journaal en een persconferentie in te lassen. Sensatiehoeren bij RTL
Zo
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, die zin is een beetje vreemd, maar ik begrijp nu dat je een lens zonder dopje hebt
en dat die hondjes daar veel speelplezier aan hebben gehad.
En waarom zijn die hondjes in blijdorp wat meer dan die in Gaia?quote:
omdat ik ze nog nooit in Gaia gezien hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom zijn die hondjes in blijdorp wat meer dan die in Gaia?![]()
Die willen ook wel eens spelen hoor.
Je dook er niet achteraan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik ze nog nooit in Gaia gezien hebdie zaten altijd verstopt.
gewoon een lompe actie, plons, en weg wassie
Jij wil te graagquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je dook er niet achteraan?Dat zou pas leuke foto's hebben gegeven.
quote:
Op eens woensdagmiddag in een vakantie. Is misschien niet het beste planquote:
Vandaag joh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op eens woensdagmiddag in een vakantie. Is misschien niet het beste plan
Aso zeg, wie danquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh, shit. Wel.
Geen idee!quote:
Je cam meenemen was niet handig?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
moet tot 3 uur werken, dan nog naar huis cam halen. gaat me niet lukken ben ik bang
Toen was je al in Artisquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt el serieus.Vanmorgen om 9 uur.
Ow, andere keer dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
moet tot 3 uur werken, dan nog naar huis cam halen. gaat me niet lukken ben ik bang
ik wist dat toch niet avn te voren vanmoregn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je cam meenemen was niet handig?
morgen of woensdag kan welquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
morgen of woensdag kan wel
donderdag ga ik naar de boekenbeurs
en vrijdag tja
Weet ik niet, blijkbaar niet, Marc ook met zijn spontane ideen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist dat toch niet avn te voren vanmoregn?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zucht. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/artis_overvallen.html
zeg, ga je lekker?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, blijkbaar niet, Marc ook met zijn spontane ideen.![]()
Kassa van Aertis is overvallen vanmorgen, net na de openingquote:
Enkel voor geld, wat een onzin om een dierentuin te overvallenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zucht. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/artis_overvallen.html
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ja idd.
[..]
uhuh.nog even doorgaan.
Wat moeten ze dan jatten in een dierentuin? De leeuwenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel voor geld, wat een onzin om een dierentuin te overvallen
Even later is ook een bibliotheek overvallen, misschien dezelfde geweest enquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan jatten in een dierentuin? De leeuwen
Je voelt het tot onder je tafel he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja, toeJe doet het echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |