ja, denk hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah welkom terug Fles. Doelen gehaald?
Nee sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry
Heb dus net iemand zijn Porsche tegen de vangrail zien zetten.dan ben je wel een enorme verliezurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zou zomaar kunnen ja. Niet de spoiler lezen danquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Wordt het niet herhaald op vrijdag?
Dat heb ik al gedaan, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen ja. Niet de spoiler lezen dan
Niekequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef leonieke het volgende:
Hey...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke![]()
![]()
![]()
moeten we weer ff knuffen soms hmm?
Mwoa, ik mag niet ontevreden zijnquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik mag niet ontevreden zijnHoewel Brussel Zuid - Eigenbrakel een knetter tering lastig stuk is
magoe, ook voor jou een bordje
[afbeelding]
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef leonieke het volgende:
Wat leuk!
Ah ja, nu kan ik het maar bekennen, mijn man heeft idd een eigen stad![]()
MET station
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzen
Ja, ik ben nog op zoek naar een station Bouteille-Centralquote:
We hebben in Duitsland een straat gevonden met de voornaam van Q.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geeft niet hoor, Kuukske had er al 2, en ook Bengel hing al eens in de prijzen
Oh nou, die zoen wordt wel een beetje weggemoffeld hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, voor de mensen die de creatieve kant van phille eens willen zien:
Klik
Weggemoffeld?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, die zoen wordt wel een beetje weggemoffeld hoorWaarom?
Mooi Leoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef leonieke het volgende:
Trouwens, voor de mensen die de creatieve kant van phille eens willen zien:
Klik
Je hebt er toch een foto van?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
We hebben in Duitsland een straat gevonden met de voornaam van Q.
Ja leuk boerke, maar dat is heleMAAL een kutlandquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
Oh, en ik heb mijn dorp in Frankrijk. Heb ik ook nog ergens een gare kiek van.
[afbeelding]
Ik zeg het doorquote:
Jah. Maar mag ik die wel posten van Q vraag ik me dan af?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef leonieke het volgende:
Je hebt er toch een foto van?
neequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah. Maar mag ik die wel posten van Q vraag ik me dan af?
Daarom. Dus dat doe ik niet.quote:
Maar wij kunnen best even knuffelen op de late zondagavond. Voor de lol.quote:
Wat is er? Of is het het ik-heb-geen-zin-om-morgen-te-werken-gevoel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh
Dat ook nog jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat is er? Of is het het ik-heb-geen-zin-om-morgen-te-werken-gevoel?
Slaapwelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou kribbetje in
Over 10 minuten komt de trein aan die ik eigenlijk had willen nemen
Prikt er bij die ene smilie een doorn in zijn/haar oogquote:
Nee, die knipoogt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef es70 het volgende:
Prikt er bij die ene smilie een doorn in zijn/haar oog. Kijkt een beetje moeilijk...
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |