ik heb 50 posts per pagina, en dan heb je 7 pagina's.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:13 schreef shakedown het volgende:
pagina 7... gaan we pagina 8 nog halen vannacht?
40 posts geloof ik toch per pagina? of zijn het er hier meer? nah pauze is alweer voorbij... the unit maar es gaan kijken...
Dit is toch het nieuwe topic alquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:19 schreef shakedown het volgende:
mm dan moeten we al een neiuw topic hebben... nah het is nacht.. ga er niet vanuit dat een beheerder 's nachts op is....
'bedankt voor die blühme'?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag bedankkaartjes schrijven![]()
Bijvoorbeeldquote:
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
Alsof mannen geen ochtendhumeur kunnen hebben
Ik heb trouwens idd een ochtendhumeurHet is maar kwestie van eens duidelijk te maken wat ik dan niet kan verdragen. Eén van die zaken is praten. Ik kan het niet verdragen dat mensen hele gesprekken willen voeren als ik om 6.15u moet opstaan om te gaan werken. Laat me gewoon mijn ontbijt opeten en laat me heel rustig naar mijn werk vertrekken en alles komt goed. Maar kom aub op zo'n ontieglijk uur niet af met de vraag: "moet je gaan werken?" "nee, ik sta voor mijn plezier op om 6.15uur om een lekker lange dag te hebben
" sommige mensen he
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En jij staat toch voor je plezier om 6.15 op?
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4uquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat is het antwoord nou
En pas je op dat je je tong niet tussen je tanden hebt dan, anders zeg je alsnog iets grofs
Je moet ook weer niet teveel slaap krijgen natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4u![]()
Als ik om 10u opsta, heb ik trouwens geen last van ochtendhumeur hoor
Kaduk nog wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je msn kaduk??![]()
Hoi.Was gezellig vannacht hier zag ik.
Of ik ben aan het 'werken'quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vreemde vraag toch? Niet bij msn te zien moet kaduk zijn.
Tis zondag man.quote:
Hoi.quote:
Meestal wel, nog met een paar tussenpauzes, maar meestal val ik dan wel vlugger in slaap hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet teveel slaap krijgen natuurlijk
Slaap je dan wel van 4 tot 10?
Die kans is al kleinquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis zondag man.hoevaak werk jij nu op zondag. De kans is groter dat het ding niet werkt.
Gewoon uitslapen tot woensdag dan. Je moet toch nog uren opmakenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal wel, nog met een paar tussenpauzes, maar meestal val ik dan wel vlugger in slaap hoor
En dat betekent wel dat ik tegen de woensdag wel al een wrak ben want eigenlijk heb ik veel slaap nodig![]()
Dat zou nog eens een goed idee zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot woensdag dan. Je moet toch nog uren opmaken
Dan laat je dat door een collega doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goed idee zijn![]()
Ik heb jammergenoeg al een afspraak staan morgenochtend om 10u met een student.
Dat is nogal moeilijk aangezien ik net voor zo'n zaken ben aangenomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan laat je dat door een collega doen
ja en, ze hebben toch wel een back-up voor je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk aangezien ik net voor zo'n zaken ben aangenomen
Nopezquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja en, ze hebben toch wel een back-up voor je?
En als jij niet aanwezig bent hebben de studenten pechquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik ben de enige die die job uitoefent.
Ze kunnen me altijd via mail bereiken als er problemen zijn. Maar als ze hun studietraject willen bepalen, moeten ze wachten tot ik er ben, als er andere problemen zijn (die niet echt met school te maken hebben bv) zullen ze toch ook eventjes moeten wachten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als jij niet aanwezig bent hebben de studenten pech
Das niet handig mocht jij er langere tijd niet zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze kunnen me altijd via mail bereiken als er problemen zijn. Maar als ze hun studietraject willen bepalen, moeten ze wachten tot ik er ben, als er andere problemen zijn (die niet echt met school te maken hebben bv) zullen ze toch ook eventjes moeten wachten.
Ik ben er normaalgezien 4 of 4.5 dagen per week, dus het moet al lukken dat ik er niet ben als ze me nodig hebben. En ik werk meestal wel op afspraak![]()
Sommige zaken kunnen ook door het secretariaat afgehandeld worden, maar niet alles.
I know...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet handig mocht jij er langere tijd niet zijn![]()
Hebben we die duitsersquote:
Dat hebben bazen altijd hequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
I know...
Maar als ik langere tijd afwezig ga zijn, word ik normaalgezien wel vervangen (bij zwangerschapsverlof bv, al blijf ik erbij dat mijn baas liever zal hebben dat we er nog een tijdje mee wachten)
Ja, dat vind ik er ook heel leuk aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt wel -zo te zien- veel meer verantwoordelijkheid gekregen bij je nieuwe baan Leo!
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik er ook heel leuk aan![]()
Ik gebruik mijn hersenen weer helemaal in vergelijking met het lesgeven
Ik gaf een éénuursvak. Ik kan je garanderen dat 25 lessen uitleggen hoe ze een bestand moeten opslaan op den duur nogal saai wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel was
Ik ben weg, biermarkt(je) pakken
welja, neem de hele markt maar meequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, mijn ma werkt ook in het onderwijs, maar heb d'r nooit horen klagen dat 't werk te simpel was
Ik ben weg, biermarkt(je) pakken
Goed punt!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
.
Dat zijn er 3, en de overige 47?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Na 2x 'Gulden Draak', 1x wieckse witte, 2x 'de blauwe tram' wel ja
Die heb ik geeneens geprobeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn er 3, en de overige 47?
Terug dan om die overige 49 te proberenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die heb ik geeneens geprobeerd
2x 10,5%, 2x 8%, 2x 4.5%, 1x5% gaat wat aantikken.
Overigens waren 't er 52
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug dan om die overige 49 te proberen
En dan nog moeilijk doen over details ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ook nog wel functioneren morgennnnnnnn
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog moeilijk doen over details ook
je hebt natuurlijk wel naar de nps gekeken, herhaling van Freddy Mercury docuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |