ik heb 50 posts per pagina, en dan heb je 7 pagina's.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:13 schreef shakedown het volgende:
pagina 7... gaan we pagina 8 nog halen vannacht?
40 posts geloof ik toch per pagina? of zijn het er hier meer? nah pauze is alweer voorbij... the unit maar es gaan kijken...
Dit is toch het nieuwe topic alquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:19 schreef shakedown het volgende:
mm dan moeten we al een neiuw topic hebben... nah het is nacht.. ga er niet vanuit dat een beheerder 's nachts op is....
'bedankt voor die blühme'?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag bedankkaartjes schrijven![]()
Bijvoorbeeldquote:
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
Alsof mannen geen ochtendhumeur kunnen hebben
Ik heb trouwens idd een ochtendhumeurHet is maar kwestie van eens duidelijk te maken wat ik dan niet kan verdragen. Eén van die zaken is praten. Ik kan het niet verdragen dat mensen hele gesprekken willen voeren als ik om 6.15u moet opstaan om te gaan werken. Laat me gewoon mijn ontbijt opeten en laat me heel rustig naar mijn werk vertrekken en alles komt goed. Maar kom aub op zo'n ontieglijk uur niet af met de vraag: "moet je gaan werken?" "nee, ik sta voor mijn plezier op om 6.15uur om een lekker lange dag te hebben
" sommige mensen he
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En jij staat toch voor je plezier om 6.15 op?
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4uquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat is het antwoord nou
En pas je op dat je je tong niet tussen je tanden hebt dan, anders zeg je alsnog iets grofs
Je moet ook weer niet teveel slaap krijgen natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik niet graag op om 6.15u. Ik val de laatste tijd pas goed in slaap rond 4u![]()
Als ik om 10u opsta, heb ik trouwens geen last van ochtendhumeur hoor
Kaduk nog wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je msn kaduk??![]()
Hoi.Was gezellig vannacht hier zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |