Hij was stiekem 10 augustus al jarigquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Lau. het volgende:
Gefeliciteerd Kasper
Wat is 't voor speeltje ?
Beter laat dan nooit de felicitatie hequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Hij was stiekem 10 augustus al jarig(Is ie al helemaal 3 geworden)
Het is een bij met catnip erin. Heb 't bij de Ikea gekocht en hij is er echt helemaal verliefd op. Speelt het het hele huis door (al 2 weken nu)
Lekker monstertje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeckyll has arrived!
[afbeelding]
effe kijken!
[afbeelding]
Kattenmelk
[afbeelding]
Dat was lekker
++POTENTIELE BAASJES MOGEN ZICH MELDEN++++
Lijkt wel wat op:quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Lips het volgende:
Kasper heeft voor z'n verjaardag een speeltje gekregen waar hij zo blij mee is
Goed mens, een kat uit het asiel halenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Ex-asiel (sinds vrijdag) kater Evert poseert
.
Evert is een sullige kater, maar heel erg lief en aanhankelijk. Het is echt een schatjequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed mens, en kat uit het asiel halen![]()
Wij hebben zelf twee asiel katten en 1 asiel hond.
Evert heeft een stoere kop
Hij ziet er heel intelligent uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Ex-asiel (sinds vrijdag) kater Evert poseert
.
Kat lijkt op de baas was het toch hè?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij ziet erg heel intelligent uit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik behoed jeckyll voor het asiel maar als er geen baasjes komen dan zal ze daar ook heen moeten
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik behoed jeckyll voor het asiel maar als er geen baasjes komen dan zal ze daar ook heen moeten
Wat een snoepjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed mens, een kat uit het asiel halen![]()
Wij hebben zelf twee asiel katten en 1 asiel hond.
Evert heeft een stoere kop
Dit is Snuggles, 1 van de 2 asielkatten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij is ook geariveerd daar haal ik uit het topic. Waarom dan in huis nemen, of mis ik een stuk tekst en uitleg in de topics lees ook niet allesquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weinig ruimte heeft voor twee katten.
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar hij is ook geariveerd daar haal ik uit het topic. Waarom dan in huis nemen, of mis ik een stuk tekst en uitleg in de topics lees ook niet alles
Dank je voor de uitlegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en z'n maten [deel 5]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en z'n maten [deel 5]
Ik hou een optie, als de moeder van je collega haar niet wil en als je haar kan houden tot de 18e ivm met mijn vakantie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Kitten is gevonden in het bos, verstrengeld in een neter moesten eerst tig dingen van t nekje gehaald worden om dr los te maken, student die m vond nam m mee naar huis maar dat zijn totaal geen kattenliefhebbers (tja kitten was wel schattig maar hoe ervoor te zorgen hadden ze geen clue van (kat is al kwijt geweest, ze gaven dr verkeerde dingen als voer) ik zei geef maar ik heb hier katten/kittenspul, ik vang dr tijdelijk wel op
maar plek voor 2 volwassen katten straks is er niet
Utrechtquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef hummus het volgende:
Achgos, wat een verhaal. Ik ga het eens in de groep gooien hier, ik wil zo graag een kitten erbij, maar ik woon hier niet alleen natuurlijk.
Waar zou 't beestje eventueel op te halen zijn en wat wil je er voor hebben? En het is een vrouwtje, begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |