Hij was stiekem 10 augustus al jarigquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Lau. het volgende:
Gefeliciteerd Kasper
Wat is 't voor speeltje ?
Beter laat dan nooit de felicitatie hequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Hij was stiekem 10 augustus al jarig(Is ie al helemaal 3 geworden)
Het is een bij met catnip erin. Heb 't bij de Ikea gekocht en hij is er echt helemaal verliefd op. Speelt het het hele huis door (al 2 weken nu)
Lekker monstertje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeckyll has arrived!
[afbeelding]
effe kijken!
[afbeelding]
Kattenmelk
[afbeelding]
Dat was lekker
++POTENTIELE BAASJES MOGEN ZICH MELDEN++++
Lijkt wel wat op:quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Lips het volgende:
Kasper heeft voor z'n verjaardag een speeltje gekregen waar hij zo blij mee is
Goed mens, een kat uit het asiel halenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Ex-asiel (sinds vrijdag) kater Evert poseert
.
Evert is een sullige kater, maar heel erg lief en aanhankelijk. Het is echt een schatjequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed mens, en kat uit het asiel halen![]()
Wij hebben zelf twee asiel katten en 1 asiel hond.
Evert heeft een stoere kop
Hij ziet er heel intelligent uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Ex-asiel (sinds vrijdag) kater Evert poseert
.
Kat lijkt op de baas was het toch hè?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij ziet erg heel intelligent uit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik behoed jeckyll voor het asiel maar als er geen baasjes komen dan zal ze daar ook heen moeten
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik behoed jeckyll voor het asiel maar als er geen baasjes komen dan zal ze daar ook heen moeten
Wat een snoepjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed mens, een kat uit het asiel halen![]()
Wij hebben zelf twee asiel katten en 1 asiel hond.
Evert heeft een stoere kop
Dit is Snuggles, 1 van de 2 asielkatten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij is ook geariveerd daar haal ik uit het topic. Waarom dan in huis nemen, of mis ik een stuk tekst en uitleg in de topics lees ook niet allesquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weinig ruimte heeft voor twee katten.
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar hij is ook geariveerd daar haal ik uit het topic. Waarom dan in huis nemen, of mis ik een stuk tekst en uitleg in de topics lees ook niet alles
Dank je voor de uitlegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en z'n maten [deel 5]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kitten heeft eerst bij een studentenhuis/vereniging gezeten maar die willen er vanaf. MM neemt het kitten over om het uiteindelijk aan iemand kwijt te raken die er wel voor wilt en kan zorgen. Het kitten is verwaarloosd geweest voordat het bij de studenten terecht kwam.
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en z'n maten [deel 5]
Ik hou een optie, als de moeder van je collega haar niet wil en als je haar kan houden tot de 18e ivm met mijn vakantie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Kitten is gevonden in het bos, verstrengeld in een neter moesten eerst tig dingen van t nekje gehaald worden om dr los te maken, student die m vond nam m mee naar huis maar dat zijn totaal geen kattenliefhebbers (tja kitten was wel schattig maar hoe ervoor te zorgen hadden ze geen clue van (kat is al kwijt geweest, ze gaven dr verkeerde dingen als voer) ik zei geef maar ik heb hier katten/kittenspul, ik vang dr tijdelijk wel op
maar plek voor 2 volwassen katten straks is er niet
Utrechtquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef hummus het volgende:
Achgos, wat een verhaal. Ik ga het eens in de groep gooien hier, ik wil zo graag een kitten erbij, maar ik woon hier niet alleen natuurlijk.
Waar zou 't beestje eventueel op te halen zijn en wat wil je er voor hebben? En het is een vrouwtje, begrijp ik?
Hoe gaat het met Rosa? Reageert ze goed op de medicijnen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
idd een week of 5/6
Eet ze zelfstandig? wat eet ze? heeft ze zuigbehoefte?
en ik moet me nog steeds inhouden....Jeckyl & HIDE
Ik doelde eiks op Rosa, de oude poes van Nokwanda, die had een gezwel/ontsteking onder het kinnetjequote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa heeft geen medicijnen hoor![]()
en ik heb ene paar optiesmorgen eerst ff naar de dierenarts (ben nu zelf ziek dus
)
Oh hehe mijn poek heet ook Rosa vandaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doelde eiks op Rosa, de oude poes van Nokwanda, die had een gezwel/ontsteking onder het kinnetje![]()
En hopen dat Jeckyll snel een leuk huissie krijgt.
Enneh...Beterschap!![]()
je gaat naar de dierenarts omdat je ziek bent?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen eerst ff naar de dierenarts (ben nu zelf ziek dus)
Ik hoop het echt met je mee! Fijn dat ze weer wat vrolijker isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Mijn Roos ziet er al wel vrolijker uit. Vanochtend moest ik het gevecht om het pilletje aangaan. In de flits die ik kreeg leek de zwelling onder haar tong iets minder rood. ze kwijlt nog wl omdat ze haar bekje niet goed dicht kan krijgen, maar het lijkt minder taai en het stinkt minder.
Haar happy-antenne doet hetweer. Die ligt weer in een goeie krul op haar rug ipv dat ie met een rare kronkel naar achter staat.
Ik hoop dus echt dat het alleen een ontsteking is.
De DA schat dr op 6 weekjes, ze wegt 550 gram en is KERNgezondquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
nee vandaag niet naar de DA omdat ik ziek ben en me ook ziek gemeld hebmorgen werk ik tot 13uur en dan om 14.40 naar de DA
[afbeelding]
Ik!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De DA schat dr op 6 weekjes, ze wegt 550 gram en is KERNgezondanyone?
![]()
Hee, die lijkt wel een beetje op mijn Muis. Muis is als kitten met z'n broertjes in een GFT-bak gevonden, en in het asiel terecht gekomen. Daar heb ik hem dan weer vandaan.quote:
Weet je al wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:38 schreef SickBitch het volgende:
Mevrouw Luna verstopt zich graag op t tuinhuisje van de buren
[afbeelding]
moeilijk? nee joh!
[afbeelding]
Ze kwam net om half 4 pas thuis, doet ze anders nooit, helemaal zielig en uitgedroogd (ze ging gelijk een hele tijd zitten drinken), zat steeds te mauwen en kan nu haar achterpootjes amper gebruiken dus ga k straks even naar de dierenarts.
T is zo zieligK kan er gewoon niet door slapen
![]()
ja k heb dr net opgehaald, ze is aangereden en dr heup is uit de kom maar hij (DA) kan het niet meer terug zetten omdat dr heup er al te lang uit was en ze kan nog redelijk goed lopen dus gewoon met rust laten genezen en dan komt alles weer goed, schijnt bij katten niet zo gek erg te zijn. En operatie vond ie nou ook weer niet zo nodig omdat ze er dus goed mee kan lopen uiteindelijk. Ze krijgt nu medicijnen tegen de pijn en is helemaal suf en zielig aan t liggen maar ze leeft gelukkig nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je al wat er aan de hand is?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ja k heb dr net opgehaald, ze is aangereden en dr heup is uit de kom maar hij (DA) kan het niet meer terug zetten omdat dr heup er al te lang uit was en ze kan nog redelijk goed lopen dus gewoon met rust laten genezen en dan komt alles weer goed, schijnt bij katten niet zo gek erg te zijn. En operatie vond ie nou ook weer niet zo nodig omdat ze er dus goed mee kan lopen uiteindelijk. Ze krijgt nu medicijnen tegen de pijn en is helemaal suf en zielig aan t liggen maar ze leeft gelukkig nog
Jeps, ze wordt al helemaal een grote poek!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef tonja het volgende:
Wat is Jaina gegroeid!
De aanvalmodus!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef tonja het volgende:
Goeie foto's! vooral die met die witte bokshandschoentjes
Leuke kittens Ellatjuh!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Ellatjuh het volgende:
zo weer ff mn kittens posten
[afbeelding]
bella wilde bij de caafjes op bezoek.
fresa vond het best gezellig uiteraard zat ik er met mn neus boven op.
[afbeelding]
wel spannend hoor over dat hok lopen![]()
![]()
[afbeelding]
Bella en Donna op de krabpaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |