Af en toe heb ik het gevoel dat NOS trager is qua nieuws dan RTL, maar denk dat dit over en weer is; ene keer RTL, andere NOS.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:16 schreef Ynske het volgende:dr is een persconferentie over Uruzgan om half 9.
RTL heeft t al op teletekst staan, dat dit ook live uitgezonden word etc
en wie komt er weer achteraan hobbelen? juistem de NOS
t word ook live uitgezonden, maar t op teletekst zetten homaar
af en toe? zeg maar bijna altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat NOS trager is qua nieuws dan RTL, maar denk dat dit over en weer is; ene keer RTL, andere NOS.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:49 schreef Ynske het volgende:
hey marc
wanneer moet je naar de huisarts?
Ook niet echt verrassend meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
Dr is weer een Nederlander omgekomen in Uruzgan
Ik ben eventjes helemaal niet op de hoogte...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
er was een extra live journaal net. er blijkt weer een nederlander omgekomen te zijn in Uruzgan. iets met geraakt bij het uitstappen van de auto geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben eventjes helemaal niet op de hoogte...?
Nja, dat is een keuze van de NOS. Dat het niet te begrijpen is voor ons, achquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
er was een extra live journaal net. er blijkt weer een nederlander omgekomen te zijn in Uruzgan. iets met geraakt bij het uitstappen van de auto geloof ik.
echt weer geniaal, RTL schakelt over naar een persconferentie die live bezig is, en wat doet de NOS? die blijft weer achter, zij brengen het nieuws wel om 9 uur
[afbeelding]
professionele tekst overigens op TT
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
Goede soldaat was dat wel. Hij heeft iig 1 mijn gevonden
Leuk vakantieland ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
Spannend!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
oei het spookt bij mij.![]()
Laatste post mat fruts 10.18. ga ik kijken zie ik laatste post 09.55
En mijn hallo allemaal is weg.
Zal deze er wel komen te staan??
Dat heb je niet goed gedaan danquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is daarnet total loss verklaard. Oops als de mijne dat al is heb ik 2 andere autobezitters ook erg ongelukkig gemaakt
damnquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn auto is daarnet total loss verklaard. Oops als de mijne dat al is heb ik 2 andere autobezitters ook erg ongelukkig gemaakt
Botsinkje die niet zo hard ging. Alleen hard genoeg om (denk ik nu) 3 autos naar de klote te helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
wat is er gebeurd met je auto dan Pheno?
heb denk ik wat gemist
Omfg..quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Botsinkje die niet zo hard ging. Alleen hard genoeg om (denk ik nu) 3 autos naar de klote te helpen.
Voor mezelf boeit het niet, klein eigen risico en ik overleef het wel, maar die mensen hadden oude bakken, die niets meer waard zijn
Kom niet in hillywoodquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Dat heb ik dus, ik ben als de dood dat iemand tegen mij aanrijd, en de auto niet meer kan tuffen.
Dagwaarde is nihil tot nul
tot 2 uur daarna ben ik vrijquote:
Dat is voor ons heel goed te begrijpenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, dat is een keuze van de NOS. Dat het niet te begrijpen is voor ons, ach
Kleurtjesquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ha, ik ga bij opties geen andere kleurtjes invoeren, want dan kan ik geen topic meer lezen.
Nogmaal hoi.
waar? en hoe? enneh vertell wat je plannen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |