Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Nee, je wordt geen modquote:
Wie moet dan der tieten laten zien als jij niet komt ?quote:
Jij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wie moet dan der z'n tieten laten zien als jij niet komt ?
Niemand, wij blijven slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. als ik kom, dan rijd ik met Vork en remlof mee, en ben ik er dus ook 's middags al bij
wil alleen graag van die heren even weten wie er gaat Bobben![]()
Ik heb er eerder overnacht en ik leef nog. Min of meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef remlof het volgende:
De vuigaard!
Er wordt geslapen in http://www.simplonjongerenhotel.nl/ - zie OP.
Gezellig hè?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon op slaapzaal neem ik aan?
Ga dan wat doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef Snien het volgende:
Ik verveeeeeel me
Oh ja, ik ging met de auto. Kan ik daar net zo goed een slaapzak in pleuren. Heb ik weer geld om een extra biertje te zuipen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef Vork het volgende:
Nee, maar met vervoer per auto is een slaapzak o.i.d. ook zo meegenomen
lezen, mèn..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef Vork het volgende:
Heb ik dat niet gezegd? Nouja, je had natuurlijk ook gewoon het topic kunnen lezen
Dat was ook exact mijn reden om een slaapzak mee te sjouwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik ging met de auto. Kan ik daar net zo goed een slaapzak in pleuren. Heb ik weer geld om een extra biertje te zuipen.![]()
Heb jij wat beters dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken?
jeetje.. begint wel wat eentonig te worden![]()
Yeah.quote:
Nah nee, meer als niks beters in huisquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef Vork het volgende:
Rosé als in iets beters dan bier? Nouja dan Oranjeboom hooguit.
ja, ga eens bier halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef Vork het volgende:
Zeg Q, ga eens wat doen.
ik heb nog wat bier hoor, was meer dan anderhalf, liggen er nog 5 ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Vork het volgende:
Dan had je toch wat beter je boodschappen moeten doen.
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Vork het volgende:
Dan had je toch wat beter je boodschappen moeten doen.
Daar word ik niet voor betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef Vork het volgende:
Zeg Q, ga eens wat doen.
Wat denk je nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Weten jullie het al??
Bitchfight @ the meet
![]()
Brechtje vs. Elixabete.
Bron
![]()
En jij bent van plan om in Real life naar haar toe te lopen en haar neer te hoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat denk je nouDie Elixabete heeft er nog geen woord over gezegd.
In real life zal het weer zo'n kutsmoes worden van hihih het waren maar grapjes.
popcornquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef Vork het volgende:
Bitchfight.
Hmm ok moblo, neem jij de klapstoelen mee, dan zorg ik wel voor chips ofzo.
oh ja, tortilla'squote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat het op tortilla's sloeg. Nu hoef je er niet gelijk een minder florissante betekenis aan te geven.
en 14:00 uur voor de afvaardiging uit Arnhem, de alcoholisten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Snien het volgende:
Je bedoelt Simplon? Maar het bierdrinken begint om 19:00 toch?
We komen per auto. Je denkt toch niet dat we anders die terugreis nog zouder overleven. Kom op, de vleeschgeworden bodemloze afvoerput wat bier betreft, remlof zit achter het stuur.quote:
Daarom zeg ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef Vork het volgende:
[..]
We komen per auto. Je denkt toch niet dat we anders die terugreis nog zouder overleven. Kom op, de vleeschgeworden bodemloze afvoerput wat bier betreft, remlof zit achter het stuur.
o.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Vork het volgende:
Dat leek me wel zo voor de hand liggen ja.
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef Vork het volgende:
Zoveel bier heb ik nou ook weer niet op vanavond
Aantal posts:23 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Anka het volgende:
Ik kom ook, als ware een soort van introductie, gezien ik nog maar minimaal actief ben geweest op fok. zo
Ik kom ook sinds VANDAAG en ik krijg niet eens zo'n warm welkomquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aantal posts:23 (gemiddeld 1 per dag)
Dat omschrijf je aardig goed![]()
Leuk dat je komt !![]()
Yesh, thanksquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
Jullie staan er al samen bij Snien & Anka![]()
Ik val halverwege binnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik kom ook sinds VANDAAG en ik krijg niet eens zo'n warm welkom
Je alcoholisten reputatie!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef Vork het volgende:
Welke reputatie?
Dat wordt binnen 10 posts verbaggerd, zeker op zaterdagnacht. Maar voor dat soort dingen moet je in [FB] Waar iedereen democratisch kan zeggen wat de mod wil. zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:32 schreef Anka het volgende:
Dat kattenverhaaltje had zoveel potentie
Ja. Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
dat kattenverhaal?
Snien, Snien, Snien, Snien, Snien, dat katje zit nu vast in het verhaal (Wereld van Sofie). Vast in dat beetje bewustzijn dat ze gekregen heeft door het bedenksel te zijn van een wezen dat hoogstwaarschijnlijk zelf in de basis alleen maar uit bewustzijn bestaat, in de ruime zin van het woord.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Snien het volgende:
Laat maar
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er nou al serieus 35 topics over 1 meet? ..... volgens jaar ook een meet in groningen ? dan ben ik er![]()
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveelquote:
7 uur reizen?, woon je in het buitenland?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveel![]()
en volgend jaar zit ik op kamers daar ( 80% zeker dat ik daar hbo wil gaan doen)
Vooral doen, leuke studentenstadquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveel![]()
en volgend jaar zit ik op kamers daar ( 80% zeker dat ik daar hbo wil gaan doen)
Zeeland he en met de trein daar naartoe is toch wel 7 uur ofzo of niet ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 uur reizen?, woon je in het buitenland?
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
7 uur reizen?, woon je in het buitenland?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:55 schreef Anka het volgende:
dat tekstje, 'wir sind verdammt muhaahha'
dat is toch van dat stukje komedie? met die clown in het ziekenhuis?
Aha hahahaha ich habe du gefunden, mitkommen!quote:
Zou je wel willen he, dat ik me tieten liet zien...quote:
jij toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:57 schreef Mailbox het volgende:
gaat er ook ooit iemand naar de meeting? of staat er gewoon 1 iemand in een klein zaaltje met een pilsje en een open zak chips die taai is...?
beetje afwisselingquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef Mailbox het volgende:
[..]
pfff groningen,
Ik hou van brabant![]()
ik ben nog nooit in Grunn geweest!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:21 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ben nog maar 1 maal in Groningen geweest,.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, dat ik me tieten liet zien...
Ik ook niet. zal toch wel hetzelfde zijn als zeeland? maar dan minder water en een ander taaltje ?quote:
Provinsje Fryslan is pas coolquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook niet. zal toch wel hetzelfde zijn als zeeland? maar dan minder water en een ander taaltje ?
Praten ze daar nu wel normaal ? vind het maar stomme lui "kijk ons geweldig zijn met onze eigen taal"quote:
Ik moet daar altijd om lachen, vooral die stomme Kudt seriesquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Praten ze daar nu wel normaal ? vind het maar stomme lui "kijk ons geweldig zijn met onze eigen taal"
Jelmer, kusjekroelquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef nietzman het volgende:
Ik zoek ene Cynthia.
Utrecht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:10 schreef MouzurX het volgende:
ej waar waren de vorige meets dan?
alles goud?quote:
je hebt wel tof uitzichtquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:10 schreef MouzurX het volgende:
ej waar waren de vorige meets dan?
Wel bier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef enter het volgende:
[..]
je hebt wel tof uitzichtwij hebben geen molens en groen
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef enter het volgende:
[..]
je hebt wel tof uitzichtwij hebben geen molens en groen
![]()
waarom?quote:
sexyquote:
j0 freak, kom je ook nog? Over losgeslagen EO'ers gesproken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef Friek_ het volgende:
De topictitel klinkt alsof een stel losgeslagen EO'ers gaan meeten.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef Friek_ het volgende:
De topictitel klinkt alsof een stel losgeslagen EO'ers gaan meeten.
Ja, neem jij de bijbel mee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?![]()
We gaan toch wel samen bidden hè, anders mag ik niet van mijn mama.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef RealZeus het volgende:
En als we nog wakker zijn gaan we met zijn allen naar de kerkdienst in de Martinikerk.![]()
quote:
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienstquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
bedankt, ik heb nu melk in mijn neus doordat ik een visual had van de hele meute, die dronken, stoned ,meurend naar bier en de vrouwen half ontkleed ,de kerk binnen komt strompelen. ("Wat hebben ze in dat hotel rare bedden.")
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
bedankt, ik heb nu melk in mijn neus doordat ik een visual had van de hele meute, die dronken, stoned ,meurend naar bier en de vrouwen half ontkleed ,de kerk binnen komt strompelen. ("Wat hebben ze in dat hotel rare bedden.")
En natuurlijk wat , al dan niet verkapte, doodsverwensingen en kankerkachels tussen door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienst
Lijkt mij wel een hip ideequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
BAGGER!!! BAGGER!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienst
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef juiced het volgende:
[..]
j0 freak, kom je ook nog? Over losgeslagen EO'ers gesproken.
Mag wel heurquote:
Maakt toch niet uit? Niemand kent jequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.
O jawelquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Niemand kent je
Utregquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Waar waren de vorige meets dan?
Eindhoven-Groningen is goed te doen, verspreid over 3 dagen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.
quote:
Vermaak me!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hooj Anus.
Verveling gaat wel over![]()
* Berenanus zet die shizzle aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
Luistert naar Protest the Hero !
Geweldige math/hardcore shizzle![]()
Dat vind ik dan weer bagger...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef outsidr het volgende:
Niets is sneller dan Nile of The Berzerker en consorten
bagger dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:58 schreef outsidr het volgende:
http://youtube.com/watch?v=_gqVVQ-q8Zs
Ik vind de Berzerker toch iets te extreemquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef outsidr het volgende:
Niets is sneller dan Nile of The Berzerker en consorten
Je zou eens wat nr's moeten luisterenquote:
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiquote:
Hehequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je zou eens wat nr's moeten luisteren
Grotesque Impalement
Raped on the Altar
Tearing Inside The Womb
Skull Fucked
Vengeance Unleashed
Kill Your Mother Rape Your Dog
und so weiter
Ja tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef Snien het volgende:
[..]
Hehe. Vrolijke muziek voor de familie brunch
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik om 7 uur. ('s avonds, dat dan weer wel.)quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag morgen om half 8 richting A'dam vertrekken, leuk!
Gewoon kunnen uitslapenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik om 7 uur. ('s avonds, dat dan weer wel.)![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
PWND. Da's over 6 uur.
Dan draai ik mij nog wel een paar keer ruftend om.
Nivea, Zwitsal, Vichy.. etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef outsidr het volgende:
Hoe ruikt lief ?
Natuurlijk. Vrouwen laten geen scheten en boeren en vrouwen ruiken altijd lekker.quote:
Hmm... ik ruik naar Hertog Jan, Javaanse Jongens en Hamka's etc etc.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hmm... ik ruik naar Hertog Jan, Javaanse Jongens en Hamka's etc etc.
Mijn dekbedhoes eindigt altijd aan de andere kant van mijn kamer. Ik schijn nogal onrustig te slapen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef enter het volgende:
Ik sla wel tijdens slapen of ik geef ellebogen weg
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn dekbedhoes eindigt altijd aan de andere kant van mijn kamer. Ik schijn nogal onrustig te slapen.
Vrouwen zijn lief en zachtquote:Kortom, vrouwen zijn agressief.
Ga eens rustig naar bedje dan!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding] net 11 uur gewerkt zonder te zitten. Bek af![]()
Benen moe. Hoofd niet. Verveel me. Slapen is tijdverspilling. Nog ideeën? Ik ben roken. Tot later. Kusje boem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ga eens rustig naar bedje dan!
Jij denk het zelfde over slapen als ik!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Benen moe. Hoofd niet. Verveel me. Slapen is tijdverspilling. Nog ideeën? Ik ben roken. Tot later. Kusje boem.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:32 schreef enter het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen zijn lief en zacht![]()
jouw woorden![]()
enteren?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef enter het volgende:
Weet iemand een leuke domeinnaam voor mij? iets met enter... enter.nl is al bezet.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is eten
Smakelijk eten allemaal
Haajquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Sebasser het volgende:
flipo
quote:
alleen de domeinnaam he? ruimte heb ik welquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef nietzman het volgende:
enter.slork.nl.
Nietz wil jou gewoon graag 'hosten'.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:40 schreef enter het volgende:
[..]
alleen de domeinnaam he? ruimte heb ik wel
Nee. Zak.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoor ik daar Chips?
quote:
*Geeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:33 schreef Snien het volgende:
HAMKA'S CHIPSZAK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |