ik heb nog wat bier hoor, was meer dan anderhalf, liggen er nog 5 ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Vork het volgende:
Dan had je toch wat beter je boodschappen moeten doen.
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Vork het volgende:
Dan had je toch wat beter je boodschappen moeten doen.
Daar word ik niet voor betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef Vork het volgende:
Zeg Q, ga eens wat doen.
Wat denk je nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef RealZeus het volgende:
Weten jullie het al??
Bitchfight @ the meet
![]()
Brechtje vs. Elixabete.
Bron
![]()
En jij bent van plan om in Real life naar haar toe te lopen en haar neer te hoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat denk je nouDie Elixabete heeft er nog geen woord over gezegd.
In real life zal het weer zo'n kutsmoes worden van hihih het waren maar grapjes.
popcornquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef Vork het volgende:
Bitchfight.
Hmm ok moblo, neem jij de klapstoelen mee, dan zorg ik wel voor chips ofzo.
oh ja, tortilla'squote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat het op tortilla's sloeg. Nu hoef je er niet gelijk een minder florissante betekenis aan te geven.
en 14:00 uur voor de afvaardiging uit Arnhem, de alcoholisten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Snien het volgende:
Je bedoelt Simplon? Maar het bierdrinken begint om 19:00 toch?
We komen per auto. Je denkt toch niet dat we anders die terugreis nog zouder overleven. Kom op, de vleeschgeworden bodemloze afvoerput wat bier betreft, remlof zit achter het stuur.quote:
Daarom zeg ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef Vork het volgende:
[..]
We komen per auto. Je denkt toch niet dat we anders die terugreis nog zouder overleven. Kom op, de vleeschgeworden bodemloze afvoerput wat bier betreft, remlof zit achter het stuur.
o.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Vork het volgende:
Dat leek me wel zo voor de hand liggen ja.
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef Vork het volgende:
Zoveel bier heb ik nou ook weer niet op vanavond
Aantal posts:23 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Anka het volgende:
Ik kom ook, als ware een soort van introductie, gezien ik nog maar minimaal actief ben geweest op fok. zo
Ik kom ook sinds VANDAAG en ik krijg niet eens zo'n warm welkomquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aantal posts:23 (gemiddeld 1 per dag)
Dat omschrijf je aardig goed![]()
Leuk dat je komt !![]()
Yesh, thanksquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
Jullie staan er al samen bij Snien & Anka![]()
Ik val halverwege binnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik kom ook sinds VANDAAG en ik krijg niet eens zo'n warm welkom
Je alcoholisten reputatie!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef Vork het volgende:
Welke reputatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |