Dat wordt binnen 10 posts verbaggerd, zeker op zaterdagnacht. Maar voor dat soort dingen moet je in [FB] Waar iedereen democratisch kan zeggen wat de mod wil. zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:32 schreef Anka het volgende:
Dat kattenverhaaltje had zoveel potentie
Ja. Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
dat kattenverhaal?
Snien, Snien, Snien, Snien, Snien, dat katje zit nu vast in het verhaal (Wereld van Sofie). Vast in dat beetje bewustzijn dat ze gekregen heeft door het bedenksel te zijn van een wezen dat hoogstwaarschijnlijk zelf in de basis alleen maar uit bewustzijn bestaat, in de ruime zin van het woord.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Snien het volgende:
Laat maar
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er nou al serieus 35 topics over 1 meet? ..... volgens jaar ook een meet in groningen ? dan ben ik er![]()
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveelquote:
7 uur reizen?, woon je in het buitenland?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveel![]()
en volgend jaar zit ik op kamers daar ( 80% zeker dat ik daar hbo wil gaan doen)
Vooral doen, leuke studentenstadquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nou 7 uur reizen ofzo? is ietjes teveel![]()
en volgend jaar zit ik op kamers daar ( 80% zeker dat ik daar hbo wil gaan doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |