j0 freak, kom je ook nog? Over losgeslagen EO'ers gesproken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef Friek_ het volgende:
De topictitel klinkt alsof een stel losgeslagen EO'ers gaan meeten.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef Friek_ het volgende:
De topictitel klinkt alsof een stel losgeslagen EO'ers gaan meeten.
Ja, neem jij de bijbel mee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?![]()
We gaan toch wel samen bidden hè, anders mag ik niet van mijn mama.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef RealZeus het volgende:
En als we nog wakker zijn gaan we met zijn allen naar de kerkdienst in de Martinikerk.![]()
quote:
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienstquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
bedankt, ik heb nu melk in mijn neus doordat ik een visual had van de hele meute, die dronken, stoned ,meurend naar bier en de vrouwen half ontkleed ,de kerk binnen komt strompelen. ("Wat hebben ze in dat hotel rare bedden.")
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
bedankt, ik heb nu melk in mijn neus doordat ik een visual had van de hele meute, die dronken, stoned ,meurend naar bier en de vrouwen half ontkleed ,de kerk binnen komt strompelen. ("Wat hebben ze in dat hotel rare bedden.")
En natuurlijk wat , al dan niet verkapte, doodsverwensingen en kankerkachels tussen door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienst
Lijkt mij wel een hip ideequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
BAGGER!!! BAGGER!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan zo "fipo", "tvp", "lolleromfg" en "slotje!" schreeuwen tijdens de dienst
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef juiced het volgende:
[..]
j0 freak, kom je ook nog? Over losgeslagen EO'ers gesproken.
Mag wel heurquote:
Maakt toch niet uit? Niemand kent jequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.
O jawelquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Niemand kent je
Utregquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Waar waren de vorige meets dan?
Eindhoven-Groningen is goed te doen, verspreid over 3 dagen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindhoven-Groningen? Mij mooi niet gezien. Daarnaast loop ik toch maar als een anoniem karikatuur rond op die ONZ-meets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |