Ik heb Twente er nog maar neit ingezet omdat PSV - NEC nu bezig is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk, wat een luiheid weerWas net zelf aan het maken.
Volgens mij is het
[afbeelding] Eerstvolgende wedstrijd: Twente - PSV
Datum: 1 September
Aanvang: 20.00
En toen wisseldequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
nee hij kreeg een kaart omdat hij was aan het klagen dat ze hem schopten
quote:
Dat we de 5 moeten halen bedoel ikquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat we de 5 moeten halen bedoel ik
Van 10, 10, 10!
Sorry als je dacht dat het 5-0 was
Whaha jaquote:
Yep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jajaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jaaquote:
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.quote:
Dat ook, maar dan nog was de controle erg belabberd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
Hard, maar niet echt strak in de voetjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
De komende dagen kan het afgerond worden volgens Valckx. Ben benieuwd of er nog een fatsoenlijke opvolger komt van hetzelfde niveau als (of beter dan) Koné. Ik heb er een hard hoofd in. En ik ben benieuwd of PSV woord houdt en maandag de transferprijs omhoog gaat gooien. Ook daar heb ik een hard hoofd inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef ErikT het volgende:
5-0 is altijd goed. En het lijkt er dus heel sterk op dat Koné weg gaat.
En van mij mag hij. Zowel op kwaliteit als op instelling: "Ik hoef niet per sé weg, ik wil best een jaar goed spelen en dan een transfer verdienen."
Als je het mij vraagt hebben we genoeg aanvallers. Als er nog een speler moet komen, dan liever een verdediger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De komende dagen kan het afgerond worden volgens Valckx. Ben benieuwd of er nog een fatsoenlijke opvolger komt van hetzelfde niveau als (of beter dan) Koné. Ik heb er een hard hoofd in. En ik ben benieuwd of PSV woord houdt en maandag de transferprijs omhoog gaat gooien. Ook daar heb ik een hard hoofd in![]()
Ik weet het niet.. Mendez of Aissati in de spits vind ik geen goede oplossing. Dat zijn middenvelders en geen vleugelspitsen. En Koeman heeft zelf al aangegeven dat Reis nog niet het niveau heeft om 5 wedstrijden achter elkaar goed te spelen. Ook Bakkal is meer een middenvelder dan een spits. Dan heb je dus 3 basiswaardige spitsen en verder allemaal halve oplossingen. Vind ik toch maar mager aangezien Koeman toch graag met 3 spitsen speelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt hebben we genoeg aanvallers. Als er nog een speler moet komen, dan liever een verdediger.
Goed nieuws! Uitbreiden zou een goede keus zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze het willen realiseren, want veel plek rondom het stadion is er niet. Noord ligt aan de weg en aan het spoor, zuid ligt tegen de woonwijk, oost ligt ook vlak bij een weg en west ligt tegen het parkeerterrein dat al verkocht is en waar al grote bouwplannen voor gemaakt zijn waarbij er flats vlakbij de tribune komen te staan.quote:‘Stadion beter gebruiken’
door Corrie de Leeuw
EINDHOVEN - Meer horeca, meer concerten, winkels aan de Mathildelaan, een PSV-museum en meer stoelen op de tribunes. PSV wil de mogelijkheden van het centraal in Eindhoven gelegen stadion beter benutten. Ook een – op termijn – mogelijke uitbreiding van de tribune wordt onderzocht.
PSV’s nieuwe commercieel directeur Marcel van den Bunder (44) wil dat het stadion veel beter gebruikmaakt van zijn centrale ligging in de stad. Tussen het stadshart en het ontwikkelingsgebied rond de Ventoseflat aan de ene kant en Strijp S aan de andere kant kan het stadion een centrum van activiteiten, detailhandel, horeca en sport worden.
Van den Bunder wil in ieder geval aan de Mathildelaan ruimte maken voor winkels ‘die iets toevoegen aan ons stadion’.
Alle functies voor fans wil Van den Bunder bij elkaar: de fanstore, de kassa’s en het begin- en eindpunt van de rondleidingen „En natuurlijk het PSV-museum; de PSV Fanworld. Want dat moet er nu zo snel mogelijk komen.”
Dat er vaker concerten gaan plaatsvinden in het stadion lijkt ook duidelijk. De concerten van Guus Meeuwis smaakten naar meer. „Maar laat ook duidelijk zijn: dat mag absoluut nooit ten koste gaan van de grasmat.”
Natuurlijk zou Van den Bunder ook graag meer kaartjes verkopen. Want vraag is er. De meest voor de hand liggende manier om dat te doen, is splitsing van het vak voor fans van de tegenstander. Zodat, als de tegenstander maar met weinig supporters komt, een deel van die tribune voor thuispubliek gebruikt kan worden. „Je zult zien; vandaag (zaterdag, red.) is het weer zo ver. Hooguit vijftig man op drieduizend stoelen. En ondertussen heb je wel tegen veel van onze eigen fans moeten zeggen dat het uitverkocht is.” Maar om de tribune zo te kunnen gebruiken moeten gescheiden opgangen, toiletten en horeca gemaakt worden. Misschien gebeurt dat voor het volgende seizoen. Anders een jaar later.
Een forse uitbreiding van het stadion is ook altijd nog een optie ‘die je op termijn niet moet uitsluiten’, aldus Van den Bunder. Vooral nu de KNVB de PSV-directie heeft gevraagd om daar nog eens over na te denken. De KNVB wil proberen het WK voetbal van 2018 naar Nederland te halen. De kans dat dat lukt is groter wanneer er vijftigduizend mensen in het Philips Stadion kunnen. Volgens Van den Bunder is een uitbreiding op korte termijn tot 42.000 plaatsen nog wel reëel. Maar veel meer is niet mogelijk zonder een zeer ingrijpende en kostbare verbouwing. „En dan zeg ik niet dat verplaatsen van het stadion op voorhand onbespreekbaar is. Verplaatsing is nu niet opportuun. Maar het nadenken over de toekomst natuurlijk wel.”
Ik was in het begin al pro Lazovicquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En zijn jullie inmiddels al pro Lazovic?
Dat, maar ik denk ook dat de balans zo een beetje zoek is. Maar goed, we zullen het er mee moeten doen voorlopig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:29 schreef pascalheister het volgende:
heeft z'n tijd nog even nodig grrrrr
Het was dringen geblazen in het centrum, het veld werd niet echt breed gehouden. Daar moet nog aan gewerkt wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vond het gisteren maar weer een matige vertoning, op de laatste 10 minuten na dan. Het viel me vooral tegen dat er met zoveel aanvallende spelers toch zo weinig gecreëerd werd tegen een laagvlieger als NEC.
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Het zijn nog maar 2 goals he, kijken of ie ons ook naar de 2e ronde CL kan schieten, maar wie was hier anti-Lazovic dan? Ik vind hem absoluut een toegevoegde waarde hebben.
Misschien wat minder aanwezig, maar hij speelde zeker niet slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Perez was iig een stuk minder aanwezig...
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe speelde Perez eigenlijk? Ik heb alleen de laatste 2 goal gezien
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijden.
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.
Maar zo fel als dat hij gisteren was...die heeft écht geen aanpas periode nodig denk ik zo.
En props voor Perez trouwens. Die speelde een sterke wedstrijd en liet zien dat hij ervaren is en een goed inzicht heeft. Qua felheid kunnen we wel een nieuwe Van Bommel gebruiken.
Heeeeerlijk zo die eerste thuiswedstrijd weer. Sfeer zat er ook lekker in vond ik.
Inderdaad, niet te vergelijken met de Kezman van toen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.
Hij kan ze aardig goed nemen hoor normaal gesproken. Corners kan die ook goed strak nemen .quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.
Dat moet Zonneveld doen
denk ook niet dat we tegen sterkere tegenstanders ook zo zullen spelen. Ibi werd ook gewisseld voor Culina om meer balans te brengen, op een tijdstip dat de wedstrijd al was beslist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker doelpunt van Bakkal.
Maar ik denk dat spelen met het trio Afellay, Aissati en Bakkal iets teveel van het goede is. Het middenveld is dan niet erg in balans imo.
BonJovi ja, dat zegt toch al genoegquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
was maar een grapje omdat iemand van ons zei Feyenoord are you watching, en toen scoorden Feyenoord en toen zeiden ze Ajax are you watching en toen zei ik datquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BonJovi ja, dat zegt toch al genoeg
Had dan AZ gezegdquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
was maar een grapje omdat iemand van ons zei Feyenoord are you watching, en toen scoorden Feyenoord en toen zeiden ze Ajax are you watching en toen zei ik dat
PSV, Feyenoord en Ajax moeten gewoon van elke club winnen,quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is het verlies van Alex echt op het juiste moment gekomen, vorig jaar had PSV imho minder aanvallende kracht en moesten ze het hebben van een briljante Alex die letterlijk elke bal onderschepte en anders Gomes wel die elk schot spectaculair hield en nog steeds weigert zijn goal binnen te dringen, Cocu heeft natuurlijk ook goed meegedraaid en ook hij is op tijd weggegaan.
Bij het braziliaanse team was het enorm duidelijk wat Alex met zich meebracht, hij verdedigt zo goed dat een team begint te leunen op de counter, in de copa america finale tegen Argentinië bijvoorbeeld gewonnen door een aantal (semi) counters..
Nu zie je ineens een aanvallend PSV wat probeert te tikken en mooi te scoren, ik heb gisteren tijdens het zien van de samenvattingen genoten alsof ik een echte topwedstrijd bekeek (althans 1 richtingsverkeer) mooi voetbal, mooie combinaties en prachtdoelpunten met het doelpunt van Bakkal als neusje van de zalm, als PSV zo blijft voetballen gaat het heel erg leuk worden in de eredivisie en de CL natuurlijk, dit wordt het seizoen waar de echte toppers het laten liggen tegen elkaar, en eigenlijk hoort het ook zo!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
Sterren 3,50quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat kosten 2 sterren en een naam laten bedrukken bij de fanshop? En is die voor de wedstrijd open?.
Ik gok op een 0-1 overwinningquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV![]()
Volgende week tegen Twente gaat ;t nog een mooi en moeilijk potje worden... Alhoewel Utrecht Twente in 2-2 eindigde...
Ik hoop gewoon op 0-3 ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gok op een 0-1 overwinning![]()
ik gok volgende week tegen twentequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Wanneer is Farfan eigenlijk weer beschikbaar?
0-40, en kampioen in oktoberquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als het hopen is, dan hoop ik op 0-40![]()
Ik denk niet dat het makkelijk wordt in enschede.
Volgens mij moest hij nog een week of twee rust houden, dus gok ik op de wedstrijd tegen Vitesse... Tegen Feyenoord zullen we hem iig hard nodig hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik gok volgende week tegen twente
Feyenoord moeten we thuis toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij nog een week of twee rust houden, dus gok ik op de wedstrijd tegen Vitesse... Tegen Feyenoord zullen we hem iig hard nodig hebben.
Twente uit is standaard lastig. Ik ben bang voor puntverlies daar na het (ondanks de uitslag) magere spel van gisteren.
kloptquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Feyenoord moeten we thuis toch?
Ja lastige ploeg, maar leuk om tegen te spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Donderdagavond om 18:00 de Champions league loting als ik het goed heb ^^
Lijkt me wel wat om Barca te treffen in de groepsfase
Met weer een prachtgoal van aissatiquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
Mij lijkt Real wel leuk met al die Nederlanders. En het is een ploeg die altijd te kloppen is
.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou wel bij Slavia Praag in de poule willen
Wat moet ik hier nu van denken? Gaat PSV nu toch 4-4-2 spelen, Koevermans zal toch niets "linksbuiten" worden gezet. Duidelijk is dat Koevermans en Koné twee totaal verschillende spelers zijn.quote:PSV ziet Koevermans als opvolger Koné
Danny Koevermans staat bovenaan het lijstje van PSV met eventuele opvolgers van Arouna Koné. Mocht laatstgenoemde vertrekken, dan zullen de onderhandelingen met AZ direct worden geopend, zo weet het Eindhovens Dagblad.
Ronald Koeman liet zaterdagavond na het duel met NEC (5-0 winst) reeds weten dat Koevermans 'zeer welkom' is. De spits, die in conflict ligt met coach Louis van Gaal, moet zo'n 6,5 miljoen euro kosten.
Dat bedrag lijkt voor de landskampioen geen probleem wanneer Koné vertrekt. De Ivoriaan moet namelijk ongeveer vijftien miljoen euro opleveren en zowel Sevilla als Middlesbrough lijken hieraan te willen voldoen.
Alleen PSV heeft meer spelers van eigen nationaliteitquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
PSV kennende komen we bij een ploeg als Arsenal.
Tsja idd maar niet getreurd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
Mis de samenvattingen van goalzzz![]()
Net als ieder jaar hoop ik ook dit jaar weer op Real Madrid. Valencia lijkt me ook fijn, maar liever in de knock-outs.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
Mij lijkt Real wel leuk met al die Nederlanders. En het is een ploeg die altijd te kloppen is
.
Van mij mag hij komen. En Koné weg en 8.5 miljoen. Prachtdeal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:56 schreef cultheld het volgende:
Alsjeblieft geen Koevermans zeg.
Verkijk je er niet op he. Net als ganzenherder zegt. Het is te vergelijken met Vennegoor. En die types heeft PSV niet meer in huis. 6,5 miljoen is veel, maar je bent wel verzekerd van minimaal 3 jaar dat je gebruik kunt maken van zijn diensten. Hij zal niet snel weer vertrekken en kan een bruikbare clubjongen worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Koevermans, die mag best komen, maar niet voor dat geld6.5 miljoen voor een vrij beperkte voetballer
je gaat toch geen 6,5 miljoen betalen voor een speler die misschien tot 14 wedstrijden gaat komen, de meeste nog als invaller?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op he. Net als ganzenherder zegt. Het is te vergelijken met Vennegoor. En die types heeft PSV niet meer in huis. 6,5 miljoen is veel, maar je bent wel verzekerd van minimaal 3 jaar dat je gebruik kunt maken van zijn diensten. Hij zal niet snel weer vertrekken en kan een bruikbare clubjongen worden.
Inderdaad, zeker als Juninho ook nog optyft naar Valencia. Dan moet het te doen zijn. Maar we hebben ze wel te vaak getroffen de laatste jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Lyon is een te kloppen ploeg geworden
quote:Volgens Jack van Gelder ontkent PSV belangstelling te hebben voor Danny Koevermans. Voor aanvang van het programma Studio Voetbal had hij met PSV gesproken naar aanleiding van de berichtgeving van het Eindhovens Dagblad. Bij PSV zou men het bericht als 'totale onzin' hebben beschouwd. PSV zoekt een flankspeler ter vervanging van Arouna Kone en ziet Koevermans meer als een centrumspits.
Bakkal is natuurlijk niet beter geworden onder Koeman maar onder Ruttequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is er dan een haalbare flankspeler?
Trouwens de aankopen onder Koeman zijn tot nu toe nog positief moet ik zeggen.
En jonge spekers worden ook echt beter onder hem.
Bakkal vind ik echt goed spelen
Je bedoelt een type VOH. Koef is m.i. nog geen halve VOH. N'kufo is m.i. al beter dan Koevermans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:36 schreef ganzenherder het volgende:
Toch zou een type Koevermans PSV bepaald geen kwaad doen
KLopt maar ik heb het ook over andere jongens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal is natuurlijk niet beter geworden onder Koeman maar onder Rutte
helemaal mee eens, en dan 6,5 miljoen voor Koevermansquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt een type VOH. Koef is m.i. nog geen halve VOH. N'kufo is m.i. al beter dan Koevermans.
Welke flank? Links of rechts?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is er dan een haalbare flankspeler?
El Hamdaoui zou top zijnquote:
.... dan ik....quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Lijkt net of Perez een Nederlander isHij praat beter Nederlands dan mij
Hmm de NOS heeft ons afgelopen week laten zien dat je ze niet serieus moet nemen met wat ze zeggenquote:
psst lees eens een paar treads terugquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:11 schreef Morrigun99 het volgende:
Eindhovens Dagblad kopt met interesse in Koevermans. Ik zat echt al een tijde op dat gerucht te wachten eigenlijk. Hij moet 6 miljoen kosten.
Ik eigenlijk ook niet.... oke hij's gevaarlijk, maar scorenquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Kone eigenlijk niet veel meer waard dan 11 miljoen.
Misschien niet. Maar Ajax hebben ze bewezen dat er meer uit een speler te halen valt dan dat hij daadwerkelijk waard is. Zo vlak voor het verstrijken van de transferdeadline vind ik het niet meer dan normaal om ook een flink bedrag te vragen. Anders gewoon laten blijven. Koné heeft zelf tenslotte niet de intentie te hebben om te vertrekken en hij zal dit jaar nog van pas komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Dat was Babel ook niet en die vertrok ook voor 17 miljoen.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Luque is al naar ajax, dus dat scheelt...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:48 schreef KELDER het volgende:
Hopen dat ze nog op tijd een gerichte en gewenste versterking kunnen halen, en dat we niet weer 5 voor 12 worden verrast met een bejaarde al jaren uit vorm zijnde 'has-been'
Ze kunnen Kluivert stiekem nog een jaartje nemen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Luque is al naar ajax, dus dat scheelt...
je bent welkomquote:Het huwelijk tussen Adriano en Internazionale lijkt tot een (voorlopig) einde te zijn gekomen. Coach Roberto Mancini en voorzitter Massimo Moratti hebben reeds aangegeven dat de Braziliaanse spits dit seizoen niet nodig is in Milaan en mag vertrekken.
Ik wel als je de huidige markt bekijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Touche.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was Babel ook niet en die vertrok ook voor 17 miljoen.....
Hij is balvast en heeft een actie in huis. Maar scoren, ho maar..al heeft hij ook veel pech gehadquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Touche.
Maar in feite wil PSV er vanaf, want hij voldoet niet echt, toch? Misschien dat hij in een ander team wel goed gebruikt kan worden, maar een sensatie zal het volgens mij nergens worden...
Die man krijgt ze uit onmogelijke hoeken erin maar de makkelijkste maakt ie niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is balvast en heeft een actie in huis. Maar scoren, ho maar..al heeft hij ook veel pech gehad
Ja misschien kunnen we hem dan wel ophalen. Maar hij heeft toch een keer gezegd dat hij niet weer in Nederland wil spelen. De reden was dat hij de supporters niet mochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef TimoBasso het volgende:
Waarom nu een versterking?
Waarom niet wachten tot de winterstop,en dan pas kijken wat we echt nodig hebben.
Misschien komt het geld wel goed van pas om "Van Gol" uit Madrid te halen volgend seizoen,voor een vriendenprijsje natuurlijk![]()
Hoelang duur zijn contract nog eigenlijk bij de "De Koninklijke"?
Ik ook, hij had zelf ook de intentie om te blijven. Maar die dronken gast die ze Technisch directeur noemen wil hem weg hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef ASSpirine het volgende:
Je zal het zien, éénmaal Koné is vertrokken scoort hij aan de lopende band en snappen de supporters van de nieuwe club niet dat we Koné voor zo'n vriendenprijsje hebben verkocht
Ik wil em graag houden
Waarom moet Koné vertrekken? Doet er zich een buitenkansje voor, zitten we weer dik in de min of is de rekening belangrijker als de resultaten?quote:oné teleurgesteld in PSV
EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen. De clubs onderhandelen al een week over de afkoopsom, maar tot nu toe zonder resultaat.
Wel is het gat tussen het bod van Sevilla en de vraagprijs van PSV een stuk kleiner geworden. PSV verwacht daarom dat de transfer deze maandag wordt afgerond.
Koné was maandagochtend wel weer bij de training van PSV. Afgelopen zaterdag miste hij door een blessure nog de thuiswedstrijd tegen NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |