Ik heb Twente er nog maar neit ingezet omdat PSV - NEC nu bezig is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk, wat een luiheid weerWas net zelf aan het maken.
Volgens mij is het
[afbeelding] Eerstvolgende wedstrijd: Twente - PSV
Datum: 1 September
Aanvang: 20.00
En toen wisseldequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
nee hij kreeg een kaart omdat hij was aan het klagen dat ze hem schopten
quote:
Dat we de 5 moeten halen bedoel ikquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat we de 5 moeten halen bedoel ik
Van 10, 10, 10!
Sorry als je dacht dat het 5-0 was
Whaha jaquote:
Yep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jajaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jaaquote:
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.quote:
Dat ook, maar dan nog was de controle erg belabberd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
Hard, maar niet echt strak in de voetjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
De komende dagen kan het afgerond worden volgens Valckx. Ben benieuwd of er nog een fatsoenlijke opvolger komt van hetzelfde niveau als (of beter dan) Koné. Ik heb er een hard hoofd in. En ik ben benieuwd of PSV woord houdt en maandag de transferprijs omhoog gaat gooien. Ook daar heb ik een hard hoofd inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef ErikT het volgende:
5-0 is altijd goed. En het lijkt er dus heel sterk op dat Koné weg gaat.
En van mij mag hij. Zowel op kwaliteit als op instelling: "Ik hoef niet per sé weg, ik wil best een jaar goed spelen en dan een transfer verdienen."
Als je het mij vraagt hebben we genoeg aanvallers. Als er nog een speler moet komen, dan liever een verdediger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De komende dagen kan het afgerond worden volgens Valckx. Ben benieuwd of er nog een fatsoenlijke opvolger komt van hetzelfde niveau als (of beter dan) Koné. Ik heb er een hard hoofd in. En ik ben benieuwd of PSV woord houdt en maandag de transferprijs omhoog gaat gooien. Ook daar heb ik een hard hoofd in![]()
Ik weet het niet.. Mendez of Aissati in de spits vind ik geen goede oplossing. Dat zijn middenvelders en geen vleugelspitsen. En Koeman heeft zelf al aangegeven dat Reis nog niet het niveau heeft om 5 wedstrijden achter elkaar goed te spelen. Ook Bakkal is meer een middenvelder dan een spits. Dan heb je dus 3 basiswaardige spitsen en verder allemaal halve oplossingen. Vind ik toch maar mager aangezien Koeman toch graag met 3 spitsen speelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt hebben we genoeg aanvallers. Als er nog een speler moet komen, dan liever een verdediger.
Goed nieuws! Uitbreiden zou een goede keus zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze het willen realiseren, want veel plek rondom het stadion is er niet. Noord ligt aan de weg en aan het spoor, zuid ligt tegen de woonwijk, oost ligt ook vlak bij een weg en west ligt tegen het parkeerterrein dat al verkocht is en waar al grote bouwplannen voor gemaakt zijn waarbij er flats vlakbij de tribune komen te staan.quote:‘Stadion beter gebruiken’
door Corrie de Leeuw
EINDHOVEN - Meer horeca, meer concerten, winkels aan de Mathildelaan, een PSV-museum en meer stoelen op de tribunes. PSV wil de mogelijkheden van het centraal in Eindhoven gelegen stadion beter benutten. Ook een – op termijn – mogelijke uitbreiding van de tribune wordt onderzocht.
PSV’s nieuwe commercieel directeur Marcel van den Bunder (44) wil dat het stadion veel beter gebruikmaakt van zijn centrale ligging in de stad. Tussen het stadshart en het ontwikkelingsgebied rond de Ventoseflat aan de ene kant en Strijp S aan de andere kant kan het stadion een centrum van activiteiten, detailhandel, horeca en sport worden.
Van den Bunder wil in ieder geval aan de Mathildelaan ruimte maken voor winkels ‘die iets toevoegen aan ons stadion’.
Alle functies voor fans wil Van den Bunder bij elkaar: de fanstore, de kassa’s en het begin- en eindpunt van de rondleidingen „En natuurlijk het PSV-museum; de PSV Fanworld. Want dat moet er nu zo snel mogelijk komen.”
Dat er vaker concerten gaan plaatsvinden in het stadion lijkt ook duidelijk. De concerten van Guus Meeuwis smaakten naar meer. „Maar laat ook duidelijk zijn: dat mag absoluut nooit ten koste gaan van de grasmat.”
Natuurlijk zou Van den Bunder ook graag meer kaartjes verkopen. Want vraag is er. De meest voor de hand liggende manier om dat te doen, is splitsing van het vak voor fans van de tegenstander. Zodat, als de tegenstander maar met weinig supporters komt, een deel van die tribune voor thuispubliek gebruikt kan worden. „Je zult zien; vandaag (zaterdag, red.) is het weer zo ver. Hooguit vijftig man op drieduizend stoelen. En ondertussen heb je wel tegen veel van onze eigen fans moeten zeggen dat het uitverkocht is.” Maar om de tribune zo te kunnen gebruiken moeten gescheiden opgangen, toiletten en horeca gemaakt worden. Misschien gebeurt dat voor het volgende seizoen. Anders een jaar later.
Een forse uitbreiding van het stadion is ook altijd nog een optie ‘die je op termijn niet moet uitsluiten’, aldus Van den Bunder. Vooral nu de KNVB de PSV-directie heeft gevraagd om daar nog eens over na te denken. De KNVB wil proberen het WK voetbal van 2018 naar Nederland te halen. De kans dat dat lukt is groter wanneer er vijftigduizend mensen in het Philips Stadion kunnen. Volgens Van den Bunder is een uitbreiding op korte termijn tot 42.000 plaatsen nog wel reëel. Maar veel meer is niet mogelijk zonder een zeer ingrijpende en kostbare verbouwing. „En dan zeg ik niet dat verplaatsen van het stadion op voorhand onbespreekbaar is. Verplaatsing is nu niet opportuun. Maar het nadenken over de toekomst natuurlijk wel.”
Ik was in het begin al pro Lazovicquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En zijn jullie inmiddels al pro Lazovic?
Dat, maar ik denk ook dat de balans zo een beetje zoek is. Maar goed, we zullen het er mee moeten doen voorlopig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:29 schreef pascalheister het volgende:
heeft z'n tijd nog even nodig grrrrr
Het was dringen geblazen in het centrum, het veld werd niet echt breed gehouden. Daar moet nog aan gewerkt wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vond het gisteren maar weer een matige vertoning, op de laatste 10 minuten na dan. Het viel me vooral tegen dat er met zoveel aanvallende spelers toch zo weinig gecreëerd werd tegen een laagvlieger als NEC.
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Het zijn nog maar 2 goals he, kijken of ie ons ook naar de 2e ronde CL kan schieten, maar wie was hier anti-Lazovic dan? Ik vind hem absoluut een toegevoegde waarde hebben.
Misschien wat minder aanwezig, maar hij speelde zeker niet slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Perez was iig een stuk minder aanwezig...
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe speelde Perez eigenlijk? Ik heb alleen de laatste 2 goal gezien
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijden.
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.
Maar zo fel als dat hij gisteren was...die heeft écht geen aanpas periode nodig denk ik zo.
En props voor Perez trouwens. Die speelde een sterke wedstrijd en liet zien dat hij ervaren is en een goed inzicht heeft. Qua felheid kunnen we wel een nieuwe Van Bommel gebruiken.
Heeeeerlijk zo die eerste thuiswedstrijd weer. Sfeer zat er ook lekker in vond ik.
Inderdaad, niet te vergelijken met de Kezman van toen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.
Hij kan ze aardig goed nemen hoor normaal gesproken. Corners kan die ook goed strak nemen .quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.
Dat moet Zonneveld doen
denk ook niet dat we tegen sterkere tegenstanders ook zo zullen spelen. Ibi werd ook gewisseld voor Culina om meer balans te brengen, op een tijdstip dat de wedstrijd al was beslist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker doelpunt van Bakkal.
Maar ik denk dat spelen met het trio Afellay, Aissati en Bakkal iets teveel van het goede is. Het middenveld is dan niet erg in balans imo.
BonJovi ja, dat zegt toch al genoegquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |