Ik heb Twente er nog maar neit ingezet omdat PSV - NEC nu bezig is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk, wat een luiheid weerWas net zelf aan het maken.
Volgens mij is het
[afbeelding] Eerstvolgende wedstrijd: Twente - PSV
Datum: 1 September
Aanvang: 20.00
En toen wisseldequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
nee hij kreeg een kaart omdat hij was aan het klagen dat ze hem schopten
quote:
Dat we de 5 moeten halen bedoel ikquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat we de 5 moeten halen bedoel ik
Van 10, 10, 10!
Sorry als je dacht dat het 5-0 was
Whaha jaquote:
Yep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jajaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Bakkal scoorde toch ?
Jaaquote:
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.quote:
Dat ook, maar dan nog was de controle erg belabberd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
Hard, maar niet echt strak in de voetjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond die bal wat hard teruggespeeld door die verdediger van NEC.
De komende dagen kan het afgerond worden volgens Valckx. Ben benieuwd of er nog een fatsoenlijke opvolger komt van hetzelfde niveau als (of beter dan) Koné. Ik heb er een hard hoofd in. En ik ben benieuwd of PSV woord houdt en maandag de transferprijs omhoog gaat gooien. Ook daar heb ik een hard hoofd inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef ErikT het volgende:
5-0 is altijd goed. En het lijkt er dus heel sterk op dat Koné weg gaat.
En van mij mag hij. Zowel op kwaliteit als op instelling: "Ik hoef niet per sé weg, ik wil best een jaar goed spelen en dan een transfer verdienen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |