abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52693803
heeft z'n tijd nog even nodig grrrrr
pi_52693855
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:29 schreef pascalheister het volgende:
heeft z'n tijd nog even nodig grrrrr
Dat, maar ik denk ook dat de balans zo een beetje zoek is. Maar goed, we zullen het er mee moeten doen voorlopig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52694096
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vond het gisteren maar weer een matige vertoning, op de laatste 10 minuten na dan. Het viel me vooral tegen dat er met zoveel aanvallende spelers toch zo weinig gecreëerd werd tegen een laagvlieger als NEC.
Het was dringen geblazen in het centrum, het veld werd niet echt breed gehouden. Daar moet nog aan gewerkt worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52694461
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Het zijn nog maar 2 goals he, kijken of ie ons ook naar de 2e ronde CL kan schieten, maar wie was hier anti-Lazovic dan? Ik vind hem absoluut een toegevoegde waarde hebben.
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijden .
pi_52694542
Ik vond PSV zeer matig . NEC een spits die alle mogelijkheden om zeep hielp als die er al 1 kreeg. Maar Koeman kan zijn borst nat maken met dit spel haalt hij de winterstop niet.
pi_52694648
Hoe speelde Perez eigenlijk? Ik heb alleen de laatste 2 goal gezien
pi_52694719
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Perez was iig een stuk minder aanwezig...
Misschien wat minder aanwezig, maar hij speelde zeker niet slecht.
Goed in de opbouw en heb wat aardige steekpasses van hem gezien. Ook één fraai schot wat maar net over ging.
Vond hem één van de betere spelers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52694726
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe speelde Perez eigenlijk? Ik heb alleen de laatste 2 goal gezien
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.
pi_52694772
Is de samenvatting al ergens te zien? PSV.tv heeft alleen wat reacties van Lazovic en Perez.
Perez moet trouwens z'n kauwgom iets minder opvallend kauwen, vond het er nogal lomp uitzien.
pi_52694821
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijden .
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.

Maar zo fel als dat hij gisteren was...die heeft écht geen aanpas periode nodig denk ik zo.

En props voor Perez trouwens. Die speelde een sterke wedstrijd en liet zien dat hij ervaren is en een goed inzicht heeft. Qua felheid kunnen we wel een nieuwe Van Bommel gebruiken.

Heeeeerlijk zo die eerste thuiswedstrijd weer. Sfeer zat er ook lekker in vond ik.
pi_52694898
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.

Maar zo fel als dat hij gisteren was...die heeft écht geen aanpas periode nodig denk ik zo.

En props voor Perez trouwens. Die speelde een sterke wedstrijd en liet zien dat hij ervaren is en een goed inzicht heeft. Qua felheid kunnen we wel een nieuwe Van Bommel gebruiken.

Heeeeerlijk zo die eerste thuiswedstrijd weer. Sfeer zat er ook lekker in vond ik.
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.
Patat Friet
pi_52694914
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.
Inderdaad, niet te vergelijken met de Kezman van toen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:32:32 #88
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_52695004
enigszins geflateerde uitslag, maar wel voleldig verdiend. Gomes keepde weer werelds bij de paar kansjes van NEC, envoetballend zag het er allemaal goed uit (heb Addo zelfs op 2 hakballetjes weten te betrappen). Nu maar afwachten wat onze vrienden uit R'- en A'dam vandaag doen, gister heeft AZ iig de eerste punten al laten liggen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_52695731
Addo pakt de "Alex" rol idd lekker op, komt vaak mee naar voren om zich met de aanval te bemoeien. Alleen ben ik bang dat hij (en de rest van de ploeg) verdedigend tekort schieten tegen betere tegenstanders.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52695783
Na de uitwedstrijd tegen Twente en de 1e CL wedstrijd weten we wel hoe kwetsbaar onze defensie daadwerkelijk is
Patat Friet
pi_52696342
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.
Dat moet Zonneveld doen
pi_52696380
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Perez moet ook geen vrije trappen nemen.
Dat moet Zonneveld doen
Hij kan ze aardig goed nemen hoor normaal gesproken. Corners kan die ook goed strak nemen .
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:54:50 #93
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52696814
Vond de wedstrijd van gisteren ook maar matig en vaak slordig.
Het is inderdaad dat NEC de kansen die het kreeg niet benutte en je er in de laatste 8 minuten nog 2 bij prikt.

Inderdaad eerst maar eens Twente uit en de eerste CL wedstrijd afwachten om te weten waar we echt staan.

Wel weer een goeie tifo aktie gisteren:

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_52697993
Lekker doelpunt van Bakkal.

Maar ik denk dat spelen met het trio Afellay, Aissati en Bakkal iets teveel van het goede is. Het middenveld is dan niet erg in balans imo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:04:57 #95
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_52698671
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker doelpunt van Bakkal.

Maar ik denk dat spelen met het trio Afellay, Aissati en Bakkal iets teveel van het goede is. Het middenveld is dan niet erg in balans imo.
denk ook niet dat we tegen sterkere tegenstanders ook zo zullen spelen. Ibi werd ook gewisseld voor Culina om meer balans te brengen, op een tijdstip dat de wedstrijd al was beslist.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 15:28:02 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52699355
ik ben er wel mee dat er in de laatste 10 minuten toch nog is doorgepakt met wat doelpunten, hoe vaak hebben we in het verleden niet meegemaakt dat de wedstrijd gewoon met 2-0 werd uitgespeeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52700014
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52700211
Ach next week dan schreeuwen ze weer moord en brand in Amsterdam
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:56:37 #99
11102 knep
Mountainfreak
pi_52700356
Goede uitslag .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 16:02:19 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52700556
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
BonJovi ja, dat zegt toch al genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')