Dat, maar ik denk ook dat de balans zo een beetje zoek is. Maar goed, we zullen het er mee moeten doen voorlopig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:29 schreef pascalheister het volgende:
heeft z'n tijd nog even nodig grrrrr
Het was dringen geblazen in het centrum, het veld werd niet echt breed gehouden. Daar moet nog aan gewerkt wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vond het gisteren maar weer een matige vertoning, op de laatste 10 minuten na dan. Het viel me vooral tegen dat er met zoveel aanvallende spelers toch zo weinig gecreëerd werd tegen een laagvlieger als NEC.
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Het zijn nog maar 2 goals he, kijken of ie ons ook naar de 2e ronde CL kan schieten, maar wie was hier anti-Lazovic dan? Ik vind hem absoluut een toegevoegde waarde hebben.
Misschien wat minder aanwezig, maar hij speelde zeker niet slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:08 schreef Neoktheone het volgende:
Perez was iig een stuk minder aanwezig...
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe speelde Perez eigenlijk? Ik heb alleen de laatste 2 goal gezien
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heel veel toen ik hier Lazovic kwam promoten. Maar we wachten nog wel even een paar wedstrijden.
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij de nieuwe Kezman wordt. Qua alles doet hij me aan hem denken. Maar daardoor was ik er ook bang voor dat hij een tamelijk lange "aanpas periode" nodig zou hebben. Ben wel altijd positief en fan van Lazo geweest btw.
Maar zo fel als dat hij gisteren was...die heeft écht geen aanpas periode nodig denk ik zo.
En props voor Perez trouwens. Die speelde een sterke wedstrijd en liet zien dat hij ervaren is en een goed inzicht heeft. Qua felheid kunnen we wel een nieuwe Van Bommel gebruiken.
Heeeeerlijk zo die eerste thuiswedstrijd weer. Sfeer zat er ook lekker in vond ik.
Inderdaad, niet te vergelijken met de Kezman van toen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind Lazovic zeker geen type Kezman, Lazovic is een betere meevoetballende spits en Kezza was er natuurlijk puur voor de goals.
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Redelijk alleen zijn vrije trappen vielen wat tegen.
Hij kan ze aardig goed nemen hoor normaal gesproken. Corners kan die ook goed strak nemen .quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perez moet ook geen vrije trappen nemen.
Dat moet Zonneveld doen
denk ook niet dat we tegen sterkere tegenstanders ook zo zullen spelen. Ibi werd ook gewisseld voor Culina om meer balans te brengen, op een tijdstip dat de wedstrijd al was beslist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker doelpunt van Bakkal.
Maar ik denk dat spelen met het trio Afellay, Aissati en Bakkal iets teveel van het goede is. Het middenveld is dan niet erg in balans imo.
BonJovi ja, dat zegt toch al genoegquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die in het liveeredivisie topic, PSV are u watching, zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |