Ik eigenlijk ook niet.... oke hij's gevaarlijk, maar scorenquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Kone eigenlijk niet veel meer waard dan 11 miljoen.
Misschien niet. Maar Ajax hebben ze bewezen dat er meer uit een speler te halen valt dan dat hij daadwerkelijk waard is. Zo vlak voor het verstrijken van de transferdeadline vind ik het niet meer dan normaal om ook een flink bedrag te vragen. Anders gewoon laten blijven. Koné heeft zelf tenslotte niet de intentie te hebben om te vertrekken en hij zal dit jaar nog van pas komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Dat was Babel ook niet en die vertrok ook voor 17 miljoen.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Luque is al naar ajax, dus dat scheelt...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:48 schreef KELDER het volgende:
Hopen dat ze nog op tijd een gerichte en gewenste versterking kunnen halen, en dat we niet weer 5 voor 12 worden verrast met een bejaarde al jaren uit vorm zijnde 'has-been'
Ze kunnen Kluivert stiekem nog een jaartje nemen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Luque is al naar ajax, dus dat scheelt...
je bent welkomquote:Het huwelijk tussen Adriano en Internazionale lijkt tot een (voorlopig) einde te zijn gekomen. Coach Roberto Mancini en voorzitter Massimo Moratti hebben reeds aangegeven dat de Braziliaanse spits dit seizoen niet nodig is in Milaan en mag vertrekken.
Ik wel als je de huidige markt bekijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef Suijk het volgende:
Touche.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was Babel ook niet en die vertrok ook voor 17 miljoen.....
Hij is balvast en heeft een actie in huis. Maar scoren, ho maar..al heeft hij ook veel pech gehadquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Touche.
Maar in feite wil PSV er vanaf, want hij voldoet niet echt, toch? Misschien dat hij in een ander team wel goed gebruikt kan worden, maar een sensatie zal het volgens mij nergens worden...
Die man krijgt ze uit onmogelijke hoeken erin maar de makkelijkste maakt ie niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is balvast en heeft een actie in huis. Maar scoren, ho maar..al heeft hij ook veel pech gehad
Ja misschien kunnen we hem dan wel ophalen. Maar hij heeft toch een keer gezegd dat hij niet weer in Nederland wil spelen. De reden was dat hij de supporters niet mochtquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef TimoBasso het volgende:
Waarom nu een versterking?
Waarom niet wachten tot de winterstop,en dan pas kijken wat we echt nodig hebben.
Misschien komt het geld wel goed van pas om "Van Gol" uit Madrid te halen volgend seizoen,voor een vriendenprijsje natuurlijk![]()
Hoelang duur zijn contract nog eigenlijk bij de "De Koninklijke"?
Ik ook, hij had zelf ook de intentie om te blijven. Maar die dronken gast die ze Technisch directeur noemen wil hem weg hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef ASSpirine het volgende:
Je zal het zien, éénmaal Koné is vertrokken scoort hij aan de lopende band en snappen de supporters van de nieuwe club niet dat we Koné voor zo'n vriendenprijsje hebben verkocht
Ik wil em graag houden
Waarom moet Koné vertrekken? Doet er zich een buitenkansje voor, zitten we weer dik in de min of is de rekening belangrijker als de resultaten?quote:oné teleurgesteld in PSV
EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen. De clubs onderhandelen al een week over de afkoopsom, maar tot nu toe zonder resultaat.
Wel is het gat tussen het bod van Sevilla en de vraagprijs van PSV een stuk kleiner geworden. PSV verwacht daarom dat de transfer deze maandag wordt afgerond.
Koné was maandagochtend wel weer bij de training van PSV. Afgelopen zaterdag miste hij door een blessure nog de thuiswedstrijd tegen NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |