Verkijk je er niet op he. Net als ganzenherder zegt. Het is te vergelijken met Vennegoor. En die types heeft PSV niet meer in huis. 6,5 miljoen is veel, maar je bent wel verzekerd van minimaal 3 jaar dat je gebruik kunt maken van zijn diensten. Hij zal niet snel weer vertrekken en kan een bruikbare clubjongen worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Koevermans, die mag best komen, maar niet voor dat geld6.5 miljoen voor een vrij beperkte voetballer
je gaat toch geen 6,5 miljoen betalen voor een speler die misschien tot 14 wedstrijden gaat komen, de meeste nog als invaller?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op he. Net als ganzenherder zegt. Het is te vergelijken met Vennegoor. En die types heeft PSV niet meer in huis. 6,5 miljoen is veel, maar je bent wel verzekerd van minimaal 3 jaar dat je gebruik kunt maken van zijn diensten. Hij zal niet snel weer vertrekken en kan een bruikbare clubjongen worden.
Inderdaad, zeker als Juninho ook nog optyft naar Valencia. Dan moet het te doen zijn. Maar we hebben ze wel te vaak getroffen de laatste jaren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Lyon is een te kloppen ploeg geworden
quote:Volgens Jack van Gelder ontkent PSV belangstelling te hebben voor Danny Koevermans. Voor aanvang van het programma Studio Voetbal had hij met PSV gesproken naar aanleiding van de berichtgeving van het Eindhovens Dagblad. Bij PSV zou men het bericht als 'totale onzin' hebben beschouwd. PSV zoekt een flankspeler ter vervanging van Arouna Kone en ziet Koevermans meer als een centrumspits.
Bakkal is natuurlijk niet beter geworden onder Koeman maar onder Ruttequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is er dan een haalbare flankspeler?
Trouwens de aankopen onder Koeman zijn tot nu toe nog positief moet ik zeggen.
En jonge spekers worden ook echt beter onder hem.
Bakkal vind ik echt goed spelen
Je bedoelt een type VOH. Koef is m.i. nog geen halve VOH. N'kufo is m.i. al beter dan Koevermans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:36 schreef ganzenherder het volgende:
Toch zou een type Koevermans PSV bepaald geen kwaad doen
KLopt maar ik heb het ook over andere jongens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal is natuurlijk niet beter geworden onder Koeman maar onder Rutte
helemaal mee eens, en dan 6,5 miljoen voor Koevermansquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt een type VOH. Koef is m.i. nog geen halve VOH. N'kufo is m.i. al beter dan Koevermans.
Welke flank? Links of rechts?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is er dan een haalbare flankspeler?
El Hamdaoui zou top zijnquote:
.... dan ik....quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Lijkt net of Perez een Nederlander isHij praat beter Nederlands dan mij
Hmm de NOS heeft ons afgelopen week laten zien dat je ze niet serieus moet nemen met wat ze zeggenquote:
psst lees eens een paar treads terugquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:11 schreef Morrigun99 het volgende:
Eindhovens Dagblad kopt met interesse in Koevermans. Ik zat echt al een tijde op dat gerucht te wachten eigenlijk. Hij moet 6 miljoen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |