Ja lastige ploeg, maar leuk om tegen te spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Donderdagavond om 18:00 de Champions league loting als ik het goed heb ^^
Lijkt me wel wat om Barca te treffen in de groepsfase
Met weer een prachtgoal van aissatiquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
Mij lijkt Real wel leuk met al die Nederlanders. En het is een ploeg die altijd te kloppen is
.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou wel bij Slavia Praag in de poule willen
Wat moet ik hier nu van denken? Gaat PSV nu toch 4-4-2 spelen, Koevermans zal toch niets "linksbuiten" worden gezet. Duidelijk is dat Koevermans en Koné twee totaal verschillende spelers zijn.quote:PSV ziet Koevermans als opvolger Koné
Danny Koevermans staat bovenaan het lijstje van PSV met eventuele opvolgers van Arouna Koné. Mocht laatstgenoemde vertrekken, dan zullen de onderhandelingen met AZ direct worden geopend, zo weet het Eindhovens Dagblad.
Ronald Koeman liet zaterdagavond na het duel met NEC (5-0 winst) reeds weten dat Koevermans 'zeer welkom' is. De spits, die in conflict ligt met coach Louis van Gaal, moet zo'n 6,5 miljoen euro kosten.
Dat bedrag lijkt voor de landskampioen geen probleem wanneer Koné vertrekt. De Ivoriaan moet namelijk ongeveer vijftien miljoen euro opleveren en zowel Sevilla als Middlesbrough lijken hieraan te willen voldoen.
Alleen PSV heeft meer spelers van eigen nationaliteitquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
PSV kennende komen we bij een ploeg als Arsenal.
Tsja idd maar niet getreurd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
Mis de samenvattingen van goalzzz![]()
Net als ieder jaar hoop ik ook dit jaar weer op Real Madrid. Valencia lijkt me ook fijn, maar liever in de knock-outs.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
Mij lijkt Real wel leuk met al die Nederlanders. En het is een ploeg die altijd te kloppen is
.
Van mij mag hij komen. En Koné weg en 8.5 miljoen. Prachtdeal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:56 schreef cultheld het volgende:
Alsjeblieft geen Koevermans zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |