Ja me ouders hun PC hangt direct op het internet via een LAN kabeltje. Nu heb ik het zo ingestelt dat de WLAN kaart als AP dient dus kan ik ook op me laptop internetten als ik hier benquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Met je laptop via je ouders internetten
Ah, een int0rnet gateway dus, maar dan via wifi..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja me ouders hun PC hangt direct op het internet via een LAN kabeltje. Nu heb ik het zo ingestelt dat de WLAN kaart als AP dient dus kan ik ook op me laptop internetten als ik hier ben. Moet alleen zien uit te vogelen hoe ik WPA instell want dat kan ik weer nergens vinden
.
Klopt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef phluphy het volgende:
"Sigspace for rent..
25¤CT per regel
per maand!"
Ou-Tannu, als ik drie regels wil huren, kost me dat ¤ 0,75 per maand?
Deal !
Mag ik er een nachtje over slapen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Klopt!
wel fatsoenlijke testen.. en vooraf betalen
precies..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en dan check je niet ff of de lapo maakt zeker
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag ik er een nachtje over slapen?![]()
Ik vind 't wel een leuk concept. Rijk zul je er niet van worden btw.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
van mij wel hoor![]()
volgens mij kunnen er zelfs 4 regels in trouwens![]()
tjaah ik kan ook wel voor een onbeperkte periode doen.. en dan als iemand meer bied.. maar dat duurt volgens mij langerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een leuk concept. Rijk zul je er niet van worden btw.![]()
Maar wie weet kunnen we een leuk stuntje bedenken en een hype verzoorzaken![]()
Aye en nu is het er mee gekapt spontaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, een int0rnet gateway dus, maar dan via wifi..
Ben benieuwd of er een wifi-sec in te stellen is.
Ik ga er eens goed over nadenken. Hier moet handel uit te halen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tjaah ik kan ook wel voor een onbeperkte periode doen.. en dan als iemand meer bied.. maar dat duurt volgens mij langer
minimale contractsduur is 1 maand (30 dagen)
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef phluphy het volgende:
Ik ga er eens goed over nadenken. Hier moet handel uit te halen zijn.![]()
Hey, dat wilde ik ook al doen: voor elke euro die ik aan jou moet betalen, stort ik er één naar een goed doel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
Oh en mischien niet onbelangrijkik stel 75% van de inkomsten beschikbaar aan een goed doel
Jaaa, Sir Harry doet ook mee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakken.
mijn idee jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakken.
die andere 25% is voor me zelf.. kan ik na 12 maanden mischien een IJSJE kopen bij de ijssalonquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey, dat wilde ik ook al doen: voor elke euro die ik aan jou moet betalen, stort ik er één naar een goed doel.![]()
Als ik mag welquote:
Ik opper alleen maar wat dingen om het te verbeterenquote:
je hebt nog 2 regels over hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef phluphy het volgende:
Mijn eigen sigruimte zal ik nooit en te nimmer verhuren. Die is een soort "heilig" voor me.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef phluphy het volgende:
Mijn eigen sigruimte zal ik nooit en te nimmer verhuren. Die is een soort "heilig" voor me.![]()
![]()
als het een HIT is dan gaan we per opbod ruimte verhuren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik mag wel.
[..]
Ik opper alleen maar wat dingen om het te verbeteren.
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als het een HIT is dan gaan we per opbod ruimte verhuren?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die van plurry is speciaal en valt niet over te discuseren
!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die van plurry is speciaal en valt niet over te discuseren
!
mmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]! ik meld het alleen dat er nog 2 regels zijn
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
was het niet een goeddoel naar keuze ook?![]()
volgende keer laten we dat slowchat maar weg uit t topic geloof ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mmZie wat plurry hier boven zegt
. (EDIT Die dar boven dan
.)
Met 10 man om een vuurkorf met bier gaan zitten dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef phluphy het volgende:
Laten we het hoofd koel houden.![]()
Voor alle goede ideeën geldt: even laten bezinken, nachtje over slapen en dan met de briljante plannen komen.
![]()
ik stel een mailbox ter beschikking!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef phluphy het volgende:
Laten we het hoofd koel houden.![]()
Voor alle goede ideeën geldt: even laten bezinken, nachtje over slapen en dan met de briljante plannen komen.
![]()
Ik vind het niet erg. Als we zo door gaan is over een half uurtje het topic wel volquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgende keer laten we dat slowchat maar weg uit t topic geloof ik![]()
oooh.. dat klinkt verdraait goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Met 10 man om een vuurkorf met bier gaan zitten dus.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik stel een mailbox ter beschikking!![]()
mm ga ik straks nog doen ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oooh.. dat klinkt verdraait goed![]()
Ik stel een zwoele telefoonstem ter beschikking (oi, niet voor telefoonsex!)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik stel een mailbox ter beschikking!![]()
waar is die vuurkorf.. en dat bier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mm ga ik straks nog doen ook. Me broertjes black metal band heeft vnadaag voor het eerst opgetreden
. Dat zooitje wat zat te kijken zaten elkaar echt aan te kijken van wtf is dit?!
![]()
He wat jammer nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik stel een zwoele telefoonstem ter beschikking (oi, niet voor telefoonsex!)
en een dikke portemonnaie!![]()
niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik stel een zwoele telefoonstem ter beschikking (oi, niet voor telefoonsex!)
en een dikke portemonnaie!![]()
Texelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waar is die vuurkorf.. en dat bier?![]()
kut.. dat red ik niet meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Texel. Over 10 minuten gaat de laatste boot uit den helder
.
* Ou-Tannu kijkt naar enorme stapel hout wat nog in de tuin gestapeld licht..quote:
sigspace@watalvaststaat.**quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
verzin eens een leuke naam voor de mailbox? :y
achter de @ is al vast![]()
Kan je het huis van de buren niet als vuurkorf gebruiken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu] kijkt naar enorme stapel hout wat nog in de tuin gestapeld licht..[/me]
[me=Ou-Tannu] kijkt naar koelkast met bier[/me]
[me=Ou-Tannu kijkt naar vuurkorf![]()
* WyriHaximus heeft @wyrihaximus.net of @mail2wii.com beschikbaar indien gewenstquote:
nah dat geeft zo`n rommel bij ons in de tuinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je het huis van de buren niet als vuurkorf gebruiken?
Hebben de buren geen zwembad dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah dat geeft zo`n rommel bij ons in de tuinpompen ze strax ons zwembad leeg voor bluswater
![]()
nee :/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hebben de buren geen zwembad dan?![]()
Ziet er uit als pokke herrie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nah dat is wel erg braaf. Ze hebben van deze gasten een nummertje of 2 gespeelt:
[[url=http://www.dimmu-borgir.com/images/primary/dimmu01.jpg]afbeelding][/url]
das vast geen 26 gradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja idd wij hebben de waddenzee hier achter, water genoeg!
Wij vinden van nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ziet er uit als pokke herrie!![]()
Ik ben er vandoor btw. Gezellige avond nog allemaal, tot morgen!![]()
nu al?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ziet er uit als pokke herrie!![]()
Ik ben er vandoor btw. Gezellige avond nog allemaal, tot morgen!![]()
U hebt gezocht op smartcard:quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
U hebt gezocht op smartcard:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
smart·card (de ~, ~s)
1 programmeerbare betaalpas die voor vele uiteenlopende doeleinden gebruikt kan worden => chipkaart
Iemand die weet waarom football365.com (oid) steeds hier laad (althans, firefox wacht op iets wat moet laden)?
uh ja ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Apart, en toch krijg je signaal door?
Cracks und so?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
uh ja ?
* Ou-Tannu kijkt nu Crank op Taquilla
Er zit een sleep van 5 sec in om database inconsistentie te voorkomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
mannetje moet ook tevreden gehouden worden
Trouwens Wyr: je image laad ergggg traag. Enig idee hoe dat komt?
quote:
Och Och gewoon niet gaan slapenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef phluphy het volgende:
denk het niet, manlief heeft voorlopig genoeg geknuffeld![]()
maar ik moet wel op tijd opstaan morgenvroeg![]()
Hoe snel gaat dat eigenlijk? 40 megabit oid?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
haha!vd week even mn laptop wireless -N compatible maken :p
al sla je me dood :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat eigenlijk? 40 megabit oid?
Hier ook spoed-dingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef phluphy het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
Welke idioot heeft de maandag uitgevonden?
Gelukkig is het "rustig" op 't werk (not).![]()
Moge plurryquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef phluphy het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
Welke idioot heeft de maandag uitgevonden?
Gelukkig is het "rustig" op 't werk (not).![]()
Meer dat hij wel op het goede moment begint, ipv. een minuut lang intro.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Daarnaast gebruik ik gewoon hele MP3tjes als ringtones. Ruimte zat toch lijkt mij?
Geen last van hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer dat hij wel op het goede moment begint, ipv. een minuut lang intro.
-N is 300 :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Was N niet 108?
Lol, is N dan uberhaupt al klaar? Dacht dat ze eerst met de 108 bezig warenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
-N is 300 :p
108mbit is geen officiele standaard
Oei! * WyriHaximus begint plurry te aanbiddenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:15 schreef phluphy het volgende:
Ik ben een halve GIMP, was vroeger een Firework'er (Macromedia).
Maar terzake: ik zou hier even kijken, Bertje!
BTW, eerste downloadpoging voor Cool Edit Pro maakte dat mijn firewall op *tilt* sloeg.
We zoeken even verder!![]()
Warumquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Oei! * WyriHaximus begint plurry te aanbidden
Die gebruik ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
Cool Edit Pro is oud :þ
Adobe audition is nieuwer en werkt zo ongeveer t zelfde :-)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt, daar is het mij mee gelukt.
Dunno heb ik zin inquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Warum![]()
Maarreh... de meeste goed vindbare programma'tje voor MP3 bewerking kunnen alleen knippen/inkorten.
Laat ik nou een moeilijk vindbaar programma'tje gevonden hebben die niet alleen kan knippen, maar waar je ook weer fragmenten kunt laten herhalen, stiltes in kunt bouwen, filters, etc. etc. etc.
Komtie:
![]()
Kan je het dan niet gelijk vragen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja. Pijnlijk.
Morgen doktor und so. Niet hier voor trouwens.
Wat vragen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je het dan niet gelijk vragen?
Dus de laptop gaat mee naar bed?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet toch wat
Geen vriendin hier dus
ding ligt altijd voor me neus :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Slecht voor je zaad dat ding op schoot
Zal lekker typen danquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ding ligt altijd voor me neus :p
Wat is daar nou vreemd aan?quote:
Gewoon zover mogelijk naar voren schuiven en niet gelijk de grootste willen hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Slecht voor je zaad dat ding op schoot
Ding op het einde van je ben (net onder je knieen) en je hebt nergens last vanquote:
Och nee toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:31 schreef mschol het volgende:straks 1 van onze katten laten inslapen
nou ik heb al een hele tijd een afspraak staan voor een groot gedeelte van de dag, dus ik probeer er bij te zijn maar zit er waarschijnlijk niet in....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Och nee toch.![]()
Blijf je erbij, mschol?
Veel succes, da's echt k*t.
Môgguh btw!
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik heb al een hele tijd een afspraak staan voor een groot gedeelte van de dag, dus ik probeer er bij te zijn maar zit er waarschijnlijk niet in....
maarja kat is 22 geworden en kan nu bijna niet meer lopen en slaapt alleen nog maar, en vanochtend had ze zelfs 0,0 intresse in eten c.q. water...
waarom gaan die beesten in hun slaap niet gewoon dood, is veel beter![]()
@rest: Thnx.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Goedemorgen.
quote:
Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is daar nou vreemd aan?
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoor. Wil het denk ik niet eens weten
..........................
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.
Ja no offence, maar dat lijkt mij gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt worden![]()
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja no offence, maar dat lijkt mij gewoon ranzig.
Phluphy?
Het masturbeert wel weer erg gemakkelijk, zo'n laptop in bed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Het is ook niet lekker om zon kokend heet ding op je schoot te hebben als hij te heet word mag die op de bank af gaan koelen
.
Suuuuure....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Niet dat ik daar ervaring mee heb, overigens.
Idd vooral als je de laptop ergens lekker dicht bij kan zetten zodat je verder vrij bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het masturbeert wel weer erg gemakkelijk, zo'n laptop in bed.
Mijn eerste gedachte toen ik dat lasquote:
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef phluphy het volgende:
Ja?
[pubermodues]Lol zolang ze niet zonder zweep komt hou ik me niet rustig![/pubermodues]quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.
Niet meer doen, jongens!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet meer doen, jongens! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is opstandig en gaat door
To late allready fried themquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Go cook yer balls.
Blijf rustigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
Gloeiende %#%$^%&^^%^##%$%^&%&*![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
To late allready fried spanked them
[..]
Blijf rustigdan doe ik het ook
.
KAP NAH?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
Gloeiende %#%$^%&^^%^##%$%^&%&*![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Koffie is goooood.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit nu een bak koffie weg te lurken die hij moet opdrinken omdat hij een weddenschap verloren heeft![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Echte mannen hebben een vriendin Geqxon!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Echte mannen hebben een vriendin Geqxon!
* WyriHaximus moet gelijk aan vrouwen met zweepen denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:
Erg héIk ben eigenlijk Limbo, en ook nog eens half Duits.
![]()
Nee hij was lief wou je zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is ontzettend gemeen[afbeelding]
Hoe moet ik mij dat inbeelden? Je vaders opa heeft de fiets van je moeders opa gestolen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:
Erg héIk ben eigenlijk Limbo, en ook nog eens half Duits.
![]()
Nee. Ik heb geen idee, iets met een koor en te veel drank geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Hoe moet ik mij dat inbeelden? Je vaders opa heeft de fiets van je moeders opa gestolen?
Lol, waarom hoor ik toch zo vaak dat er ontzettend stoute dingen gebeuren op van die kerk kampen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee, iets met een koor en te veel drank geloof ik.![]()
En de zweep er over als ze niet luisteren zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
@ Harry, ik heb gelukkig de betere typisch Duitse eigenschappen: voorkeur voor orde en structuur![]()
![]()
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
@ Harry, ik heb gelukkig de betere typisch Duitse eigenschappen: voorkeur voor orde en structuur![]()
![]()
* WyriHaximus mompelt iets over 60 jaar geleden en nu nog steeds putjes gravenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?
Het was geen kerkkoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol, waarom hoor ik toch zo vaak dat er ontzettend stoute dingen gebeuren op van die kerk kampen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Geqxon het volgende:
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?
Heh ow sorry mijn fout en mijn verontschuldigingen voor de beledigingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het was geen kerkkoor
![]()
[..]
[afbeelding]
Doe ik dagelijksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef phluphy het volgende:
Ik ga zo lekker douchen, daarstraks 30 km gefietst![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... zit ik op de fiets met mijn mooie nieuwe stoere telefoon/mp3 speler oordopjes in natuurlijk ... hoor ik opeens dat de telefoon overgaat.Paniek! Wat nu?
Hoe werkt het?
![]()
In de paniek druk ik op het "beantwoorden" knopje en ik roep zo hard mogelijk HALLO!!!, in de hoop dat iemand me hoort.Hoor ik daar, luid en duidelijk, een collega in mijn oor (oordopjes!!! Eureka!!!) en ik maakte uit haar woorden op dat ze mij kon horen praten. Een wonder?
Neuh, een microfoon in het kabeltje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef mschol het volgende:
zo, kat is ingeslapen.. (heb dus voorelkaar gekregen thuis te blijven)
de narcose was zo'n beetje al genoeg..(ze liep dus echt op haar laatste krachten)
nu nummer zoeken van dierencrematorium, kunnen mijn ouder haar daar bezorgen vanavond..
* WyriHaximus geeft mschol een knuffelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef mschol het volgende:
de narcose was zo'n beetje al genoeg..(ze liep dus echt op haar laatste krachten)
nu nummer zoeken van dierencrematorium, kunnen mijn ouder haar daar bezorgen vanavond..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef mschol het volgende:
we hadden ooit een kat van 23 en die heeft idd een plek in de tuin gekregen, echter hebben we nu besloten dat we dat niet meer gaan doen omdat anders straks de hele tuin vol ligt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Wat naar, mschol.![]()
Wel "fijn" dat je erbij kon zijn. Zo te lezen wat het echt haar tijd, dan is het maar goed zo. Maar het blijft moeilijk natuurlijk, vooral na zoveel jaar...
Willen jullie haar niet liever in de tuin begraven? Dan heb je tenminste een soort gedenkplekje.![]()
Officieel mag het niet, maar veel mensen doen het gewoon (het wordt ook oogluikend toegestaan denk ik).
Eye candy gaat uit? Hoe wil jij MCE bedienen? Dat is één en al eye-candy (oké, maar dan wel functioneel). Ik raad overigens Vista Home Premium aan. Iets goedkoper, en heeft ook MCE.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ff een niet nieuw topic waardige vraag..
Windows XP MCE of Vista Ultimate voor mn media center?
(A64 3700+(2.2ghz), 1024mb, 30 GB bootdisk, 160gb voor storage (raid) Ati X600 Pro 256MB graka ( en eye candy gaat toch uit)
Suggestions?
mjah... ik vond Vista mce niet bijzonder, die kon nie eens overweg met mijn tv-out (Geforce 6800)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
ff een niet nieuw topic waardige vraag..
Windows XP MCE of Vista Ultimate voor mn media center?
(A64 3700+(2.2ghz), 1024mb, 30 GB bootdisk, 160gb voor storage (raid) Ati X600 Pro 256MB graka ( en eye candy gaat toch uit)
Suggestions?
*kuch* prijs maakt niet uit :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eye candy gaat uit? Hoe wil jij MCE bedienen? Dat is één en al eye-candy (oké, maar dan wel functioneel). Ik raad overigens Vista Home Premium aan. Iets goedkoper, en heeft ook MCE.
Warez-aapje. Anyhow, Vista MCE is voortgeborduurd op Windows MCE 2005. Dus meer features, betere support voor de toekomst, ziet er net wat strakker uit, enzovoort, enzovoort.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
*kuch* prijs maakt niet uit :p
Eyecandy buiten het MCE deel dus :-p
en Tvout gedoe heb ik geen last van![]()
DVI kabel ftw
Boot tijd? Een MCE zet je simpelweg niet uit. En welke sneller is? Daar merk je op jouw hardware geen verschil in. Mijn sempron 3200+ doet het al op zijn sloffen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar ff uit een ander standpunt..
welke is sneller? ( boot tijd telt ook mee :p )
Womanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... zit ik op de fiets met mijn mooie nieuwe stoere telefoon/mp3 speler oordopjes in natuurlijk ... hoor ik opeens dat de telefoon overgaat.Paniek! Wat nu?
Hoe werkt het?
![]()
In de paniek druk ik op het "beantwoorden" knopje en ik roep zo hard mogelijk HALLO!!!, in de hoop dat iemand me hoort.Hoor ik daar, luid en duidelijk, een collega in mijn oor (oordopjes!!! Eureka!!!) en ik maakte uit haar woorden op dat ze mij kon horen praten. Een wonder?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef phluphy het volgende:
Hoe werkt het?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Chick: I got a harpoon.
White Kid: I got a musket.
Arab: I only got an RPG
Chick: Where did you got that?
Arab: XMAS present from uncle Achmed.
quote:
Als ik gewerkt heb dan lig ik de dag er na ook te rotten tot uurtje of 12 hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Geqxon het volgende:
Jullie slapen wel lang zeg!
wie zegt dat ik lang slaap?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Geqxon het volgende:
Voor mij ook me eerste keerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:57 schreef Geqxon het volgende:
Strict nog wel
Mij lukt dat nooit. Ik heb altijd wel een of ander knullig non-XHTML dingetje waar hij moeilijk op doet.![]()
![]()
quote:29-08-07 14:04:32 Ambulance Kennemerland ALS IE TRILT DOET IE HET
0126147 Ambulance Regionaal Ambulance 12-147 (Post Haarlem)
Precies, doe het normaal ook nooit, zolang het maar in FF, IE, Opera en KHTML er goed uit zienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik zo'n validator niet zo heel erg belangrijk. Zolang je document-structuur maar goed in orde is, en je je aan de XHTML regels houd, vind ik je website persoonlijk al "valide". Want ik kan zelf de grootste bagger schrijven, die vervolgens prima door de validator zal komen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo!
Media center draait weer
met XPMCE2005![]()
Ok wat heb je nu weer gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, fax binnen gekregen van plitsie om persoonsgegevens te verstrekken![]()
![]()
en rap dattie nu isquote:
Klant van een klant van een klant vermoed ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok wat heb je nu weer gedaan.
Lol en heb je geverifieerd dat de fax ook echt van de politie komt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klant van een klant van een klant vermoed ik
Groot plisielogo, hoop blabla en blabla, dus ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol en heb je geverifieerd dat de fax ook echt van de politie komt?
Zegt nog niksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Groot plisielogo, hoop blabla en blabla, dus ja.
helemaal nieuw issie niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:33 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe systeempie, tannu!![]()
Sjowhan, misschien moet je binnenkort FOK!ken vanuit een cel.![]()
Ik heb net ons gras gemaaid op zo'n ding: (van de buurman)
[afbeelding]
Ik was in minder dan 10 minuten klaar!![]()
* JortK print het bericht uit voor zijn vriendinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt nog niks.
Dit zijn trouwens goeie berichten: 49 procent vrouwen wil meer seks
Ah kijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt nog niks.
Dit zijn trouwens goeie berichten: 49 procent vrouwen wil meer seks
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:03 schreef phluphy het volgende:
Dit oudje gaat er maar eens vroeg in. Tijdje tv kijken is eigenlijk wel een goed idee.![]()
Trusten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |