Je bent gaan lessen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Nog 5 dagen, en dan mag Geqxon voor de tweede keer een leswagen afraggen.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Best tof, autorijden. Lastig soms, maar met name het schakelen vind ik leuk om te doen. Al moet ik wel wat minder met de pook rammen.
Midden van de rijbaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik nog wel tricky vind is waar je op de weg ergens zit, ik ben namelijk gewend om op het midden van de rijbaan te rijden.
O en dat je met een diesel in zijn 3 wel erg snel 70 rijd. Waar je 50 mag.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik nog wel tricky vind is waar je op de weg ergens zit, ik ben namelijk gewend om op het midden van de rijbaan te rijden.
O en dat je met een diesel in zijn 3 wel erg snel 70 rijd. Waar je 50 mag.
quote:
Brompony?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik rij normaal altijd met de brompony over de stadsring, in het midden van de weg. Ik had er wat moeite mee in te schatten dat er naast mijn bestuurdersstoel nog anderhalve meter auto zat zeg maar. Waardoor ik vaak te ver naar rechts reed.
Brompony, bromfiets, brommer, tweewielige herriemaker, zo'n geval.quote:
Wie is de fabrikant van je hardeschijf?quote:En ja, dan zit je inderdaad te ver naar rechts
Even wat anders: er bestaan wat tools om de fysieke status van je harde schijf te bekijken en daar een rapport van te genereren. Iemand die weet welke programma's/tools dit zijn? (namen/links naar websites oid)
Stuur wel eens als ik naast me vader zit en vind het idd lastig van wege de 1.5 meter links van me. Waar doro ik steeds het idee had dat ik me tegenligger ging rammen waardoor ik steeds teveel naar rechts zatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik rij normaal altijd met de brompony over de stadsring, in het midden van de weg. Ik had er wat moeite mee in te schatten dat er naast mijn bestuurdersstoel nog anderhalve meter auto zat zeg maar. Waardoor ik vaak te ver naar rechts reed.
For old time sakequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Oi! Weet je wat me net opvalt?! Slarioux staat nog als uitsmijter in de op.
En dat is hij niet meer!.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
For old time sake.
EDIT: Zo beter?
....quote:Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
quote:
Seagate en WD vooral.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wie is de fabrikant van je hardeschijf?
Wie bepaalt dan wat "kwaliteit" is?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg alleen maar dat onze discussies vaak van zeer lage kwaliteit zijn.
Technishe dingen kunnen ook zo laag zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef phluphy het volgende:
Ik had die OP eigenlijk nooit gelezen, en kende dit "criterium" niet.
.
[..]
Wie bepaalt dan wat "kwaliteit" is?
En is het alleen "hoge kwaliteit" als het over een technisch onderwerp gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |