Ja me ouders hun PC hangt direct op het internet via een LAN kabeltje. Nu heb ik het zo ingestelt dat de WLAN kaart als AP dient dus kan ik ook op me laptop internetten als ik hier benquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Met je laptop via je ouders internetten
Ah, een int0rnet gateway dus, maar dan via wifi..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja me ouders hun PC hangt direct op het internet via een LAN kabeltje. Nu heb ik het zo ingestelt dat de WLAN kaart als AP dient dus kan ik ook op me laptop internetten als ik hier ben. Moet alleen zien uit te vogelen hoe ik WPA instell want dat kan ik weer nergens vinden
.
Klopt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef phluphy het volgende:
"Sigspace for rent..
25¤CT per regel
per maand!"
Ou-Tannu, als ik drie regels wil huren, kost me dat ¤ 0,75 per maand?
Deal !
Mag ik er een nachtje over slapen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Klopt!
wel fatsoenlijke testen.. en vooraf betalen
precies..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en dan check je niet ff of de lapo maakt zeker
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag ik er een nachtje over slapen?![]()
Ik vind 't wel een leuk concept. Rijk zul je er niet van worden btw.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
van mij wel hoor![]()
volgens mij kunnen er zelfs 4 regels in trouwens![]()
tjaah ik kan ook wel voor een onbeperkte periode doen.. en dan als iemand meer bied.. maar dat duurt volgens mij langerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een leuk concept. Rijk zul je er niet van worden btw.![]()
Maar wie weet kunnen we een leuk stuntje bedenken en een hype verzoorzaken![]()
Aye en nu is het er mee gekapt spontaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, een int0rnet gateway dus, maar dan via wifi..
Ben benieuwd of er een wifi-sec in te stellen is.
Ik ga er eens goed over nadenken. Hier moet handel uit te halen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tjaah ik kan ook wel voor een onbeperkte periode doen.. en dan als iemand meer bied.. maar dat duurt volgens mij langer
minimale contractsduur is 1 maand (30 dagen)
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef phluphy het volgende:
Ik ga er eens goed over nadenken. Hier moet handel uit te halen zijn.![]()
Hey, dat wilde ik ook al doen: voor elke euro die ik aan jou moet betalen, stort ik er één naar een goed doel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
Oh en mischien niet onbelangrijkik stel 75% van de inkomsten beschikbaar aan een goed doel
Jaaa, Sir Harry doet ook mee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakken.
mijn idee jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik denk dat als we met een stelletje een sig regel te huur aan bieden en dan over 2 dagen dat 1 wat heeft 'verhuurt' dat we er wel een hype van kunnen maken. Zolang we het maar goed aanpakken.
die andere 25% is voor me zelf.. kan ik na 12 maanden mischien een IJSJE kopen bij de ijssalonquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey, dat wilde ik ook al doen: voor elke euro die ik aan jou moet betalen, stort ik er één naar een goed doel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |