Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is daar nou vreemd aan?
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoor. Wil het denk ik niet eens weten
..........................
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.
Ja no offence, maar dat lijkt mij gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt worden![]()
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja no offence, maar dat lijkt mij gewoon ranzig.
Phluphy?
Het masturbeert wel weer erg gemakkelijk, zo'n laptop in bed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Het is ook niet lekker om zon kokend heet ding op je schoot te hebben als hij te heet word mag die op de bank af gaan koelen
.
Suuuuure....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Niet dat ik daar ervaring mee heb, overigens.
Idd vooral als je de laptop ergens lekker dicht bij kan zetten zodat je verder vrij bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het masturbeert wel weer erg gemakkelijk, zo'n laptop in bed.
Mijn eerste gedachte toen ik dat lasquote:
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef phluphy het volgende:
Ja?
[pubermodues]Lol zolang ze niet zonder zweep komt hou ik me niet rustig![/pubermodues]quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.
Niet meer doen, jongens!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Zeg er eens wat van. Puberaal stelletje kleuters hier.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet meer doen, jongens! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is opstandig en gaat door
To late allready fried themquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Go cook yer balls.
Blijf rustigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
Gloeiende %#%$^%&^^%^##%$%^&%&*![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
To late allready fried spanked them
[..]
Blijf rustigdan doe ik het ook
.
KAP NAH?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
Gloeiende %#%$^%&^^%^##%$%^&%&*![]()