ding ligt altijd voor me neus :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Slecht voor je zaad dat ding op schoot
Zal lekker typen danquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ding ligt altijd voor me neus :p
Wat is daar nou vreemd aan?quote:
Gewoon zover mogelijk naar voren schuiven en niet gelijk de grootste willen hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Slecht voor je zaad dat ding op schoot
Ding op het einde van je ben (net onder je knieen) en je hebt nergens last vanquote:
Och nee toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:31 schreef mschol het volgende:straks 1 van onze katten laten inslapen
nou ik heb al een hele tijd een afspraak staan voor een groot gedeelte van de dag, dus ik probeer er bij te zijn maar zit er waarschijnlijk niet in....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Och nee toch.![]()
Blijf je erbij, mschol?
Veel succes, da's echt k*t.
Môgguh btw!
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik heb al een hele tijd een afspraak staan voor een groot gedeelte van de dag, dus ik probeer er bij te zijn maar zit er waarschijnlijk niet in....
maarja kat is 22 geworden en kan nu bijna niet meer lopen en slaapt alleen nog maar, en vanochtend had ze zelfs 0,0 intresse in eten c.q. water...
waarom gaan die beesten in hun slaap niet gewoon dood, is veel beter![]()
@rest: Thnx.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Goedemorgen.
quote:
Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is daar nou vreemd aan?
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dat dat ding lekker je navelpluisjes uit zit te zuigen?
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet niet wat jij er mee doet dan hoor. Wil het denk ik niet eens weten
..........................
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf leg ik meestal in mijn blote reet in bed. Dan heb ik liever geen kokende Macbook op mijn schoot.
Ja no offence, maar dat lijkt mij gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar leg dat ding eingelijk altijd hoog op me benen zodat me ballen niet gekookt worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |