waar is die vuurkorf.. en dat bier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mm ga ik straks nog doen ook. Me broertjes black metal band heeft vnadaag voor het eerst opgetreden
. Dat zooitje wat zat te kijken zaten elkaar echt aan te kijken van wtf is dit?!
![]()
He wat jammer nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik stel een zwoele telefoonstem ter beschikking (oi, niet voor telefoonsex!)
en een dikke portemonnaie!![]()
niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik stel een zwoele telefoonstem ter beschikking (oi, niet voor telefoonsex!)
en een dikke portemonnaie!![]()
Texelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waar is die vuurkorf.. en dat bier?![]()
kut.. dat red ik niet meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Texel. Over 10 minuten gaat de laatste boot uit den helder
.
* Ou-Tannu kijkt naar enorme stapel hout wat nog in de tuin gestapeld licht..quote:
sigspace@watalvaststaat.**quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
verzin eens een leuke naam voor de mailbox? :y
achter de @ is al vast![]()
Kan je het huis van de buren niet als vuurkorf gebruiken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu] kijkt naar enorme stapel hout wat nog in de tuin gestapeld licht..[/me]
[me=Ou-Tannu] kijkt naar koelkast met bier[/me]
[me=Ou-Tannu kijkt naar vuurkorf![]()
* WyriHaximus heeft @wyrihaximus.net of @mail2wii.com beschikbaar indien gewenstquote:
nah dat geeft zo`n rommel bij ons in de tuinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je het huis van de buren niet als vuurkorf gebruiken?
Hebben de buren geen zwembad dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah dat geeft zo`n rommel bij ons in de tuinpompen ze strax ons zwembad leeg voor bluswater
![]()
nee :/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hebben de buren geen zwembad dan?![]()
Ziet er uit als pokke herrie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nah dat is wel erg braaf. Ze hebben van deze gasten een nummertje of 2 gespeelt:
[[url=http://www.dimmu-borgir.com/images/primary/dimmu01.jpg]afbeelding][/url]
das vast geen 26 gradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja idd wij hebben de waddenzee hier achter, water genoeg!
Wij vinden van nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ziet er uit als pokke herrie!![]()
Ik ben er vandoor btw. Gezellige avond nog allemaal, tot morgen!![]()
nu al?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ziet er uit als pokke herrie!![]()
Ik ben er vandoor btw. Gezellige avond nog allemaal, tot morgen!![]()
U hebt gezocht op smartcard:quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
U hebt gezocht op smartcard:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
smart·card (de ~, ~s)
1 programmeerbare betaalpas die voor vele uiteenlopende doeleinden gebruikt kan worden => chipkaart
Iemand die weet waarom football365.com (oid) steeds hier laad (althans, firefox wacht op iets wat moet laden)?
uh ja ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Apart, en toch krijg je signaal door?
Cracks und so?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
uh ja ?
* Ou-Tannu kijkt nu Crank op Taquilla
Er zit een sleep van 5 sec in om database inconsistentie te voorkomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
mannetje moet ook tevreden gehouden worden
Trouwens Wyr: je image laad ergggg traag. Enig idee hoe dat komt?
quote:
Och Och gewoon niet gaan slapenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef phluphy het volgende:
denk het niet, manlief heeft voorlopig genoeg geknuffeld![]()
maar ik moet wel op tijd opstaan morgenvroeg![]()
Hoe snel gaat dat eigenlijk? 40 megabit oid?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
haha!vd week even mn laptop wireless -N compatible maken :p
al sla je me dood :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat eigenlijk? 40 megabit oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |