Hier ook spoed-dingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef phluphy het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
Welke idioot heeft de maandag uitgevonden?
Gelukkig is het "rustig" op 't werk (not).![]()
Moge plurryquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:35 schreef phluphy het volgende:
Mogguh!![]()
![]()
Welke idioot heeft de maandag uitgevonden?
Gelukkig is het "rustig" op 't werk (not).![]()
Meer dat hij wel op het goede moment begint, ipv. een minuut lang intro.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Daarnaast gebruik ik gewoon hele MP3tjes als ringtones. Ruimte zat toch lijkt mij?
Geen last van hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer dat hij wel op het goede moment begint, ipv. een minuut lang intro.
-N is 300 :pquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Was N niet 108?
Lol, is N dan uberhaupt al klaar? Dacht dat ze eerst met de 108 bezig warenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
-N is 300 :p
108mbit is geen officiele standaard
Oei! * WyriHaximus begint plurry te aanbiddenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:15 schreef phluphy het volgende:
Ik ben een halve GIMP, was vroeger een Firework'er (Macromedia).
Maar terzake: ik zou hier even kijken, Bertje!
BTW, eerste downloadpoging voor Cool Edit Pro maakte dat mijn firewall op *tilt* sloeg.
We zoeken even verder!![]()
Warumquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Oei! * WyriHaximus begint plurry te aanbidden
Die gebruik ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
Cool Edit Pro is oud :þ
Adobe audition is nieuwer en werkt zo ongeveer t zelfde :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |