Koffie is goooood.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit nu een bak koffie weg te lurken die hij moet opdrinken omdat hij een weddenschap verloren heeft![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Echte mannen hebben een vriendin Geqxon!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Echte mannen hebben een vriendin Geqxon!
* WyriHaximus moet gelijk aan vrouwen met zweepen denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:
Erg héIk ben eigenlijk Limbo, en ook nog eens half Duits.
![]()
Nee hij was lief wou je zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is ontzettend gemeen[afbeelding]
Hoe moet ik mij dat inbeelden? Je vaders opa heeft de fiets van je moeders opa gestolen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef phluphy het volgende:
Erg héIk ben eigenlijk Limbo, en ook nog eens half Duits.
![]()
Nee. Ik heb geen idee, iets met een koor en te veel drank geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Hoe moet ik mij dat inbeelden? Je vaders opa heeft de fiets van je moeders opa gestolen?
Lol, waarom hoor ik toch zo vaak dat er ontzettend stoute dingen gebeuren op van die kerk kampen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee, iets met een koor en te veel drank geloof ik.![]()
En de zweep er over als ze niet luisteren zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
@ Harry, ik heb gelukkig de betere typisch Duitse eigenschappen: voorkeur voor orde en structuur![]()
![]()
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef phluphy het volgende:
@ Harry, ik heb gelukkig de betere typisch Duitse eigenschappen: voorkeur voor orde en structuur![]()
![]()
* WyriHaximus mompelt iets over 60 jaar geleden en nu nog steeds putjes gravenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?
Het was geen kerkkoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol, waarom hoor ik toch zo vaak dat er ontzettend stoute dingen gebeuren op van die kerk kampen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Geqxon het volgende:
En je neemt ook altijd je schepje mee naar het strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |