quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaf mij daarstraks zoenen in het speciale COS topic? Nu is het jouw beurt:![]()
De kleuren van die foto zijn flets, alsof hij lang geleden is gemaakt. De man ziet eruit alsof hij op zo'n boerderij werkt waar ex-verslaafden en -gedetineerden weer een dagritme mogen komen leren![]()
Nee, leuk was het beslist niet daarstraks, maar het heeft wel een positief signaal opgeleverd waarmee volgens mij veel mensen blij mee zijn. Bans zijn niet leuk, maar sommige mensen hebben wel een heel hard hoofd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:41 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Op de 1 of andere manier horen trollen, flames en ander raar gedrag bij Internet en fora.
Maar leuk is het iha niet en het kan oa bijzonder kwetsend en intimiderend zijn.
Ik denk idd dat de foto oud is.
En volgens mij had hij niet veel zin om te poseren.
Misschien een karaktertrek maar kan ook zijn dat het "de zoveelste persfotograaf" was.
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=HletFWFm2dE
Gert-Jan T.?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Zo had je ook een wielrenner die na zijn carriere het spoor een tijdje kwijt raakte.
Ging geloof ik zo nu en dan inbreken en ook wat drugs gebruiken.Het zijn net mensen die sporters.
Zijn er eigenlijk "foute" tennissers ?
John McEnroe telt niet.
Argumenten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?
heb ik ook. wat een lul!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?
De buurt waar ik woon of Friesland in het algemeen? Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola beppe! vertel is wat over je omgevingk?
<sylvia mode> Het is een gevoel, en daar ga ik meestal op af </sylvia mode>quote:
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, leuk was het beslist niet daarstraks, maar het heeft wel een positief signaal opgeleverd waarmee volgens mij veel mensen blij mee zijn. Bans zijn niet leuk, maar sommige mensen hebben wel een heel hard hoofd.
ik kreeg de indruk dat je niks met die boeren te maken wilt hebben, terwijl ik het er altijd leuk vond. dus motiveer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De buurt waar ik woon of Friesland in het algemeen? Wat wil je weten?
geloof het niet maar kan het mishebben.quote:
cheil, sam fox, had een paar jaar terug nog een poging gedaan om wat geld te verdienen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ
de amanda-foto is terug!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ
en anders kunnen we ze altijd nog ophalen met een huifkar en stenigen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.
Heb er in ieder geval niet echt een kater gevoel aan over gehouden.
Vraag me af hoe de gebanden dit ervaren.
Soms dacht ik heel even bij EH een begin van communicatie te zien.
Maar twee zinnen later was het al weer mis.
Je kunt er verschillende lables op plakken, pedant, arrogant, misschien zelfs valsheid, onnozelheid, ongeintereseerdheid, puberale stoerdoenerij - ach het is allemaal niet zo belangrijk.
De toekomst wacht - the future is now.
![]()
speak up!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat me wel stoort is dat de spin in het web zich weer niet heeft laten zien... want daar hangt met name EH nogal omheen. Het is heel moeilijk communiceren als er twee dominante persoonlijkheden in je nek blazen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.
Heb er in ieder geval niet echt een kater gevoel aan over gehouden.
Vraag me af hoe de gebanden dit ervaren.
Soms dacht ik heel even bij EH een begin van communicatie te zien.
Maar twee zinnen later was het al weer mis.
Je kunt er verschillende lables op plakken, pedant, arrogant, misschien zelfs valsheid, onnozelheid, ongeintereseerdheid, puberale stoerdoenerij - ach het is allemaal niet zo belangrijk.
De toekomst wacht - the future is now.
![]()
van je reeteketeet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag eigenlijk wel een nieuwe foto komen..
Das wel gepast jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en anders kunnen we ze altijd nog ophalen met een huifkar en stenigen...![]()
en een pruik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
En hoezo Amanda, alleen omdat ik ook valkuilen in mijn wangetjes heb?
Ja maar die heeft verder dan evt wat doping gebruik geloof ik niets op zijn strafblad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert jan teunissen is toch een ex-fietser?
jij hebt vast grote inhammen, zoniet, alleen nog wat haar aan de zijkantquote:
vertel dan wat over de situatie in oude haske!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
nah, valt mee, ik slik een medicijn tegen prostaatproblemen dat dan toevallig ook weer de haargroei stimuleert!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij hebt vast grote inhammen, zoniet, alleen nog wat haar aan de zijkant![]()
Ik begrijp dat het maar niet wil lukken met de streams? Ik hoop dat het toch nog goedkomt, want het lijkt me leuk om je weer in de COS te zien posten.quote:
De beoordeling of het meevalt kun je beter aan mij over latenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nah, valt mee, ik slik een medicijn tegen prostaatproblemen dat dan toevallig ook weer de haargroei stimuleert!!![]()
ja, gert-jan vertelde huilend in studio sport dat ie echt niets gebruikt had en dat z'n lichaam zelf al die hormonen aanmaaktequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja maar die heeft verder dan evt wat doping gebruik geloof ik niets op zijn strafblad.
Ppi gaat google aanslingeren..
En daaran slapen denk ik.
Je kunt niet zeggen dat er niet alles aan gedaan wordt.... de heren doen net alsof ze er verstand van hebben (en in het geval van HiDiHo is dat ook zo) en ik zorg ondertussen voor de hapjes, drankjes en foute duitser opmerkingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het maar niet wil lukken met de streams? Ik hoop dat het toch nog goedkomt, want het lijkt me leuk om je weer in de COS te zien posten.
of nu in de slow chat samen met votre cherie de frieslanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het maar niet wil lukken met de streams? Ik hoop dat het toch nog goedkomt, want het lijkt me leuk om je weer in de COS te zien posten.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat er niet alles aan gedaan wordt.... de heren doen net alsof ze er verstand van hebben (en in het geval van HiDiHo is dat ook zo) en ik zorg ondertussen voor de hapjes, drankjes foute duen itser opmerkingen![]()
ze is er. hehe, zat je 'n snicker te consumeren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat er niet alles aan gedaan wordt.... de heren doen net alsof ze er verstand van hebben (en in het geval van HiDiHo is dat ook zo) en ik zorg ondertussen voor de hapjes, drankjes en foute duitser opmerkingen![]()
alleen niet als je blijftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed![]()
Willen jullie geen spannende dingen meer doen als ik weg ben?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed![]()
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat er niet alles aan gedaan wordt.... de heren doen net alsof ze er verstand van hebben (en in het geval van HiDiHo is dat ook zo) en ik zorg ondertussen voor de hapjes, drankjes en foute duitser opmerkingen![]()
Tsss, dat doe je toch niet terwijl de heren druk druk druk zijn...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze is er. hehe, zat je 'n snicker te consumeren?
Je had het bij het rechte eindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:09 schreef ppi het volgende:
Aan zijn wielercarriere hield Van der Velde een amfetamineverslaving over. Om dit te bekostigen belandde hij op het criminele pad. Hij kickte later af en zat een korte gevangenisstraf uit wegens verschillende inbraken. Tegenwoordig is hij weer in het amateur-peloton te vinden als begeleider van zijn zoons die beiden verdienstelijke junioren zijn.
In 2000 was Johan deelnemer aan het televisieprogramma Big Brother VIPS.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_van_der_Velde
En over Gert Jan Theunisen:
(Oss, 14 januari 1963) is een voormalig Nederlands wielrenner. Hij was prof van 1984 tot en met 1995. Hij haalde in z'n carriere diverse successen. Zo won hij in 1989 in de Tour de France de prestigieuze etappe naar l'Alpe d'Huez. Hij moest in 1995 zijn wielercarriere opgeven, omdat artsen een ernstige hartafwijking bij hem constateerden. Hij had enkele bijnamen. Een daarvan is De Blonde Engel. Rondom Theunisse heeft altijd de geur van doping gehangen, hoewel hij dat voor de camera altijd ontkende. In 1988 werd hij positief bevonden in de Tour, twee jaar later werd hij positief bevonden in de Waalse Pijl en de Ronde van het Baskenland.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert-Jan_Theunisse
Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zien![]()
Welterusten alvast.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed![]()
Oh ja, was een daverend sukses. Leven in de brouwerij!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.![]()
Ging vanmiddag ook perfect.![]()
Who am I to disagree with this choice. Alvast welterusten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Sweet dreams
http://nl.youtube.com/watch?v=OufZbzsUtIo
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:09 schreef ppi het volgende:
Aan zijn wielercarriere hield Van der Velde een amfetamineverslaving over. Om dit te bekostigen belandde hij op het criminele pad. Hij kickte later af en zat een korte gevangenisstraf uit wegens verschillende inbraken. Tegenwoordig is hij weer in het amateur-peloton te vinden als begeleider van zijn zoons die beiden verdienstelijke junioren zijn.
In 2000 was Johan deelnemer aan het televisieprogramma Big Brother VIPS.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_van_der_Velde
En over Gert Jan Theunisen:
(Oss, 14 januari 1963) is een voormalig Nederlands wielrenner. Hij was prof van 1984 tot en met 1995. Hij haalde in z'n carriere diverse successen. Zo won hij in 1989 in de Tour de France de prestigieuze etappe naar l'Alpe d'Huez. Hij moest in 1995 zijn wielercarriere opgeven, omdat artsen een ernstige hartafwijking bij hem constateerden. Hij had enkele bijnamen. Een daarvan is De Blonde Engel. Rondom Theunisse heeft altijd de geur van doping gehangen, hoewel hij dat voor de camera altijd ontkende. In 1988 werd hij positief bevonden in de Tour, twee jaar later werd hij positief bevonden in de Waalse Pijl en de Ronde van het Baskenland
ja, johan had ook wat fietsen op zolder staan die van ti-raleigh waren![]()
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert-Jan_Theunisse
truste kruidnagelthee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who am I to disagree with this choice. Alvast welterusten.
hoi, ontwijken hullie (friesland en krommenie) elkaar nou, of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.![]()
Ging vanmiddag ook perfect.![]()
Truste Disanaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zien![]()
Welterusten alvast.
grees ok.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V2pQXZTpg3A
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'nquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
Om 22.30u kon ik amper meer rechtop zitten van de slaap en nu ben ik klaar wakker...
Truste dreamerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
grees ok.
dan gooi ik d'r ook maar m'n vaste slaaplied tegenaan
http://nl.youtube.com/watch?v=9s8fq9jrX7o
truste een ieder!
hoop dat docteranus H. en z'n lieflijke eega ook de slaap kunnen vatten en genieten van 'n fijne nacht gepaard gaande met een vooruitzicht op de maandag dat alles weer hanky panky zal zijn...
lobascert, houdt nu voor once de handjes is boven de dekens godver...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'n. kuz
Weltrustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?
Weltruste (streamloze)Ianquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er ook van tussen.......
Truste all![]()
![]()
Je zal maar wakker worden, pc aan en niet op Fok kunnen postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
He, flauw. Relletjes en romances tot morgen bewaren![]()
voor een nachtzuster ben jij er vroeg bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:44 schreef nachtzuster het volgende:
Even wakker worden ...Sonne...
Buuf zing je mee![]()
W-J...![]()
nog een kwartiertje
Wakker !quote:
Das hier 5 minuten fietsen vandaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor een nachtzuster ben jij er vroeg bij![]()
ik ga naar belgiquetot vanacht
![]()
ppiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Wakker !
http://nl.youtube.com/watch?v=m1UMqsTTnkE&mode=related&search=
Who Knows van Jimi Hendrix - Buddy Miles - Billy Cox (Band of Gypsies) at the Fillmore East
Kon ik vroeger helemaal op Kicken.
Nachtzusterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ppi![]()
Ik ben goed in mensen wakker maken![]()
vroeger kickte ik ook op andere dingen![]()
Meestal is het Maiden ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzuster![]()
Rammstein zullen de meesten niet trekken op zaterdagochtend![]()
Druks ?
Je hebt Nachtzuster en de Buurvrouw hier op Fok, op de 1 of andere manier heb ik de neiging jullie door elkaar te halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Meestal is het Maiden ofzo![]()
Deze was ook een beetje voor de buurvrouw, maar die ligt nog in de bedstee denk ik...
druks?ehm als koffie druks is dan graag
![]()
Ik post niet veel en meestal als het rustig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Je hebt Nachtzuster en de Buurvrouw hier op Fok, op de 1 of andere manier heb ik de neiging jullie door elkaar te halen, raar.
Maiden is mij vaak net een slag te heavy.
En koffie is officieel een drug dacht ik![]()
Ben nu al benieuwd naar zijn uitlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
Zal eens op de inhoudelijke verschillen letten dan.
Maar het heeft volgens mij ook puur met de namen te maken.
Kan het ook niet beter uitleggen - ik snap mezelf niet![]()
Misschien kan Kzfan of hoe die maar heten mag me wel helpen, hij is tenslotte psycholoog op vmbo niveau.
Ik volg het niet echt dagelijks, maar dacht het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:57 schreef doka het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al dat DGK gaat stoppen?
Durf ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt dagelijks, maar dacht het niet.
Al heeft Brain al wel eens laten vallen er tot in december in te zitten ofzo.
anders misschien even in de COS vragen?
hmm ik ga boodschapjes doen, daarna een paar uur fietsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef nachtzuster het volgende:
ppi jij was toch van de statistieken?
Wat is de planning voor vandaag, dan kunnen we misschien vast beginnen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:07 schreef ppi het volgende:
[..]
hmm ik ga boodschapjes doen, daarna een paar uur fietsen.
Oke, GTST
Girl Talk Stats Today
Soort van dan![]()
Hoeveel geld denk je vandaag uit te gaan geven en waar.
Ik wil naar de ALDI en ben voor 10 euro klaar
Mijn shoppinggedrag is iha saai hoop ik in vlg met de andere shopping lists, ik hoop dat er toch wel wat spectaculairder aankopen zullen zijn.
Later zal ik invoeren hoeveel ik daadwerkelijk kwijt was.
En of ik bijv nog niet ergens wat anders koop.
En als je lekker tekeer wilt gaan dan stuur je je boodschappenlijst mee.
Hopelijk slaag je voor een winterjas dan, anders moet je volgende week weer verplicht shoppen, ook zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo shoppen. Op jacht naar een winterjas, een goed boek en een lekkere lunch met me, myself, I en the National Enquirer (schaamteloos kan ik me daar heerlijk in 'verdiepen').
Nu hoop ik alleen maar dat er al winterjassen zijn, mezelf kennende moet mijn shopwens vervult worden, en is dat niet met een winterjas, dan kan dat net zo goed een ander te duur kledingstuk worden.
En dan de huis-, tuin- en keuken boodschappen (bij de Jumbo, schat dat ik voor een Euro of 40 klaar ben).
Vanmiddag even werken, zodat ik mijn uitgaven weer een beetje terugverdien.
Let's get going, dus maar.
Na deze peuk.
Ah - de amerikaanse Storyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
I the National Enquirer (schaamteloos kan ik me daar heerlijk in 'verdiepen').
Wil Courtney ook niet haar oude buik terug, ze heeft toch een Nadiaatje laten doen, met eenzelfde soort resultaat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Geen winterjas. Maar ook geen belachelijk dure andere aankopen.
Een boek over yogha, een ander boek in bestelling gegeven, een nieuwe Taschen agenda met de kunst van Frida Kahlo , een paar ansichtkaarten voor je-weet-maar-nooit-welke-gelegenheid, de National Enquirer (Courtney Love wil haar oude mond terug) en een tweedehands, maar daarom niet minder leuk, handtasje.
Daar zei ze (nou ja, eigenlijk dus de close friend die de NE in vertrouwen nam) niets over, maar dat zou zeker geen overbodige luxe zijn:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef mootie het volgende:
Wil Courtney ook niet haar oude buik terug, ze heeft toch een Nadiaatje laten doen, met eenzelfde soort resultaat?
OMG. Hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Dan maar liever met een beetje vet, zodat het nog iets strakker lijkt.![]()
Sterker nog, volgens mij liet Brian of Huub op de 23ste vallen dat het nog 4 maanden en 8 dagen zou duren... dat zou dus 31 december zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:57 schreef doka het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al dat DGK gaat stoppen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is er een mogelijkheid om streams van Ian te krijgen?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is er een mogelijkheid om streams van Ian te krijgen?![]()
Aha. Geen paniek in de tent dus. Toch wel jammer (ivm leedvermaak enzo)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij liet Brian of Huub op de 23ste vallen dat het nog 4 maanden en 8 dagen zou duren... dat zou dus 31 december zijn
Het verbaast me niets als ze er met een "spetterende en spannende" SMS-finale op oudjaarsdag een eind aan willen maket.
En dan 1 januari beginnen met BBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, volgens mij liet Brian of Huub op de 23ste vallen dat het nog 4 maanden en 8 dagen zou duren... dat zou dus 31 december zijn
Het verbaast me niets als ze er met een "spetterende en spannende" SMS-finale op oudjaarsdag een eind aan willen maket.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan 1 januari beginnen met BB [afbeelding]
*droomt*
*droomt mee*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan 1 januari beginnen met BB [afbeelding]
*droomt*
Heerlijk, alleen jammer dat het hier aan de kust bewolkt is.... Maar de temperatuur is gelukkig lekker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
+1
Het zonnetje schijnt, dat wordt koffie op een terrasje.
Daar zou ik ook wat voor geven hoor, even de zee kunnen zien... zon of geen zon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen jammer dat het hier aan de kust bewolkt is.... Maar de temperatuur is gelukkig lekker.
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wat voor geven hoor, even de zee kunnen zien... zon of geen zon.
Wel strand, Scheveningen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...
Heel begrijpelijk... ik heb hetzelfde met de bossen en de hei hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...
Welk vak geef je nouhouhou???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
Stadten is ook erg leuk, maar daar moet ik dan wel even voor de auto of de trein in. Wij zitten regelmatig in Haarlem en dat is ongeveer een 20 minuutjes rijden vanaf castricum. Ik weet niet hoelang je niet in IJmuiden bent geweest, maar als je de herinnering koestert dan zou ik je aanraden daar voorlopig maar geen kijkje te gaan nemen. Van de dingen in jouw geheugen zal niet heel veel meer over zijn...
Ik woon hemelsbreed ongeveer 2,5 kilometer van de zee af, dus de geur van de zee is hier de "normale" geur....![]()
Kijk is niet zo lelijk johquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
test
Blah!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
Testje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik post niet veel en meestal als het rustig is.
De buurvrouw is meer van de posts met inhoud![]()
Sorry, ben even wat aan het testenquote:
Ik wil eenquote:
Die lul de behanger heeft me vannacht het bed uitgeschopt en is in de COS gaan postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
Zal eens op de inhoudelijke verschillen letten dan.
Maar het heeft volgens mij ook puur met de namen te maken.
Kan het ook niet beter uitleggen - ik snap mezelf niet![]()
Misschien kan Kzfan of hoe die maar heten mag me wel helpen, hij is tenslotte psycholoog op vmbo niveau.
Valt zeker mee, vaak zijn je postings wat libellesletterig, maar ach, daar prik ik snel doorheen. De PC van jou is weer ouder dan die van Nachtzuster en je hebt een kind dat naar tieten gluurt. + dat nachtzuster en Eend iets hebben, maar jij met DEmins. Litha weer met jullie alle 3.......... Zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt toch allezins mee dacht ik...
![]()
ik was al lang weer in de benen, maar druk een verjaardag aan het voorbereiden.![]()
Doe ik, maar ga nu even aan mijn Persoonlijke Issues werkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
Zo... een sapje en een fruitsalade als brunch gehad, gedouched (haar gewassen en van conditioner voorzien, body en face gescrubt) en dan ga ik nu ff de stad in om de Bodyshop leeg te trekken...
Al dan niet aangevuld met het nuttigen van een cappuccino op een terrasje
Laters all![]()
Enne KZ... laat het ff weten als het werkt met die PI![]()
![]()
Andyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:01 schreef ppi het volgende:
Hallo KZ - FAN,
Ik zag je avatar een aantal keren voorbij komen.
Nu zit ik me steeds af te vragen of ik die man ken, is het Jerry Seinfeld![]()
Ben net terug van shoppen en fietsen en voel de drang naar een psycholoog ook duidelijk minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die lul de behanger heeft me vannacht het bed uitgeschopt en is in de COS gaan posten![]()
Die kent helemaal niemand op FOK en denkt dat hij heel wat is![]()
quote:
Ga je je PI lijst hier op de sc zetten voor feedback ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe ik, maar ga nu even aan mijn Persoonlijke Isjuus werken![]()
![]()
weg is.......................brrrrrrrrrrrrrrrt![]()
Post Icon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ga je je PI lijst hier op de sc zetten voor feedback ?
Lijkt me tof![]()
Newby vraag; heeft PI naast Persoonlijke Issues nog een andere betekenis op FOK ?
Wat is er loos?quote:
Het Offici le FOK!woordenboekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Newby vraag; heeft PI naast Persoonlijke Issues nog een andere betekenis op FOK ?
Nachtzuster.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef Pavement het volgende:
OK wie moet ik pijpen beffen om in de fucking OP te komen ? mmmm
Pijpen of beffen ?quote:
quote:
quote:
mmm rimmen zal wel volstaan dan,quote:
KZ!quote:
Mij graagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef Pavement het volgende:
OK wie moet ik pijpen beffen om in de fucking OP te komen ? mmmm
Hoe spel je isjoes ?quote:
Jij hebt geen pijpje....quote:
issuesquote:
goed, werd net gebeld en ze maken het primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef Mike1964 het volgende:
Hoe zal het met DrsH en Ericahysterica gaan?![]()
thx, ff post edittenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben net terug van shoppen en fietsen en voel de drang naar een psycholoog ook duidelijk minder.
Shoppen is wel iets duurder uitgevallen en ik moet nog voor een 2e ronde![]()
Maar KZ-fan heeft dus afgedaan voor je, ik hoop alleen dat hij nog wel wil vertellen over wie er nu op zijn avatar staat.
Andy Warhol blijkbaar volgens KZ lees ik net hierboven
wel een befjequote:
nope, is te langquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
HEIDI komt wel richting Duitsland om je te helpenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs met hulp van HiDiHo en Leandra krijg ik geen streams op mijn pc.![]()
Waar is dat topic over die pi's?quote:
Tuurlijk, ben wel toe aan een vakantiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HEIDI komt wel richting Duitsland om je te helpen![]()
Dit is een lief topic!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waar is dat topic over die pi's?
Ram eerst die Nachtzus maar even in elkaar koop maar een kaartje ( en laat Ian- Snik betalen)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben wel toe aan een vakantie![]()
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben wel toe aan een vakantie![]()
Tuurlijk, Ian betaald hoor ik netquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
edit: KZ vindt dat geloof ik niet zo'n goed idee![]()
Ach de tennisser, stom van mij zie de PIquote:
Doe je eerst een deel, je selecteert gewoon je meest favoriete en urgente persoonlijke issues of zoiets.quote:
Ik heb dat met het platteland van Groningen en een deel van Drenthe en Friesland.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mooooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ian betaald hoor ik net
IE of FF ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
?
Leuk juist, maar dan wel met het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeee kliekjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
edit: KZ vindt dat geloof ik niet zo'n goed idee![]()
IEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
IE of FF ?
pm anders even, eerst ff douchen![]()
1, niet stom hoor, gewoon heel onschuldig lief dommerigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach de tennisser, stom van mij zie de PI
Doe je eerst een deel, je selecteert gewoon je meest favoriete en urgente persoonlijke issues of zoiets.
Moet ik vast een bus regelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk juist, maar dan wel met het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeee kliekje![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik vast een bus regelen?![]()
IJs schijnt ook erg lekker te zijn daar![]()
Bratwurst?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind ijs vies![]()
edit: gaat ijsje kopen en eten scoren![]()
FF dus. Weet jij de cijfertjes bij de pi's? Die pijltjes (49) doen het bijvoorbeeld niet meer. (pm staat aan)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
IE of FF ?
pm anders even, eerst ff douchen![]()
1.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1, niet stom hoor, gewoon heel onschuldig lief dommerig![]()
![]()
2. NEE![]()
![]()
donequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
FF dus. Weet jij de cijfertjes bij de pi's? Die pijltjes (49) doen het bijvoorbeeld niet meer. (pm staat aan)
Castricum... nog iemand in Noord Holland (Lobasca, JW). Het is daar mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
Stadten is ook erg leuk, maar daar moet ik dan wel even voor de auto of de trein in. Wij zitten regelmatig in Haarlem en dat is ongeveer een 20 minuutjes rijden vanaf castricum. Ik weet niet hoelang je niet in IJmuiden bent geweest, maar als je de herinnering koestert dan zou ik je aanraden daar voorlopig maar geen kijkje te gaan nemen. Van de dingen in jouw geheugen zal niet heel veel meer over zijn...
Ik woon hemelsbreed ongeveer 2,5 kilometer van de zee af, dus de geur van de zee is hier de "normale" geur....![]()
Als je eenmaal in de SC gepost hebt staat hij toch in je MyAT!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef ppi het volgende:
[..]
1.![]()
2. Ach, ik blijf een zwak voor je houden (goede post net in discussie topic van je geloof ik, neem niet de last van de wereld op je schouders).
OT![]()
Ik heb nu last dat de SC vaak niet in de Index opduikt.
In ieder geval sinds gisteren.
De oude COS-verdwijn bug maar dan nu met de SC.
Pagina refreshen helpt wel.
Vraag me soms af wat er gammeler is; FOK of DGK
ik ook. Noord Holland. Woon tegen Haarlem aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Castricum... nog iemand in Noord Holland (Lobasca, JW). Het is daar mooi.
Nee, IJmuiden wil ik niet meer zien, ik weet van de jachthavens bijvoorbeeld. En iemand heeft eens foto's voor me gemaakt van de plekjes die me dierbaar zijn... vishallen, plaats waar mijn ouders een verdieping huurden, een lange weg door de duinen naar het strand met op het eind stalletjes... Laat maar een herinnering blijven.
Als het maar geen oud barrel is, anders wil Leandra niet meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik vast een bus regelen?![]()
IJs schijnt ook erg lekker te zijn daar![]()
Wel ja, nog eenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Noord Holland. Woon tegen Haarlem aan.
Kan een PI dus toch ook in IE
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Noord Holland. Woon tegen Haarlem aan.
Kan een PI dus toch ook in IE
Laatste keren dat ik in Ijmuiden was dan gingen we naar het strand maar dan achter de fabrieken. daar was het nog wel rustig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel ja, nog eenHet enige wat ik dus kan zeggen is dat we familie in IJmuiden hadden en dat ik er graag op vakantie ging (ook hoger dan IJmuiden).
Ik heb me daar niet in verdiept, die PI's.
waarom niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
hmm ik kan met drie cijfertjes niet angeven waar ik woon, zoals 020, 010![]()
Mij uit het blote hoofd niet, inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst, toen bedacht ik me al dat ik er vier heb, 011 zegt namelijk nog niks![]()
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:02 schreef itsme het volgende:
Ian. Ik heb het zwaar met deze FF.![]()
Vind hem erg ingewikkeld dit keer.
Welke Gambits te zetten. Quickenings, welke wapens, licenses aaargh.![]()
Probeer het eens met 0115.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst, toen bedacht ik me al dat ik er vier heb, 011 zegt namelijk nog niks![]()
Weet ik zo niet, zal d'r eens op letten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je eenmaal in de SC gepost hebt staat hij toch in je MyAT!?
Of loopt de zogenaamde bug zich daar ook te misdragen?
Dus volgende week mag je weer shoppen voor een jasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Een boek over yogha, een ander boek in bestelling gegeven, een nieuwe Taschen agenda met de kunst van Frida Kahlo , een paar ansichtkaarten voor je-weet-maar-nooit-welke-gelegenheid, de National Enquirer (Courtney Love wil haar oude mond terug) en een tweedehands, maar daarom niet minder leuk, handtasje.
grrmmmblll, had ik net weer het verkeerde knopje te pakkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus volgende week mag je weer shoppen voor een jas![]()
Jij bent wel een veellezer volgens mij.
Frida Kahlo vinnik altijd een beetje luguber of zo, vreemd sfeertje.
Ook wel logisch gezien haar heftige ongeluk met lange herstelperiode,
Maar ze heeft een heel aparte uitstraling, zowel in werk als persoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is lief van je.quote:
Heb jij hem dáár hangen???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij heeft een licht neurotisch handje trekje.
Misschien is die zijn biostabiel kwijt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
AlohA all....![]()
Is het geheim van de SPI's al ontrafeld?? Heeft Ian zijn PC al voldoende op orde om te kunnen streamen?? Gaat er nog iemand de kroeg in vanavond? (behalve yours truly )
Is er nog koffie??
Je brengt "4 x nee" wel heel userfriendlyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee
Denk het niet
Ik niet
Nee op![]()
ook ongeveer 4x nee...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je brengt "4 x nee" wel heel userfriendly![]()
De eerste doet me een beetje aan Joe Coleman denken. Ik heb dat boek van hem aangeschaft een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus volgende week mag je weer shoppen voor een jas![]()
Jij bent wel een veellezer volgens mij.
Frida Kahlo vinnik altijd een beetje luguber of zo, vreemd sfeertje.
Ook wel logisch gezien haar heftige ongeluk met lange herstelperiode,
Maar ze heeft een heel aparte uitstraling, zowel in werk als persoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Deze ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
De laatste (oops van je post er na Freud) was mijn oude avatar.![]()
* Bong browsed op de Wiiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
*speelt poker.
Ken je Simplon in Groningen toevallig ?quote:
Hoe is t met je Talpatest??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
*speelt poker.
quote:
Bummer, gaat daar nog verandering in komen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same old story, same old song and dance, my friend.
* Thx COSbabe u 2, gaat lukken ( stapt auto in naar Eemnes)quote:
Nog nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Wat een rust hiezo. Zit iedereen te zuipen?
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=EmJi_oc7t10
John![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
Wat een rust hiezo. Zit iedereen te zuipen?
Is er weer een koter bijna jarig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik doe libelledingen. met slingers en ballonnen en inpakpapier...
Gezellig... Ik ben net terug van vuurwerk en markt / feest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Nog niet
Maarreh.. ik ben vanavond de BOB dus ik ga ook niet zuipen... wel stappen
Crea bea dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ik doe libelledingen. met slingers en ballonnen en inpakpapier...
g'navond ieders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ken je Simplon in Groningen toevallig ?
Een rustig muziekje, say it ain't so - geen verband met bovenstaande vraag![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=eZTt9B70fc8
Ah, je avatar !!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu weg rent.......................................................prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er weer een koter bijna jarig?
quote:
Wat gaan ze maandag in DGK doen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezellig... Ik ben net terug van vuurwerk en markt / feest.
Een redelijk bekend eetcafe hier uit de buurt is maandag in de gouden kooi hoorde ik net.
Time flies.... en de komende 8 jaar gaan net zo hard... nog ff en hij is je voorbij gegroeidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
de oudste wordt morgen alweer 8..
vliegtuigjes met teksten sturen naar fok!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gaan ze maandag in DGK doen??
Dat is een onderdeel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'navond ieders.
simplon is toch een soort hostel met gemeenschappelijke plees en douches?
daar zit ik niet over in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Time flies.... en de komende 8 jaar gaan net zo hard... nog ff en hij is je voorbij gegroeid![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vliegtuigjes met teksten sturen naar fok!
Klinkt bekend, ga er dan maar vanuit dat ie je over 5 jaar voorbij isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar zit ik niet over in.![]()
nou ben ik absoluut niet klein, maar die jongens zitten steeds bovenin de curve...![]()
nog niet gelukt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu weg rent.......................................................prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()
ja, dacht al dat de naam bekend klonk. was een keer een week in groningen voor arbeid en de eerste nacht sliepen we dus daar. zaten 's nachts op een soort binnenplaats te blowen met z'n 3en. mocht niet, nog ff blow opgerookt en naar bed. op dat moment zat een gozer een fietsband (fiets op z'n kop) te plakken. 3 uur later of zo ging ik pissen in de hal in m'n onderfuik met legerkisten er onder, zat die gast nog met die fietsband te kloten, ik keihard lachen(ook door die joint), hij heel raar kijken, ikke bang door de joint. nou ja, slap verhaal maar als je stoned bent wel wat leuker, denk ik...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel.
Tis een jongerencentrum met crea dingen, poppodium, iets met film, dj's.
Ik dacht dat Bong misschien iets met film te maken kon hebben, maar das een gok.
En misschien wil hij ook gewoon Bong42 blijven.
daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ga er dan maar vanuit dat ie je over 5 jaar voorbij is
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand al de Simpsons film gezien ?? Sorry Goedenavond iedereen
Geen idee. Er stond een bord buiten 27 augustus zijn wij in de gouden kooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Wat gaan ze maandag in DGK doen??
Ach het kernwoord is slap dat begrijp ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dacht al dat de naam bekend klonk. was een keer een week in groningen voor arbeid en de eerste nacht sliepen we dus daar. zaten 's nachts op een soort binnenplaats te blowen met z'n 3en. mocht niet, nog ff blow opgerookt en naar bed. op dat moment zat een gozer een fietsband (fiets op z'n kop) te plakken. 3 uur later of zo ging ik pissen in de hal in m'n onderfuik met legerkisten er onder, zat die gast nog met die fietsband te kloten, ik keihard lachen(ook door die joint), hij heel raar kijken, ikke bang door de joint. nou ja, slap verhaal maar als je stoned bent wel wat leuker, denk ik...
Schwester, hoi, alles goe?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nog niet gelukt?lieftopic-PI
![]()
have fun sissie![]()
hoi muis, alles goed?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het kernwoord is slap dat begrijp ik![]()
truste buuv, grtn aan je schoonoudersquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:maar ik ga dus nu maar naar mijn bedje..
![]()
morgen weer vroeg dag schat ik zo..![]()
Je knikt als leuk.... Kan ook niet anders Simpsons zijn altijd leukquote:
En Trustequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:maar ik ga dus nu maar naar mijn bedje..
![]()
morgen weer vroeg dag schat ik zo..![]()
Ja best ...uh nee geweldig fantastich.. superquote:
voeballertquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Schwester, hoi, alles goe?
ik durf het bijna niet te vragen:pavemens verdient alleen al voor z'n master-deejay-schap een bos-avater...![]()
MOOI!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best ...uh nee geweldig fantastich.. super![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |