quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is er een mogelijkheid om streams van Ian te krijgen?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is er een mogelijkheid om streams van Ian te krijgen?![]()
Aha. Geen paniek in de tent dus. Toch wel jammer (ivm leedvermaak enzo)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij liet Brian of Huub op de 23ste vallen dat het nog 4 maanden en 8 dagen zou duren... dat zou dus 31 december zijn
Het verbaast me niets als ze er met een "spetterende en spannende" SMS-finale op oudjaarsdag een eind aan willen maket.
En dan 1 januari beginnen met BBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, volgens mij liet Brian of Huub op de 23ste vallen dat het nog 4 maanden en 8 dagen zou duren... dat zou dus 31 december zijn
Het verbaast me niets als ze er met een "spetterende en spannende" SMS-finale op oudjaarsdag een eind aan willen maket.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan 1 januari beginnen met BB [afbeelding]
*droomt*
*droomt mee*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan 1 januari beginnen met BB [afbeelding]
*droomt*
Heerlijk, alleen jammer dat het hier aan de kust bewolkt is.... Maar de temperatuur is gelukkig lekker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
+1
Het zonnetje schijnt, dat wordt koffie op een terrasje.
Daar zou ik ook wat voor geven hoor, even de zee kunnen zien... zon of geen zon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen jammer dat het hier aan de kust bewolkt is.... Maar de temperatuur is gelukkig lekker.
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wat voor geven hoor, even de zee kunnen zien... zon of geen zon.
Wel strand, Scheveningen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...
Heel begrijpelijk... ik heb hetzelfde met de bossen en de hei hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, in de zomer kom ik nooit op het strand, ik heb dan het gevoel dat ik op visite ben op mijn "eigen" strand. In de winter rijd ik er regelmatig even heen om energie op te doen. In de zomer is het strand gewoon voor de toeristen...
Welk vak geef je nouhouhou???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
Stadten is ook erg leuk, maar daar moet ik dan wel even voor de auto of de trein in. Wij zitten regelmatig in Haarlem en dat is ongeveer een 20 minuutjes rijden vanaf castricum. Ik weet niet hoelang je niet in IJmuiden bent geweest, maar als je de herinnering koestert dan zou ik je aanraden daar voorlopig maar geen kijkje te gaan nemen. Van de dingen in jouw geheugen zal niet heel veel meer over zijn...
Ik woon hemelsbreed ongeveer 2,5 kilometer van de zee af, dus de geur van de zee is hier de "normale" geur....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |