Kijk is niet zo lelijk johquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
test
Blah!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
Testje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik post niet veel en meestal als het rustig is.
De buurvrouw is meer van de posts met inhoud![]()
Sorry, ben even wat aan het testenquote:
Ik wil eenquote:
Die lul de behanger heeft me vannacht het bed uitgeschopt en is in de COS gaan postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
Zal eens op de inhoudelijke verschillen letten dan.
Maar het heeft volgens mij ook puur met de namen te maken.
Kan het ook niet beter uitleggen - ik snap mezelf niet![]()
Misschien kan Kzfan of hoe die maar heten mag me wel helpen, hij is tenslotte psycholoog op vmbo niveau.
Valt zeker mee, vaak zijn je postings wat libellesletterig, maar ach, daar prik ik snel doorheen. De PC van jou is weer ouder dan die van Nachtzuster en je hebt een kind dat naar tieten gluurt. + dat nachtzuster en Eend iets hebben, maar jij met DEmins. Litha weer met jullie alle 3.......... Zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt toch allezins mee dacht ik...
![]()
ik was al lang weer in de benen, maar druk een verjaardag aan het voorbereiden.![]()
Doe ik, maar ga nu even aan mijn Persoonlijke Issues werkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
Zo... een sapje en een fruitsalade als brunch gehad, gedouched (haar gewassen en van conditioner voorzien, body en face gescrubt) en dan ga ik nu ff de stad in om de Bodyshop leeg te trekken...
Al dan niet aangevuld met het nuttigen van een cappuccino op een terrasje
Laters all![]()
Enne KZ... laat het ff weten als het werkt met die PI![]()
![]()
Andyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:01 schreef ppi het volgende:
Hallo KZ - FAN,
Ik zag je avatar een aantal keren voorbij komen.
Nu zit ik me steeds af te vragen of ik die man ken, is het Jerry Seinfeld![]()
Ben net terug van shoppen en fietsen en voel de drang naar een psycholoog ook duidelijk minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die lul de behanger heeft me vannacht het bed uitgeschopt en is in de COS gaan posten![]()
Die kent helemaal niemand op FOK en denkt dat hij heel wat is![]()
quote:
Ga je je PI lijst hier op de sc zetten voor feedback ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe ik, maar ga nu even aan mijn Persoonlijke Isjuus werken![]()
![]()
weg is.......................brrrrrrrrrrrrrrrt![]()
Post Icon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ga je je PI lijst hier op de sc zetten voor feedback ?
Lijkt me tof![]()
Newby vraag; heeft PI naast Persoonlijke Issues nog een andere betekenis op FOK ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |