Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zien![]()
Welterusten alvast.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Ik moet naar bed![]()
Willen jullie geen spannende dingen meer doen als ik weg ben?
Oh ja, was een daverend sukses. Leven in de brouwerij!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.![]()
Ging vanmiddag ook perfect.![]()
Who am I to disagree with this choice. Alvast welterusten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Sweet dreams
http://nl.youtube.com/watch?v=OufZbzsUtIo
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:09 schreef ppi het volgende:
Aan zijn wielercarriere hield Van der Velde een amfetamineverslaving over. Om dit te bekostigen belandde hij op het criminele pad. Hij kickte later af en zat een korte gevangenisstraf uit wegens verschillende inbraken. Tegenwoordig is hij weer in het amateur-peloton te vinden als begeleider van zijn zoons die beiden verdienstelijke junioren zijn.
In 2000 was Johan deelnemer aan het televisieprogramma Big Brother VIPS.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_van_der_Velde
En over Gert Jan Theunisen:
(Oss, 14 januari 1963) is een voormalig Nederlands wielrenner. Hij was prof van 1984 tot en met 1995. Hij haalde in z'n carriere diverse successen. Zo won hij in 1989 in de Tour de France de prestigieuze etappe naar l'Alpe d'Huez. Hij moest in 1995 zijn wielercarriere opgeven, omdat artsen een ernstige hartafwijking bij hem constateerden. Hij had enkele bijnamen. Een daarvan is De Blonde Engel. Rondom Theunisse heeft altijd de geur van doping gehangen, hoewel hij dat voor de camera altijd ontkende. In 1988 werd hij positief bevonden in de Tour, twee jaar later werd hij positief bevonden in de Waalse Pijl en de Ronde van het Baskenland
ja, johan had ook wat fietsen op zolder staan die van ti-raleigh waren![]()
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert-Jan_Theunisse
truste kruidnagelthee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Who am I to disagree with this choice. Alvast welterusten.
hoi, ontwijken hullie (friesland en krommenie) elkaar nou, of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil zonder streams ook wel cos posten hoor.![]()
Ging vanmiddag ook perfect.![]()
Truste Disanaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zien![]()
Welterusten alvast.
grees ok.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V2pQXZTpg3A
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'nquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
Om 22.30u kon ik amper meer rechtop zitten van de slaap en nu ben ik klaar wakker...
Truste dreamerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
grees ok.
dan gooi ik d'r ook maar m'n vaste slaaplied tegenaan
http://nl.youtube.com/watch?v=9s8fq9jrX7o
truste een ieder!
hoop dat docteranus H. en z'n lieflijke eega ook de slaap kunnen vatten en genieten van 'n fijne nacht gepaard gaande met een vooruitzicht op de maandag dat alles weer hanky panky zal zijn...
lobascert, houdt nu voor once de handjes is boven de dekens godver...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'n. kuz
Weltrustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?
Weltruste (streamloze)Ianquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er ook van tussen.......
Truste all![]()
![]()
Je zal maar wakker worden, pc aan en niet op Fok kunnen postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
He, flauw. Relletjes en romances tot morgen bewaren![]()
voor een nachtzuster ben jij er vroeg bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:44 schreef nachtzuster het volgende:
Even wakker worden ...Sonne...
Buuf zing je mee![]()
W-J...![]()
nog een kwartiertje
Wakker !quote:
Das hier 5 minuten fietsen vandaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor een nachtzuster ben jij er vroeg bij![]()
ik ga naar belgiquetot vanacht
![]()
ppiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Wakker !
http://nl.youtube.com/watch?v=m1UMqsTTnkE&mode=related&search=
Who Knows van Jimi Hendrix - Buddy Miles - Billy Cox (Band of Gypsies) at the Fillmore East
Kon ik vroeger helemaal op Kicken.
Nachtzusterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ppi![]()
Ik ben goed in mensen wakker maken![]()
vroeger kickte ik ook op andere dingen![]()
Meestal is het Maiden ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzuster![]()
Rammstein zullen de meesten niet trekken op zaterdagochtend![]()
Druks ?
Je hebt Nachtzuster en de Buurvrouw hier op Fok, op de 1 of andere manier heb ik de neiging jullie door elkaar te halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Meestal is het Maiden ofzo![]()
Deze was ook een beetje voor de buurvrouw, maar die ligt nog in de bedstee denk ik...
druks?ehm als koffie druks is dan graag
![]()
Ik post niet veel en meestal als het rustig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Je hebt Nachtzuster en de Buurvrouw hier op Fok, op de 1 of andere manier heb ik de neiging jullie door elkaar te halen, raar.
Maiden is mij vaak net een slag te heavy.
En koffie is officieel een drug dacht ik![]()
Ben nu al benieuwd naar zijn uitlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
Zal eens op de inhoudelijke verschillen letten dan.
Maar het heeft volgens mij ook puur met de namen te maken.
Kan het ook niet beter uitleggen - ik snap mezelf niet![]()
Misschien kan Kzfan of hoe die maar heten mag me wel helpen, hij is tenslotte psycholoog op vmbo niveau.
Ik volg het niet echt dagelijks, maar dacht het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:57 schreef doka het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al dat DGK gaat stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |