Truste Disanaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe allemaal je best, ik heb jou weer in de COS gezien, ik wil Ian er dit weekend ook nog zien![]()
Welterusten alvast.
grees ok.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V2pQXZTpg3A
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'nquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
Om 22.30u kon ik amper meer rechtop zitten van de slaap en nu ben ik klaar wakker...
Truste dreamerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
grees ok.
dan gooi ik d'r ook maar m'n vaste slaaplied tegenaan
http://nl.youtube.com/watch?v=9s8fq9jrX7o
truste een ieder!
hoop dat docteranus H. en z'n lieflijke eega ook de slaap kunnen vatten en genieten van 'n fijne nacht gepaard gaande met een vooruitzicht op de maandag dat alles weer hanky panky zal zijn...
lobascert, houdt nu voor once de handjes is boven de dekens godver...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, moet ik je zeker weer in slaap beff'n. kuz
Weltrustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thanks babe, als het mij morgen niet lukt met de streams bel ik even, is dat goed?
Weltruste (streamloze)Ianquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, Ian en HiDiHo, hoop dat het allemaal gaat lukke, truste voor later!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga streamloos naar bed.
Goodnight all en HiDi en Lean bedankt voor de pijn in mijn kaak van het lachen en de hulp.
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er ook van tussen.......
Truste all![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |