Met jouw brains moet het wel lukken, hij moet de juiste toetsen, in de juiste volgorde aanklikken, das het probleem...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)

jaaa, is leuk. ben een paar keer naar concert van die wankers geweest! was lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKE

Ik had mij niet als de nerd in deze opgeofferd, slechts als de sponsor... maar gelukkig hebben we HiDiHoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met jouw brains moet het wel lukken, hij moet de juiste toetsen, in de juiste volgorde aanklikken, das het probleem...![]()

Echt zo'n heerlijk dronken meelalliedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q
voor 'jij'

HEIDIquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had mij niet als de nerd in deze opgeofferd, slechts als de sponsor... maar gelukkig hebben we HiDiHo![]()

ongelovelooss, die heb ik live gezien in keulen, zaten in voorprogram van se rolling stones. werden toen weggehoond en met fruit bekogeld door hun eigeuh duitse publiek. ik was toen net 16 en kan me nog goed herinneren dat er voor het mungersdorferstadion van de plaatstelijke fc. gratis marlboro sigaretjes uit werden gedeeld...schandalig eigenlijk, gratis roken maar wel over m'n nekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q
voor 'jij'

laat zitten, allemaal slap gelul(voornamelijk van deze pisnicht).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Dit is wel heel veel teruglezen vanaf vanaaf 20.00![]()

Doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:

Ik hoopte dan ook op streamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Het enige goeie nieuws is dat er 2 bans zijn uitgedeeld en dat we dus een rustig weekend hebben.

Nacht Mootiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:

Hey WJquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
leandra, ga je echt met nmns daten?

Wipvis of witvis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Ik moet zondag een uur of 3 een karretje met een wipvis trekken, ben ik nu zielig?![]()

Wipvisquote:

kees kist!!!!!! de leukste en beste voetballer ooit in den hollandsche competitie speelde. ik ken veel leuke verhalen over ons kees en heb 'm ook een paar keer ontmoet, gave gast, niet het licht, maar wel heel leuk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey WJ![]()
je avatar, zit daar nog een verhaal achter ?
Ik bedoel, wie is toch die jongeman op die foto ?

Ik mis ietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
WipvisEn ik had een meisje van 4 gereserveerd, maar ik krijg een gozertje van 11
![]()
Edit: En dan gaat het over het kind dat op de wipvis zit!![]()

Dat is een wipkip op een wagentje van steigerpijpen, met daaromheen een vis van tempex en hardboardquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik mis iets![]()
Ik ken wel een wip-eend maar wat is een wipvis ??

en dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een wipkip op een wagentje van steigerpijpen, met daaromheen een vis van tempex en hardboard![]()

En dan doe je mee aan een cultureel-historische optocht, en dan loop je dus 3 uur met dat karretje te zeulen, terwijl de rest van de groep lekker op de grote wagen staatquote:

kleine kinderen en willem is weer wakkerhttp://www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ekquote:

Ah oke, vaag wel eens van gehoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kees kist!!!!!! de leukste en beste voetballer ooit in den hollandsche competitie speelde. ik ken veel leuke verhalen over ons kees en heb 'm ook een paar keer ontmoet, gave gast, niet het licht, maar wel heel leuk!

Ah-oke, nu snap ik 'm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan doe je mee aan een cultureel-historische optocht, en dan loop je dus 3 uur met dat karretje te zeulen, terwijl de rest van de groep lekker op de grote wagen staat![]()

Hoezo?? Ken je hem?? Moet ik dat niet doen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
leandra, ga je echt met nmns daten?

Jij gaf mij daarstraks zoenen in het speciale COS topic? Nu is het jouw beurt:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah oke, vaag wel eens van gehoord.
Maar ben geen voetballiefhebber.
Vind de foto een eigenaardige uitstraling hebben, jaren 70 sfeertje.
En ik krijg de neiging om te denken dat er wat zieligs vreemds aan de hand is met de gefotografeerde .

klopt ook wel. foute relaties, foute contracten, winkeltjes in de fik steken, maar wel 34 keer in 1 seizoen scoren en hele wijde spijkerbroeken en dan schoenen zonder sokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah oke, vaag wel eens van gehoord.
Maar ben geen voetballiefhebber.
Vind de foto een eigenaardige uitstraling hebben, jaren 70 sfeertje.
En ik krijg de neiging om te denken dat er wat zieligs vreemds aan de hand is met de gefotografeerde .

nee, hij lijkt me juist heel aardig! ik kom op jullie huwelijk en wil graag het bruidsmeiske zijn/wezen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Ken je hem?? Moet ik dat niet doen??

gelijk weer helemaal blij! thanks, ik zal het nooit, nee nooit vergeten, dat je dat deed!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |