Tuurlijk niet schatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?![]()

Euh, momenteel iets minder...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
du kleines Bumseln, wie geht's?

Zie m'n vorige postquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan niet ráden waarom, maar je wilt het vast graag vertellen![]()

het westfriese is ook nier verkeerd...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
friesland is leuk! als ik ooit nog rijk wordt koop ik dat heeele dorp

nee, maar dat is dan net weer half of zo. als ik bij die friezin d'r ouders logeerde kwam ik echt tot rust, bos en frisse lucht, appelscha, leuk taaltje, net vakantie. daar kwam nog bij dat ik altijd hele goeie cognac en cadeautjes kreeg van d'r pa. had ik 't maar nooit verkloot... friesland rules! oja, natuurlijk het friese paard dat wel 1 van de mooiste beeskes op aarde is;ze zijn overal, helpen je bij mc donald en regelen het verkeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het westfriese is ook nier verkeerd...![]()

Momenteel even nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet schat
Moest jij niet alle andere IE vensters dichthebben ofzo??![]()

hoi varkenshoeder, ben je er nog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het westfriese is ook nier verkeerd...![]()

Niet iedereen hoeft te weten dat ik er op kick, dat je me uitscheldt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi varkenshoeder, ben je er nog?![]()

Ah, jij hebt wél streams?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:43 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is toch ook cos?
Hoe schattig![]()
[afbeelding]

ja, mot wel zo gaan liggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik er op kick, dat je me uitscheldt.
Maar ik ben er nog (steeds), jij ook nog een chocomel, of ga je je kist verbouwen?

quote:

Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, mot wel zo gaan liggen.
effe voor je katers
http://nl.youtube.com/watch?v=D1I26QMI0cA

We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)quote:

haha, zal wel weer, ben een klunz!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb je net al voor Ian gepost, maar rakkers zijn speciaal, doe maar iets van de http://www.youtube.com/watch?v=OdYhFJ7zTKE

quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
We proberen Ian weer aan de streams te krijgen, maar vooralsnog lukt dat niet helemaal (understatement)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |