quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaf mij daarstraks zoenen in het speciale COS topic? Nu is het jouw beurt:![]()
De kleuren van die foto zijn flets, alsof hij lang geleden is gemaakt. De man ziet eruit alsof hij op zo'n boerderij werkt waar ex-verslaafden en -gedetineerden weer een dagritme mogen komen leren![]()
Nee, leuk was het beslist niet daarstraks, maar het heeft wel een positief signaal opgeleverd waarmee volgens mij veel mensen blij mee zijn. Bans zijn niet leuk, maar sommige mensen hebben wel een heel hard hoofd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:41 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Op de 1 of andere manier horen trollen, flames en ander raar gedrag bij Internet en fora.
Maar leuk is het iha niet en het kan oa bijzonder kwetsend en intimiderend zijn.
Ik denk idd dat de foto oud is.
En volgens mij had hij niet veel zin om te poseren.
Misschien een karaktertrek maar kan ook zijn dat het "de zoveelste persfotograaf" was.
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=HletFWFm2dE
Gert-Jan T.?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Zo had je ook een wielrenner die na zijn carriere het spoor een tijdje kwijt raakte.
Ging geloof ik zo nu en dan inbreken en ook wat drugs gebruiken.Het zijn net mensen die sporters.
Zijn er eigenlijk "foute" tennissers ?
John McEnroe telt niet.
Argumenten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?
heb ik ook. wat een lul!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik hier kwijt dat ik een hekel heb aan Hurmen van Vien?
De buurt waar ik woon of Friesland in het algemeen? Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola beppe! vertel is wat over je omgevingk?
<sylvia mode> Het is een gevoel, en daar ga ik meestal op af </sylvia mode>quote:
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, leuk was het beslist niet daarstraks, maar het heeft wel een positief signaal opgeleverd waarmee volgens mij veel mensen blij mee zijn. Bans zijn niet leuk, maar sommige mensen hebben wel een heel hard hoofd.
ik kreeg de indruk dat je niks met die boeren te maken wilt hebben, terwijl ik het er altijd leuk vond. dus motiveer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De buurt waar ik woon of Friesland in het algemeen? Wat wil je weten?
geloof het niet maar kan het mishebben.quote:
cheil, sam fox, had een paar jaar terug nog een poging gedaan om wat geld te verdienen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ
de amanda-foto is terug!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ
en anders kunnen we ze altijd nog ophalen met een huifkar en stenigen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.
Heb er in ieder geval niet echt een kater gevoel aan over gehouden.
Vraag me af hoe de gebanden dit ervaren.
Soms dacht ik heel even bij EH een begin van communicatie te zien.
Maar twee zinnen later was het al weer mis.
Je kunt er verschillende lables op plakken, pedant, arrogant, misschien zelfs valsheid, onnozelheid, ongeintereseerdheid, puberale stoerdoenerij - ach het is allemaal niet zo belangrijk.
De toekomst wacht - the future is now.
![]()
speak up!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De buurt waar ik woon of Friesland in het algemeen? Wat wil je weten?
Ik ook niet. Wat me wel stoort is dat de spin in het web zich weer niet heeft laten zien... want daar hangt met name EH nogal omheen. Het is heel moeilijk communiceren als er twee dominante persoonlijkheden in je nek blazen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komt er wat positiefs uit.
Heb er in ieder geval niet echt een kater gevoel aan over gehouden.
Vraag me af hoe de gebanden dit ervaren.
Soms dacht ik heel even bij EH een begin van communicatie te zien.
Maar twee zinnen later was het al weer mis.
Je kunt er verschillende lables op plakken, pedant, arrogant, misschien zelfs valsheid, onnozelheid, ongeintereseerdheid, puberale stoerdoenerij - ach het is allemaal niet zo belangrijk.
De toekomst wacht - the future is now.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |