mooooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ian betaald hoor ik net
IE of FF ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
?
Leuk juist, maar dan wel met het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeee kliekjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
edit: KZ vindt dat geloof ik niet zo'n goed idee![]()
IEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
IE of FF ?
pm anders even, eerst ff douchen![]()
1, niet stom hoor, gewoon heel onschuldig lief dommerigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach de tennisser, stom van mij zie de PI
Doe je eerst een deel, je selecteert gewoon je meest favoriete en urgente persoonlijke issues of zoiets.
Moet ik vast een bus regelen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk juist, maar dan wel met het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeee kliekje![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik vast een bus regelen?![]()
IJs schijnt ook erg lekker te zijn daar![]()
Bratwurst?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind ijs vies![]()
edit: gaat ijsje kopen en eten scoren![]()
FF dus. Weet jij de cijfertjes bij de pi's? Die pijltjes (49) doen het bijvoorbeeld niet meer. (pm staat aan)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
IE of FF ?
pm anders even, eerst ff douchen![]()
1.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1, niet stom hoor, gewoon heel onschuldig lief dommerig![]()
![]()
2. NEE![]()
![]()
donequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
FF dus. Weet jij de cijfertjes bij de pi's? Die pijltjes (49) doen het bijvoorbeeld niet meer. (pm staat aan)
Castricum... nog iemand in Noord Holland (Lobasca, JW). Het is daar mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
Stadten is ook erg leuk, maar daar moet ik dan wel even voor de auto of de trein in. Wij zitten regelmatig in Haarlem en dat is ongeveer een 20 minuutjes rijden vanaf castricum. Ik weet niet hoelang je niet in IJmuiden bent geweest, maar als je de herinnering koestert dan zou ik je aanraden daar voorlopig maar geen kijkje te gaan nemen. Van de dingen in jouw geheugen zal niet heel veel meer over zijn...
Ik woon hemelsbreed ongeveer 2,5 kilometer van de zee af, dus de geur van de zee is hier de "normale" geur....![]()
Als je eenmaal in de SC gepost hebt staat hij toch in je MyAT!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef ppi het volgende:
[..]
1.![]()
2. Ach, ik blijf een zwak voor je houden (goede post net in discussie topic van je geloof ik, neem niet de last van de wereld op je schouders).
OT![]()
Ik heb nu last dat de SC vaak niet in de Index opduikt.
In ieder geval sinds gisteren.
De oude COS-verdwijn bug maar dan nu met de SC.
Pagina refreshen helpt wel.
Vraag me soms af wat er gammeler is; FOK of DGK
ik ook. Noord Holland. Woon tegen Haarlem aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Castricum... nog iemand in Noord Holland (Lobasca, JW). Het is daar mooi.
Nee, IJmuiden wil ik niet meer zien, ik weet van de jachthavens bijvoorbeeld. En iemand heeft eens foto's voor me gemaakt van de plekjes die me dierbaar zijn... vishallen, plaats waar mijn ouders een verdieping huurden, een lange weg door de duinen naar het strand met op het eind stalletjes... Laat maar een herinnering blijven.
Als het maar geen oud barrel is, anders wil Leandra niet meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik vast een bus regelen?![]()
IJs schijnt ook erg lekker te zijn daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |