quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er weer een koter bijna jarig?
quote:

Wat gaan ze maandag in DGK doen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezellig... Ik ben net terug van vuurwerk en markt / feest.
Een redelijk bekend eetcafe hier uit de buurt is maandag in de gouden kooi hoorde ik net.

Time flies.... en de komende 8 jaar gaan net zo hard... nog ff en hij is je voorbij gegroeidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
de oudste wordt morgen alweer 8..

vliegtuigjes met teksten sturen naar fok!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gaan ze maandag in DGK doen??

Dat is een onderdeel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'navond ieders.
simplon is toch een soort hostel met gemeenschappelijke plees en douches?

daar zit ik niet over in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Time flies.... en de komende 8 jaar gaan net zo hard... nog ff en hij is je voorbij gegroeid![]()

quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vliegtuigjes met teksten sturen naar fok!

Klinkt bekend, ga er dan maar vanuit dat ie je over 5 jaar voorbij isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar zit ik niet over in.![]()
nou ben ik absoluut niet klein, maar die jongens zitten steeds bovenin de curve...![]()

nog niet gelukt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu weg rent.......................................................prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt![]()

ja, dacht al dat de naam bekend klonk. was een keer een week in groningen voor arbeid en de eerste nacht sliepen we dus daar. zaten 's nachts op een soort binnenplaats te blowen met z'n 3en. mocht niet, nog ff blow opgerookt en naar bed. op dat moment zat een gozer een fietsband (fiets op z'n kop) te plakken. 3 uur later of zo ging ik pissen in de hal in m'n onderfuik met legerkisten er onder, zat die gast nog met die fietsband te kloten, ik keihard lachen(ook door die joint), hij heel raar kijken, ikke bang door de joint. nou ja, slap verhaal maar als je stoned bent wel wat leuker, denk ik...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel.
Tis een jongerencentrum met crea dingen, poppodium, iets met film, dj's.
Ik dacht dat Bong misschien iets met film te maken kon hebben, maar das een gok.
En misschien wil hij ook gewoon Bong42 blijven.

daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ga er dan maar vanuit dat ie je over 5 jaar voorbij is

quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand al de Simpsons film gezien ?? Sorry Goedenavond iedereen

Geen idee. Er stond een bord buiten 27 augustus zijn wij in de gouden kooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Wat gaan ze maandag in DGK doen??

Ach het kernwoord is slap dat begrijp ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dacht al dat de naam bekend klonk. was een keer een week in groningen voor arbeid en de eerste nacht sliepen we dus daar. zaten 's nachts op een soort binnenplaats te blowen met z'n 3en. mocht niet, nog ff blow opgerookt en naar bed. op dat moment zat een gozer een fietsband (fiets op z'n kop) te plakken. 3 uur later of zo ging ik pissen in de hal in m'n onderfuik met legerkisten er onder, zat die gast nog met die fietsband te kloten, ik keihard lachen(ook door die joint), hij heel raar kijken, ikke bang door de joint. nou ja, slap verhaal maar als je stoned bent wel wat leuker, denk ik...

Schwester, hoi, alles goe?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nog niet gelukt?lieftopic-PI
![]()
have fun sissie![]()

hoi muis, alles goed?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het kernwoord is slap dat begrijp ik![]()

truste buuv, grtn aan je schoonoudersquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:maar ik ga dus nu maar naar mijn bedje..
![]()
morgen weer vroeg dag schat ik zo..![]()

Je knikt als leuk.... Kan ook niet anders Simpsons zijn altijd leukquote:

En Trustequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:maar ik ga dus nu maar naar mijn bedje..
![]()
morgen weer vroeg dag schat ik zo..![]()

Ja best ...uh nee geweldig fantastich.. superquote:

voeballertquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Schwester, hoi, alles goe?
ik durf het bijna niet te vragen:pavemens verdient alleen al voor z'n master-deejay-schap een bos-avater...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |