niet leuk meer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef kilometerteller het volgende:
wat is er nou dan?
34 minuten!quote:
welkom...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Koffie, zulks een goodendrank!
Bevat ook zeer weinigh beeschtjes
officieel een bagger topic nuquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
oww kt jij bent ook een kloon....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
zeg maar toniquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
ik sluit me aan bij JJquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom...![]()
![]()
..wat een mooie woorden...
![]()
Heel netjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef covie het volgende:
fipo :MPG - donderdag 23 augustus 2007 @ 14:12
lapo: JortK - donderdag 23 augustus 2007 @ 14:46
jeweets...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sluit me aan bij JJmooi haar
ik wil ook zulke krullen!
wie is uquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef annelies80 het volgende:
Jezus mensen, ik moest even 20 minuten van mijn plek en de topic was vol.. hahaha... ik moet er weer ff bij blijven met mijn hooffie nu!
heb maar even een lekkere grote kop koffie gehaald, dan kan ik even voort...
ikke wil ook...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef annelies80 het volgende:
Jezus mensen, ik moest even 20 minuten van mijn plek en de topic was vol.. hahaha... ik moet er weer ff bij blijven met mijn hooffie nu!
alleen bierik is hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef JortK het volgende:
[..]
met je klonen... die mag je alleen gebruiken in KLB
kloonen is van ver na mijn tijd, oh schone vrouwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww kt jij bent ook een kloon....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tof.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef annelies80 het volgende:
Okquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen bierik is hier.
Die is rustig. maar ik zet 'm inde kast ok?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
kloonen is van ver na mijn tijd, oh schone vrouwe
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen bierik is hier.
Die is rustig. maar ik zet 'm inde kast ok?
dan nog...kloonen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weten wequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef annelies80 het volgende:
Ik is Annelies en ben geen kloon van iemand!!! solly... maar kwam ff rondneuzen bij het vorige topic...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
wie ben jij dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
en je bent dan ook van harte welkom...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef annelies80 het volgende:
Ik is Annelies en ben geen kloon van iemand!!! solly... maar kwam ff rondneuzen bij het vorige topic...
mag, mag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef annelies80 het volgende:
HEEFT een aantal...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Weten we
Alleen hebben een aantal regulars hier een heel arsenaal aan klonen![]()
zoveel nieuwe users ook ineens he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
jongens, jongens, blijf eens van de koffie af, ik hou het niet meer bij
ik wil drinken pakken, maar ik ben bang dat als ik terug kom we in 432 zitten!
Zet jouw klonen dan eens in de kast, aapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mag, mag.
Dacht ook niet datje een kloon was
Maar het topic stroomt vol met onbekenden opeens, veelal klonen
ZUCHTquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef koffiedick het volgende:
Zo, zit ik hier maar zo op het goede adres!
HMP, weet je niet wie antonie van leeuwenhoek is?!quote:
kom op Muck...je kunt het...echt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Muck het volgende:
done.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet jouw klonen kloon dan eens in de kast, aap![]()
Ik weet het welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
HMP, weet je niet wie antonie van leeuwenhoek is?!
kut kloon...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef koffiedick het volgende:
ik was in de war met antonie kamerlingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Lenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Knekwurst het volgende:
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[afbeelding]
heb jij koffie over je dick laten vallen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef koffiedick het volgende:
knekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Knekwurst het volgende:
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Lenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Je bent er weer
Krijg jij nou nooit lege koffiebekjers vanuit auto's tegen je aan geslingerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
heb jij koffie over je dick laten vallen?
Wie is Lenny?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Lenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Je bent er weer
HMPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik was in de war met antonie kamerling
jouw kloonquote:
Serieus, geen flauw idee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Heb jij een hectometer over je paal laten vallen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal tegen me aan krijg..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg jij nou nooit lege koffiebekjers vanuit auto's tegen je aan geslingerd?
quote:
Klonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Serieus, geen flauw idee.
Wie ben jij dan weer?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Heb jij een hectometer over je paal laten vallen?![]()
Het is Antoni, zonder E op het einde, jonkvrouwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan nu al een gokje wagen van wie u er ener zeit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is Antoni, zonder E op het einde, jonkvrouwe
En weledelgestelde heel hectometerpaal (hoeveel lik is een hectometer troouwensch?) i kzal me even voorschtellen:
Mijn naam is Antoni van Leeuwenhoek, woonachtig te Delft.
Ik ben handelschman en wetenschapper
aangenaam
kut ben ik zoeven pwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
dikke koffiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Serieus, geen flauw idee.
No shit sherlockquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef OA het volgende:
O, wat een toeval vanmiddag....
3 nieuwe users melden zich. Allemaal heel toevallig vanmiddag geregistreerd. Ook heel toevallig melden ze zich eerst in de KSC. Nog toevalliger zijn er ook net allemaal andere klonen...
Ik zie absoluut niet in waarom iemand dit niet toevallig vindt!![]()
zuip zequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef Armoedzaaier het volgende:
Koffiepauze. Ik ga naar de kantine.
en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
weer pwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik kom vaak Hectometerpalen tegen als ik kilometers aan het tellen ben
Badder ze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Nog meer kloons aanmaken zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Neem je kloons dan ook meteen meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
BTW: morgenochtend neem ik GEEN klonen op in het overzicht!![]()
Leuk...quote:
Ja, want dat is moeilijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk... [afbeelding]
Ik heb echt geen kloon aangemaakt vandaag...![]()
De reden: je mag geen emailadres opgeven dat al een keer gebruikt is...![]()
Ik ga toch zeker niet telkens adressen aanmaken....![]()
Alles en iedereen !!quote:
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.
Wijsneusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen mijnheer, dat was Don Quichotte.
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wordt er ook een beetje gek van![]()
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.
Staat U mij toe dat ik U een kleine, doch voorzichtige, zoen op Uwe wang geef, teneinde U te trooschten?
goed topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
windmolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Don Quichotte vocht tegen windmolensch mijnheer.
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
We zijn toch geen mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ja, want dat is moeilijk
bedenk je wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Ok, dit beperkt het aantal mogelijkheden drastisch.quote:
Eer-ik!quote:
Paardemolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is wat diervriendelijker dan paardenmolens, nietwaar?
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
We zijn toch geen mietjes
Deze had ik in één keer goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Cross!quote:
5 uur, binnenplaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Jij bent eerikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Muck!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen.
Wel mijn sokken, ik krijg koude voeten...
brbrbrbrbr?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?quote:
Fout!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!
Ik denk hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Althans in dit topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Jonkvrouwe Covie, gaat gij alle namen van de vaste groepering, de zoogenaamde harde kern, van dit wonderlijke topic benoemen?
Papiert!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
Fruts!quote:
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Althans in dit topic...
O, wacht, Jort is er ook nog!
Jort!!![]()
![]()
Ik voel het gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?
Neen, mijn dame, U zit er stellig naast.
ohja, en hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
ik heb niet meer kloons dan Bierik, en daarmee uit.
slotje.
Je blijft wel lekker in je rolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Steen Schaar?
Probeert Ghij een spel met mij te speelen?
welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, en hoe weet je dat dan?
ik zweer het je, dat i hetniet ben
Ik woon in Delft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?![]()
![]()
dan denk je stom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()
Lennyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?
kut kloonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?
Een klant, wat interessant.quote:
quote:
Rooken. Eveneens een slechte gewoonte naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken
Ik ook... uit frustratiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken
Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Hectometerpaal het volgende:
Wanneer komt Lenny terug?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?
just answer the questionquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!
Aangenaam te zien dat u wedergekeerd bent.
Mijn Engelsch is zeer slecht mijnheer. Mijn brieven aan de Royal Society worden altijd in Londen voor mij vertaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
just answer the question
Dat verblijd mij zeer damequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef covie het volgende:
ik ben er weer
M, het is echt mooi geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat verblijd mij zeer dame
Ziet U, ik gebruik zelfs eene lachebekje om mijn vrolijkheid te toonen aan U.
Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Hoe kan ej eigenlijk zien hoeveel je vandaag gepost hebt?![]()
Zie dat doe ik dus nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!![]()
M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
M, het is echt mooi geweest.
Pleur die vermomming weer in de doosch en kom zelf weer leuten!![]()
Ik toevallig vandaag wel...quote:
Gaarne, mijnheer Dick.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef koffiedick het volgende:
Zo de baas is weer tevreden!koffie?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?
Ik kan natuurlijk niet de naam des Heerensch ijdel gebruiken.
quote:Antoni van Leeuwenhoek (ook wel Anthonie of Antonie) (Delft, 24 oktober 1632 – Delft, 26 augustus 1723)
pics!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()
Kun je morgen zien in het topic van JeRaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa
Wilt u alles daar in mijnheer Toni?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gaarne, mijnheer Dick.
Ja, maak de dooden maar belachelijk.quote:
Of wachten totdat ik zo goed ben geweest de KSC cijfers eruit te lichten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa
Volgaarne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Wilt u alles daar in mijnheer Toni?
Is daar Internet? Laptop? Wireless?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, maak de dooden maar belachelijk.
Weet U wel hoe onconfortabel ik hier lig in de Oude kerk?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Is daar Internet? Laptop? Wireless?
Damn. De techniek staat voor niets!![]()
Mwah... eigenlijk nog niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef covie het volgende:
[..]
Alles al een beetje ingehaald vandaag?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welzeker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn! Mits goedgekeurd door Sonja!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Volgaarne.
Blieft U een koekje?
Ik hoop in het volgende topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef MPG het volgende:
Zo ik ben er weer. Kutklonen nog altijd niet weg?
Eerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Welzeker.
Dat had U niet verwacht he!
Onze Lieve Heer mag dan oud zijn, hij heeft een verdullemes goed netwerk aangelegd hier.
Mijn vrouwe heet Barbara mijnheer. Zij heeft ze goedgekeurd, is dat ook goed?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn! Mits goedgekeurd door Sonja!
Welke kloon? Ik heb geen kloonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hoop in het volgende topic.
Dus je stopt nu ook met je kloon?
Tony is de naam mijnheer plaatje.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik ben Antoni niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Mijnheer plaatje, onze gedachte zijn haast een. Zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej eer-ik, dit is kloon 1 die door de mand valt
koffiedick = eer-ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!
Mijn excuses Heer Toni. Ik verwarde U even met de Heer Eer-ick. Boekt U tijdens uw laborante werkzaamheden weleens artikelen om?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Tony is de naam mijnheer plaatje.
Maar als U liever Eer zegt en mij hartjes toezend, vind ik dat eveneens prima.
Hoe zegt de jeugd dat tegenwoordig? Whatever makes your boat float?
shitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!
Ja, met al jouw kloons wel jaquote:
Smaekelijck, heer Van Leeuwenhoeck.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Mijne Heeren (en een enkele dame) het doet mij zeer veel verdriet U te moeten melden dat ik af moet sluiten. Barbara roept dat de maaltijd gereed staat.
Hopelijk tot zeer spoedig.
Excuses aanvaard. Neen. Ik boek geen artikelen om. Ik onderzoek alleen kleine dierkens die tussen mijn tanden en mijn mannelijk zaad leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn excuses Heer Toni. Ik verwarde U even met de Heer Eer-ick. Boekt U tijdens uw laborante werkzaamheden weleens artikelen om?
Ach ja, die moderne dingen he.... Mijn excuses.quote:Overigens ben ik geen plaatje, ik ben een filmpje.
Dank U, heer Filmpje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Smaekelijck, heer Van Leeuwenhoeck.
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met al jouw kloons wel ja![]()
Bierik, koffiedick, eer-ik, anthoni, HMP, KMT, etc.
U kent echter wel de befaamde OAiaanse Multiquote.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Neen. Ik boek geen artikelen om. Ik onderzoek alleen kleine dierkens die tussen mijn tanden en mijn mannelijk zaad leven.
[..]
Ach ja, die moderne dingen he.... Mijn excuses.
naja. bierik en koffiedick in elk geval welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mij
Deze is wel van mij, deze heb ik vanmiddag aangemaakt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mij
nee, ook koffiedick niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
naja. bierik en koffiedick in elk geval wel![]()
pleur toch opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Deze is wel van mij, deze heb ik vanmiddag aangemaakt.
Maar de rest is niet van mij.![]()
Okeej. Ik ben geneigd je te geloven. Zal AvL dan van OA zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Deze is wel van mij, deze heb ik vanmiddag aangemaakt.
Maar de rest is niet van mij.![]()
nee, die is van jou.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej. Ik ben geneigd je te geloven. Zal AvL dan van OA zijn?
ik heb er geen zitten hier.quote:
Ik heb überhaupt geen kloon. ZELFS AvL is NIET van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, die is van jou.
koffiedick is niet van mij.
Ik hou het bij bierik
goed punt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Pheno het volgende:
.
Het is dan ook Koffied ickquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej eer-ik, dit is kloon 1 die door de mand valt
koffiedick = eer-ik
ik ben aan de scheit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef Pheno het volgende:
Jesus zeg, ga eens werken ofzo. Ik kan net een punt zetten en het topic is daarna al weer dicht.
Ik heb koppijn
dat dus. kutklonen, gewoon er mee kappen. Kinderachtig geneuzelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Het gaat TE HARD!
GMTAquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat dus. kutklonen, gewoon er mee kappen. Kinderachtig geneuzel
Neehoor. Ik ben, in tegenstelling tot eerder deze dag, aan het werk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej. Ik ben geneigd je te geloven. Zal AvL dan van OA zijn?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben aan de scheit.
Dat is kutter
zum toilet
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK voelt ook iemand tegen zn onderbroek aandrukken
Je hebt het er maar druk mee met al dat schijten en die klonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
ok, hmp, avl en koffiedick zijn allemaal van mij.
bierik ook en pp ook.
en dinges ook, hoe heet ie, kmt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
ok, hmp, avl en koffiedick zijn allemaal van mij.
bierik ook en pp ook.
en dinges ook, hoe heet ie, kmt.
ja, ik kan gelukkig veel tegelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee met al dat schijten en die klonen
ach welja, ik heb 6 browsers hier, dus kan met alles tegelijk postenquote:
WIFI op de pleequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik kan gelukkig veel tegelijk.
ik heb zoveel tijd, dat ik op de plee kan kloten met klonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |