en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
weer pwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik kom vaak Hectometerpalen tegen als ik kilometers aan het tellen ben
Badder ze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Nog meer kloons aanmaken zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Neem je kloons dan ook meteen meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
BTW: morgenochtend neem ik GEEN klonen op in het overzicht!![]()
Leuk...quote:
Ja, want dat is moeilijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk... [afbeelding]
Ik heb echt geen kloon aangemaakt vandaag...![]()
De reden: je mag geen emailadres opgeven dat al een keer gebruikt is...![]()
Ik ga toch zeker niet telkens adressen aanmaken....![]()
Alles en iedereen !!quote:
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.
Wijsneusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen mijnheer, dat was Don Quichotte.
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wordt er ook een beetje gek van![]()
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.
Staat U mij toe dat ik U een kleine, doch voorzichtige, zoen op Uwe wang geef, teneinde U te trooschten?
goed topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
windmolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Don Quichotte vocht tegen windmolensch mijnheer.
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
We zijn toch geen mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ja, want dat is moeilijk
bedenk je wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Ok, dit beperkt het aantal mogelijkheden drastisch.quote:
Eer-ik!quote:
Paardemolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is wat diervriendelijker dan paardenmolens, nietwaar?
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
We zijn toch geen mietjes
Deze had ik in één keer goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Cross!quote:
5 uur, binnenplaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Jij bent eerikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Muck!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen.
Wel mijn sokken, ik krijg koude voeten...
brbrbrbrbr?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?quote:
Fout!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!
Ik denk hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Althans in dit topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Jonkvrouwe Covie, gaat gij alle namen van de vaste groepering, de zoogenaamde harde kern, van dit wonderlijke topic benoemen?
Papiert!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
Fruts!quote:
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Althans in dit topic...
O, wacht, Jort is er ook nog!
Jort!!![]()
![]()
Ik voel het gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?
Neen, mijn dame, U zit er stellig naast.
ohja, en hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
ik heb niet meer kloons dan Bierik, en daarmee uit.
slotje.
Je blijft wel lekker in je rolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Steen Schaar?
Probeert Ghij een spel met mij te speelen?
welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, en hoe weet je dat dan?
ik zweer het je, dat i hetniet ben
Ik woon in Delft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?![]()
![]()
dan denk je stom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()
Lennyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?
kut kloonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?
Een klant, wat interessant.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |