quote:
Heb jij een hectometer over je paal laten vallen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
heb jij koffie over je dick laten vallen?
Je moest eens weten wat ik allemaal tegen me aan krijg..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg jij nou nooit lege koffiebekjers vanuit auto's tegen je aan geslingerd?
quote:
Klonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Serieus, geen flauw idee.
Wie ben jij dan weer?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Heb jij een hectometer over je paal laten vallen?![]()
Het is Antoni, zonder E op het einde, jonkvrouwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
HMP, weet je niet wie antonie van leeuwenhoek is?!
Ik kan nu al een gokje wagen van wie u er ener zeit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is Antoni, zonder E op het einde, jonkvrouwe
En weledelgestelde heel hectometerpaal (hoeveel lik is een hectometer troouwensch?) i kzal me even voorschtellen:
Mijn naam is Antoni van Leeuwenhoek, woonachtig te Delft.
Ik ben handelschman en wetenschapper
aangenaam
kut ben ik zoeven pwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
dikke koffiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef koffiedick het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Serieus, geen flauw idee.
No shit sherlockquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef OA het volgende:
O, wat een toeval vanmiddag....
3 nieuwe users melden zich. Allemaal heel toevallig vanmiddag geregistreerd. Ook heel toevallig melden ze zich eerst in de KSC. Nog toevalliger zijn er ook net allemaal andere klonen...
Ik zie absoluut niet in waarom iemand dit niet toevallig vindt!![]()
zuip zequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:01 schreef Armoedzaaier het volgende:
Koffiepauze. Ik ga naar de kantine.
en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
weer pwndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
de uitvinder van de microscoop men!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik kom vaak Hectometerpalen tegen als ik kilometers aan het tellen ben
Badder ze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Nog meer kloons aanmaken zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef Muck het volgende:
jongens, ik ga in bad, ik kan het niet meer aan
nee hoor, ik wil gewoon in bad
Neem je kloons dan ook meteen meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef OA het volgende:
Mensen, ik moet ineens werken, dus ik haak even af...![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef OA het volgende:
BTW: morgenochtend neem ik GEEN klonen op in het overzicht!![]()
Leuk...quote:
Ja, want dat is moeilijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk... [afbeelding]
Ik heb echt geen kloon aangemaakt vandaag...![]()
De reden: je mag geen emailadres opgeven dat al een keer gebruikt is...![]()
Ik ga toch zeker niet telkens adressen aanmaken....![]()
Alles en iedereen !!quote:
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
en de ontdekker van penicilline of hoe je het ook mag schrijven.
Wijsneusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:07 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat was mijn collega, Alexander Fleming.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen mijnheer, dat was Don Quichotte.
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wordt er ook een beetje gek van![]()
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.
Staat U mij toe dat ik U een kleine, doch voorzichtige, zoen op Uwe wang geef, teneinde U te trooschten?
goed topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
windmolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Don Quichotte vocht tegen windmolensch mijnheer.
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
We zijn toch geen mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ja, want dat is moeilijk
bedenk je wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Ok, dit beperkt het aantal mogelijkheden drastisch.quote:
Eer-ik!quote:
Paardemolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is wat diervriendelijker dan paardenmolens, nietwaar?
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
We zijn toch geen mietjes
Deze had ik in één keer goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Cross!quote:
5 uur, binnenplaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Jij bent eerikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Muck!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen.
Wel mijn sokken, ik krijg koude voeten...
brbrbrbrbr?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |