quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen mijnheer, dat was Don Quichotte.
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wordt er ook een beetje gek van![]()
neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gek wordt een mensch niet zomaar, oh edele vrouwe.
Staat U mij toe dat ik U een kleine, doch voorzichtige, zoen op Uwe wang geef, teneinde U te trooschten?
goed topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
windmolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Don Quichotte vocht tegen windmolensch mijnheer.
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:09 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik zal je helpen! We slaan hem neer!
We zijn toch geen mietjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ja, want dat is moeilijk
bedenk je wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onplezant, mijnheer met de wonderlijke naam.
Kunnen we dit niet als gentlemans oplossen?
Ok, dit beperkt het aantal mogelijkheden drastisch.quote:
Eer-ik!quote:
Paardemolensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Het is wat diervriendelijker dan paardenmolens, nietwaar?
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
We zijn toch geen mietjes
Deze had ik in één keer goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar het neemt teveel tijd in beslag en daar heb ik geen zin in....
En dan heb je iets bedacht en dan bestaat het al....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |